MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Valt me nu pas op dat je een heel brede grip op je squat hebt! Sinds ik mijn greep versmalt heb sta ik eigenlijk een stuk stabieler, maar ik squat high bar, dus dan is dat misschien geschikter.

Hier wel wat rechterop lijkt me en ook qua diepte lastig te zien maar lijkt me afdoende?

Ik denk eigenlijk dat je nog een tandje dieper moet, maar het is idd niet perfect zichtbaar.
Op de wedstrijd leek het van voor ook wel ok te zijn zie ik op je filmpje, maar je kreeg ook wit van de front judge op de derde.

Enig idee of er veel bell coaching guys zijn afgekeurd op diepte xD?

Vind het wel schandelijk hoe ze tekeer gegaan zijn tegen jou ja. En heb hem nu wel in het echt gezien en lijkt me wel echt een naar persoontje.

Mooie rel gemist?

Ik denk eigenlijk dat je nog een tandje dieper moet, maar het is idd niet perfect zichtbaar.
Op de wedstrijd leek het van voor ook wel ok te zijn zie ik op je filmpje, maar je kreeg ook wit van de front judge op de derde.

Mooie rel gemist?

Check die comments,ik ben yowremco.

Sinds dien zijn ze zuur

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.264
Wilde een beetje op tijd sushi gaan eten.
Heb wel mijn beoogde 2e beurt gelijk erna gedraaid in de opwarmruimte. Ging wel hard omhoog.

Als ik je coach was had ik je een ipf approved stomp gegeven.

Stoppen met wedstrijd om op tijd suhsi te eten?? je kon echt niet 20 min wachten, en nog 2 goede beurten neerzetten??
Na die faalbeurt nogmaals in de warmup herhalen, met welk doel, dat je niet sterk genoeg bent is niet probleem, dat bleek al uit je training. Het falen was een ander probleem, dat los je niet op met lifts in de warm-up ruimte.
Iedereen zo zijn ding om te gaan met een slechte wedstrijd maar dit is imo niet de oplossing.

• #1.266
Als ik je coach was had ik je een ipf approved stomp gegeven.

Stoppen met wedstrijd om op tijd suhsi te eten?? je kon echt niet 20 min wachten, en nog 2 goede beurten neerzetten??
Na die faalbeurt nogmaals in de warmup herhalen, met welk doel, dat je niet sterk genoeg bent is niet probleem, dat bleek al uit je training. Het falen was een ander probleem, dat los je niet op met lifts in de warm-up ruimte.
Iedereen zo zijn ding om te gaan met een slechte wedstrijd maar dit is imo niet de oplossing.
Klopt inderdaad wat je zegt. Maar wilde niet meer op het plankier nog gaan staan. Vond het na die 1e beurt wel goed zo en heb uiteraard wel alles nog in het publiek mee kunnen maken. Goed spektakelstuk.

Dat snap ik dan weer wel, nam die sushi opmerking iets te serieus wss.

• #1.269
Dat snap ik dan weer wel, nam die sushi opmerking iets te serieus wss.
Zat daar wel heel al lang op aan het verheugen :p
Ook om te knallen op het podium maar goed.
Jammer dat de eerstvolgende wedstrijd zo lang op zich laat wachten. Weet niet of hoe het qua mockmeets zit?

Enig idee of er veel bell coaching guys zijn afgekeurd op diepte xD?

Weet niet wie en hoeveel maar er zijn zeker wel lifters van hem op diepte gecalled ja.

Vind het wel schandelijk hoe ze tekeer gegaan zijn tegen jou ja. En heb hem nu wel in het echt gezien en lijkt me wel echt een naar persoontje.

Idd, constante gejank en geknuffel van dat clubje ook middenin die ruimte waar lifters klaar stonden om te liften.
Hij zat ook mensen nog zo ongeveer een hele nieuwe techniek aan te leren in de warm up voor hun wedstrijdlifts.

• #1.274
  • #1.276
Gewoon nog een miljoen technische cues en wijzigingen geven in opwarming voor je wedstrijd. Niet echt verstandig imo.
Toch wel de bedoeling om dat tijdens het coachen in de aanloop van de wedstrijd de maanden ervoor mee te geven lijkt me.

Dit was niet best man.

Naar de 105 cutten gaat je nog meer kracht kosten hè..

• #1.279
Dit was niet best man.

Naar de 105 cutten gaat je nog meer kracht kosten hè..
Had niet het idee dat ik tijdens het cutten van 135.4 naar 121.5 nou zoveel kracht verloren was. Natuurlijk wel wat maar heb nooit problemen gehad met mijn reguliere trainingen in de cut met mijn oude maxes die ik nu wel heb aangepast.

Teen sloop, ziekzijn en de mentale shitshow leek me grotere factoren. En lijkt me wel fijner om 105 te wegen ipv 121 om vanaf daar wat gecontroleerder te bouwen aan mijn bw.

Terug
Naar boven