- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Jazeker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker.
Ah oke. Als het "omgeving van" was geweest had ik je nog "mijn sportschool" aan kunnen raden in Alblasserdam. Maar in Rdam heb je ook genoeg kwaliteitspul zitten, denk ik
Qua ruimte en parkeren is het niet optimaal. Maar heb zelf alleen het deadlift platform nodig en het rack dus ik stoor me daar niet echt aan. Locatie zelf is verder wel goed.Ah, fox gym is perfect natuurlijk. Zonde als ze verhuizen.
Wilde een beetje op tijd sushi gaan eten.
Succes met de weg naar 105 kg. Wanneer denk je de volgende wedstrijd te draaien?
Succes met de weg naar 105 kg. Wanneer denk je de volgende wedstrijd te draaien?
Dit is ook wat 1 van de scheidsrechters langs de kant had gezegd gisteren tegen mij. Meen dat mijn 3e beurt wel al een stuk rechterop was dat dat je dat kon zien?Bedankt!!!Ik zou rechterop gaan squatten als ik jou was en proberen de bar stabieler op je rug te houden. Rechterop haal je ook makkelijker diepte. En aangezien ik op 5cm van je stond zag ik dat de bar best rolde over je rug.
Vind het wel schandelijk hoe ze tekeer gegaan zijn tegen jou ja. En heb hem nu wel in het echt gezien en lijkt me wel echt een naar persoontje.Enig idee of er veel bell coaching guys zijn afgekeurd op diepte xD?