- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doelde op die 6 7 8 repperts
De mislukte Turkse coupe was helaas doodgemaakt door de regen.
Mwah was er echt niet echt goed meer bij na die 11 reps. Was om te oefenen en was voor mijn gevoel veel langer bezig. En natuurlijk wel redelijk erg buiten adem koekoek.11 reps in 30 seconden is toch vrij snel.
En het is idd doodgaan.
Goede training verder
Het blijven bracen was echt het grootste element waar ik aan stuk ging. Lichamelijk had ik nergens last van.

10 in 25 kennelijk11 reps in 30 seconden is toch vrij snel.
En het is idd doodgaan.
Goede training verder

Het blijven bracen was echt het grootste element waar ik aan stuk ging. Lichamelijk had ik nergens last van.
En denk dat er ook 2 zouden worden afgekeurd op tijd op de grond wellicht @Sanca? Maar dat kan ik dan meenemen voor de challenge in ieder geval
ik kijk er naar uit, succes !Ja dat croppen is mis gegaan. Voor een echte serieuze poging wel gewoon op yt droppen.Kan ik me goed voorstellen.
Denk niet dat er een rep afgekeurd zou worden. Maar zal de volgende x wel vanaf de zijkant filmen. Dan zie je waarschijnlijk dat je elke rep normaal doet en geen rdl is (denk dat dat niet mag, vandaar even op de grond denk ik).

Kan ik me goed voorstellen.
Denk niet dat er een rep afgekeurd zou worden. Maar zal de volgende x wel vanaf de zijkant filmen. Dan zie je waarschijnlijk dat je elke rep normaal doet en geen rdl is (denk dat dat niet mag, vandaar even op de grond denk ik).
Even op de grond is om het bouncen te elimineren vooral, omdat reppen dan makkelijker gaat.

Die reps gaan maar door. Zit nu 10min te kijken en je blijft maar reps maken.![]()