AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Goed gedaan, Lord Piekhaar

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Netjes gedaan ! Inderdaad echt mazzel gehad met die bench. Jammer van de laatste.
Straks sbd september?
Ja ik zag Jan een beweging maken met z'n hand dus had iets van gaan maar dat was ietsje te vroeg. Ligt aan het plan wat ik voor mezelf wil opstellen qua cutten eventueel ook.

Jammer van de krampen man. Toch een puike prestatie en dat vreugdedansje was ook mooi om te zien :)

Toch een goede eerste wedstrijd man, in september plaats je je!

Ps: wat was er met die scheidsrechters?

Hou op....soms echt drama. Bij de dames echt veel op diepte en heren veel deadlift afgekeurd.

Viel mij via de stream ook al op ja, vooral bij de onbekende namen.
Niet om nou te zeggen dat het via willekeur gaat maar ik heb een deadlift gezien die heel vaag werd af gekeurd en daarna iemand die met een bondscoach kwam en gewoon weg kwam met een terug gaande beweging op lockout.
Bij squats dito.

Ook hilarisch dat iemand op zn kop kreeg omdat hij vloekte na een fail op squat, lijkt wel een kerk onderhand.

goede meet gedraaid man

• #1.968
Viel mij via de stream ook al op ja, vooral bij de onbekende namen.
Niet om nou te zeggen dat het via willekeur gaat maar ik heb een deadlift gezien die heel vaag werd af gekeurd en daarna iemand die met een bondscoach kwam en gewoon weg kwam met een terug gaande beweging op lockout.
Bij squats dito.

Ook hilarisch dat iemand op zn kop kreeg omdat hij vloekte na een fail op squat, lijkt wel een kerk onderhand.

Bij Pardeep was die gewoon afgekeurd toch? En vloeken wordt niet toegestaan vanwege het familieaspect in de zaal. Ook een paar keer dat een scheidsrechter de huis vol werd gescholden zowel op het plankier als backstage en daar mag wel wat meer aan gedaan worden imo.

Ja niks mis mee. Jammer van de krampjes. Nu alleen enorme spierpijn in schouders en biceps? Heel apart

Denk gewoon simpelweg door de warmte. Bij Bench lag ik wat ongelukkig omdat ik geen set up gedaan kon krijgen ivm tijdsnood. Immers geen rare dingen gedaan met eten of drinken :p

Wij heavy weights moeten extra opletten in de hitte, neem aan dat jij je ook kapot zweet. Ik neem zelf altijd vrij veel ORS + magnesium citraat en sindsdien nooit meer kramp gehad tijdens een wedstrijd.

IIg goede wedstrijd gedraaid, stukken beter dan SBD haha.

• #1.970
Wij heavy weights moeten extra opletten in de hitte, neem aan dat jij je ook kapot zweet. Ik neem zelf altijd vrij veel ORS + magnesium citraat en sindsdien nooit meer kramp gehad tijdens een wedstrijd.

IIg goede wedstrijd gedraaid, stukken beter dan SBD haha.
Van 190 naar 580 is inderdaad een significante verbetering. Had niet verwacht dat ik zo erg zou verkrampen tijdens de lift dus even jouw voorzorgsmaatregelen aanhouden.

• #1.972
Alleen wat last van mijn biceps en kont dus een lichte training.

Bench
105kgx 2 reps x 4 sets

Squat
180kg x 2 reps x 4 sets.

Beetje chest en abs pompen

Steruukkuuuhhhe wedstrijd gedraaid meis en leuke dansjes :banana:!! mooie progressie niet alleen fysiek maar ook mentaal

Goeie wedstrijd gedraaid man. Cool je weer even gesproken te hebben.

• #1.975
Steruukkuuuhhhe wedstrijd gedraaid meis en leuke dansjes :banana:!! mooie progressie niet alleen fysiek maar ook mentaal

Zat vanochtend de beurten van afgelopen sbd te kijken in afwachting van de stream van eergisteren die er nog niet op staat. Maar dat is wel een hele verandering geweest het afgelopen jaar op het plankier.
Goeie wedstrijd gedraaid man. Cool je weer even gesproken te hebben.
Gefeliciteerd met je kwalificatie en je 9/9. Tof om het plankier met elkaar te delen. Niet echt veel lifts gezien helaas.

• #1.976
Voelde gisteren als behoorlijk aangereden, vanochtend ook maar gedurende de dag zodanig dat trainen lekker ging.

Deadlift pauze onder knie
120kgx3
150kgx3
175kgx3 x 4 sets

Bench ladder
70kgx5
85kgx5
100kgx3
100kgx5
100kgx7
100kgx4
100kgx6
100kgx10
Hard goede pomp

Deadlift pauze boven knie
130kgx3
170kgx3
190kgx2 iets te snel omhoog bij 1e rep geen pauze rip
190kgx2
190kgx2
190kgx2

Rug mossels pompen
Goeiemorgens staan
100kgx5x5

Nu lekker naar huis lopen doei

• #1.979
Traininkje

Bench
70kgx5
90kgx4
100kgx3
110kgx3
110kgx3
110kgx3
110kgx3

Bench vanaf block
110kgx3
125kgx3
125kgx3
135kgx2
135kgx3
140kgx2

Vreemd dat 5 cm verschil zoveel gemak geeft. Brb verder bulken.

Squat pause down
Dus iets voor par pauzeren en dan de squat afmaken
120kgx3
150kgx3
170kgx3
170kgx3
170kgx3
170kgx3

Cable flys
20kg per kan x8x4

Hypers met 100 kg barbell
6 reps 4 sets