- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
tell us moarrrrrEnig idee of er veel bell coaching guys zijn afgekeurd op diepte xD?
nvm
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tell us moarrrrrEnig idee of er veel bell coaching guys zijn afgekeurd op diepte xD?
Lloyd je bent weer eens te optimistisch man, tuurlijk heft die cut je veel kracht gekost.Had niet het idee dat ik tijdens het cutten van 135.4 naar 121.5 nou zoveel kracht verloren was. Natuurlijk wel wat maar heb nooit problemen gehad met mijn reguliere trainingen in de cut met mijn oude maxes die ik nu wel heb aangepast.
Teen sloop, ziekzijn en de mentale shitshow leek me grotere factoren. En lijkt me wel fijner om 105 te wegen ipv 121 om vanaf daar wat gecontroleerder te bouwen aan mijn bw.

Uiteraard.Lloyd je bent weer eens te optimistisch man, tuurlijk heft die cut je veel kracht gekost

Gaan we dan de SAP cup en het NK in 1 doen in 2017?
Gaan we dan de SAP cup en het NK in 1 doen in 2017?
Ik ren hem dan wel
Alle plus 280 deadlifters verzamelen in de 93 ofzo?

?Ik geloof in jou

Mag toch hopen van wel als je al 272.5 aan -74 hebt![]()

Lloyd je bent weer eens te optimistisch man, tuurlijk heft die cut je veel kracht gekost.
Ik ben overigens wel voorstander dat je naar 105kg gaat cutten.
Geen haat tegen Koolvis overigens, maar volgens mij heb je volgende keer wel een coach nodig die je een draai om je oren geeft als je eigenwijs bent![]()
Voorhoofdsholteontsteking die weer opspeelde achter de wagen gecombineerd met misselijkheid. Maar eens haast maken met een deeltijd opleiding.Niet lekker?Als in duizeligheid enzo?
Toch respectabele train.