MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Ah oke. Als het "omgeving van" was geweest had ik je nog "mijn sportschool" aan kunnen raden in Alblasserdam. Maar in Rdam heb je ook genoeg kwaliteitspul zitten, denk ik

Ik heb foxgym op 10 minuten lopen van waarvan ik woon staan met een wedstrijdrack en wat power bars en een eleiko bar. Dus dat zit wel goed. Echter gaan die verhuizen waarschijnlijk naar Alexandrium wat ik wel erg jammer zou vinden.
Verder heb je nog de gym van William maar die is volgens mij vrij prijzig en had gehoord dat ie alleen open is wanneer hij zelf kan.
Hardcore gym is ook redelijk buiten het centrum.

Ah, fox gym is perfect natuurlijk. Zonde als ze verhuizen.

• #1.245
waarom heb je dl maar 1 beurt gedaan?

• #1.247
Succes met de weg naar 105 kg. Wanneer denk je de volgende wedstrijd te draaien?

• #1.250
Ik zou rechterop gaan squatten als ik jou was en proberen de bar stabieler op je rug te houden. Rechterop haal je ook makkelijker diepte. En aangezien ik op 5cm van je stond zag ik dat de bar best rolde over je rug.

• #1.252
Ik zou rechterop gaan squatten als ik jou was en proberen de bar stabieler op je rug te houden. Rechterop haal je ook makkelijker diepte. En aangezien ik op 5cm van je stond zag ik dat de bar best rolde over je rug.
Dit is ook wat 1 van de scheidsrechters langs de kant had gezegd gisteren tegen mij. Meen dat mijn 3e beurt wel al een stuk rechterop was dat dat je dat kon zien?Bedankt!!!
Geprobeerd dat vandaag in mijn training mee te nemen. Maar bleef veel makkelijker rechtop toen mijn bw hoger was. Schoeisel destijds was ook met een platte zool dus daar ligt het niet aan lijkt me.
Misschien toch het zwaartepunt veranderd of iets dergelijks? Moest hem vandaag behoorlijk corrigeren dat ie begon te rollen ook weer vandaag.

• #1.253
Afijn eerste training van het wat hoger wedstrijdliftvolume op een lagere intensiteit voor de techniek en de geen foutmeermaakgains.

Bench
60kgx5
70kgx4
70kgx4
80kgx3
80kgx3
90kgx3
90kgx3
90kgx3
90kgx3
90kgx3

Squat
70kgx5
110kgx5
125kgx5
145kgx5
145kgx5
145kgx5
145kgx5
145kgx5

Bench
60kgx6
70kgx6
80kgx6
80kgx6
80kgx6
80kgx6

Cable flies
25 kg x10x5

Goeiemorgens
60kg 5x5

• #1.254

Hier wel wat rechterop lijkt me en ook qua diepte lastig te zien maar lijkt me afdoende?

• #1.255
Filmpjes

Stelt natuurlijk qua gewicht niet veel voor maar snap de rode lichtjes wel op Squat.

Enig idee of er veel bell coaching guys zijn afgekeurd op diepte xD?

• #1.257
Lief

Lol @ al die tags trouwens! :p

Diepte lijkt goed op die pica btw, maar ik heb er de ballen verstand van wat betreft wedstrijden.

• #1.260
2e afgekeurde lift ook binnen gekregen die niet op de stream stond

Terug
Naar boven