XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Ik ook op mijn eerste pl wedstrijd, Hell93 had me gered en stelde me gerust. Ik weet wel nog dat ik mijn SQ opener bewust laag had gezet (want eerste wedstrijd).

170kg dacht ik
Ik had vanochtend en met opwarmen wel het gevoel een redelijk gevoel te hebben. :o :o :o

Ah oke, ik heb de livestream niet bekeken maar er waren redelijk wat mensen boos over.

Misschien gaan de instagram comments nu eens doordringen !!1!1!!1! @hoxyz @meaantje

image.jpeg

• #1.224
Had je nou geposted dat ie effe normaal moest doen?
Was wel snel verwijderd dacht ik :roflol:

Allemaal de schuld van de judge idd, of mensen leren een keer dat ze eerlijk tegenover zichzelf en anderen moeten zijn en ook over diepte :o. Wie is dat dan?

Als Lloyd een voetballer zou zijn:

Rasoptimist :o Lloyd je bent een heerlijke gast, maar de volgende keer mag je best een tikje realistischer inzetten gezien de omstandigheden

• #1.227
Als Lloyd een voetballer zou zijn:

Rasoptimist :o Lloyd je bent een heerlijke gast, maar de volgende keer mag je best een tikje realistischer inzetten gezien de omstandigheden
Ach heb me prima vermaakt dit weekend. Alleen 1 klein emotioneel momentje die ik eruit heb kunnen liften backstage. Vond wel mooi

Groet

Jan

Had je nou geposted dat ie effe normaal moest doen?
Was wel snel verwijderd dacht ik :roflol:

Ja klopt hij heeft me ook meteen geblokt

Allemaal de schuld van de judge idd, of mensen leren een keer dat ze eerlijk tegenover zichzelf en anderen moeten zijn en ook over diepte :o. Wie is dat dan?

Zo'n g uit de -105. Squats waren gewoon op randje en deadlift soft knees wat ik begreep van anderen. Zelf niet gezien want ik was al weg. Ook al zou ie wel gelijk hebben, dit soort gedrag kan ik me echt kapot aan ergeren.

Ja klopt hij heeft me ook meteen geblokt

Zo'n g uit de -105. Squats waren gewoon op randje en deadlift soft knees wat ik begreep van anderen. Zelf niet gezien want ik was al weg. Ook al zou ie wel gelijk hebben, dit soort gedrag kan ik me echt kapot aan ergeren.

Zijn reactie is veel te overdreven maar een jurylid dat op dat moment niet aan het werk was vond sommige calls bij andere lifters ook twijfelachtig dus ik kan de frustratie bij een paar lifters wel begrijpen. Slaat verder idd helemaal nergens op om dan op insta helemaal apeshit te gaan

Al waren alle rode lichten onterecht, heeft niks met hem haten of z'n progressie tegenhouden te maken :o

Zijn reactie is veel te overdreven maar een jurylid dat op dat moment niet aan het werk was vond sommige calls bij andere lifters ook twijfelachtig dus ik kan de frustratie bij een paar lifters wel begrijpen. Slaat verder idd helemaal nergens op om dan op insta helemaal apeshit te gaan

Ik had bij sommige calls ook wel m'n twijfels. Maar als ik dan vergelijk met bvb WEC van twee weken geleden, daar was het zeker niet minder streng. Veel mensen nemen gewoon (te) veel risico bij squat met diepte en verder heb ik ook echt heel veel technische fouten gezien (calls missen, soft knees, schouders niet naar achteren, ellebogen niet volledig strekken, kont los). Veel lifters die best aardige gym lifts hebben maar nog even moeten begrijpen hoe het op een wedstrijd allemaal zit en wat je moet doen om je beurt goedgekeurd te krijgen. Logisch op zich, op een wedstrijd waar zo veel beginners meedoen, maar wel iets wat veel lifters onderschatten imo. Wat je in de gym kunt is heel wat anders dan wat je op een wedstrijd uiteindelijk doet.

Heb je gevolgd op de livestream.
Echt kloten zeg van die sq. Had het idee dat er wel veel meer op diepte afgekeurd /gelet werd dan de zaterdag.

Vond het knap dat je er stond na zo lang ziek te zijn. :)

Alles is al gezegd, gr Jan

• #1.236
Heb je gevolgd op de livestream.
Echt kloten zeg van die sq. Had het idee dat er wel veel meer op diepte afgekeurd /gelet werd dan de zaterdag.

Vond het knap dat je er stond na zo lang ziek te zijn. :)

Opzich wel lekker dat ik die -120 doelstelling heb behaald. Maxes wat naar beneden gehaald nu en zo lekker trainen in Rotterdam aangezien ik ook geen spierpijn eraan had overgehouden na dit weekend.

• #1.238
Is er al gezegd dat ie 110kg bench any given day, any given time zou moeten kunnen pressen ?
Backstage 117.5 gerept paused.
Ga wel de pauzes van 2 naar 3 seconden gooien in mijn trainingen de eerste rep.

Had voor mezelf omdat het lekker ging al iets van dan maar 110 115 120 ipv 115 openen. Dan heb ik hem sws.

Backstage 117.5 gerept paused.
Ga wel de pauzes van 2 naar 3 seconden gooien in mijn trainingen de eerste rep.

Had voor mezelf omdat het lekker ging al iets van dan maar 110 115 120 ipv 115 openen. Dan heb ik hem sws.

Ja, ik las het man, bizar ...

Terug
Naar boven