- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik zag Jan een beweging maken met z'n hand dus had iets van gaan maar dat was ietsje te vroeg. Ligt aan het plan wat ik voor mezelf wil opstellen qua cutten eventueel ook.Netjes gedaan ! Inderdaad echt mazzel gehad met die bench. Jammer van de laatste.
Straks sbd september?
Bijna 10 kg op mijn squat ja als all time piek
Genoeg gifjes om te maken jaJammer van de krampen man. Toch een puike prestatie en dat vreugdedansje was ook mooi om te zien![]()
Toch een goede eerste wedstrijd man, in september plaats je je!
Ps: wat was er met die scheidsrechters?
Hou op....soms echt drama. Bij de dames echt veel op diepte en heren veel deadlift afgekeurd.
Viel mij via de stream ook al op ja, vooral bij de onbekende namen.
Niet om nou te zeggen dat het via willekeur gaat maar ik heb een deadlift gezien die heel vaag werd af gekeurd en daarna iemand die met een bondscoach kwam en gewoon weg kwam met een terug gaande beweging op lockout.
Bij squats dito.
Ook hilarisch dat iemand op zn kop kreeg omdat hij vloekte na een fail op squat, lijkt wel een kerk onderhand.
Ja niks mis mee. Jammer van de krampjes. Nu alleen enorme spierpijn in schouders en biceps? Heel apart
Denk gewoon simpelweg door de warmte. Bij Bench lag ik wat ongelukkig omdat ik geen set up gedaan kon krijgen ivm tijdsnood. Immers geen rare dingen gedaan met eten of drinken![]()
Van 190 naar 580 is inderdaad een significante verbetering. Had niet verwacht dat ik zo erg zou verkrampen tijdens de lift dus even jouw voorzorgsmaatregelen aanhouden.Wij heavy weights moeten extra opletten in de hitte, neem aan dat jij je ook kapot zweet. Ik neem zelf altijd vrij veel ORS + magnesium citraat en sindsdien nooit meer kramp gehad tijdens een wedstrijd.
IIg goede wedstrijd gedraaid, stukken beter dan SBD haha.
Van 190 naar 580 is inderdaad een significante verbetering. Had niet verwacht dat ik zo erg zou verkrampen tijdens de lift dus even jouw voorzorgsmaatregelen aanhouden.
Steruukkuuuhhhe wedstrijd gedraaid meis en leuke dansjes!! mooie progressie niet alleen fysiek maar ook mentaal
Gefeliciteerd met je kwalificatie en je 9/9. Tof om het plankier met elkaar te delen. Niet echt veel lifts gezien helaas.Goeie wedstrijd gedraaid man. Cool je weer even gesproken te hebben.
Lloyda, de man die met zijn kapsel zelfs de epische baarden van zijn spotters volkomen doet verbleken.
Goed gelift, vriend!
Lloyda, de man die met zijn kapsel zelfs de epische baarden van zijn spotters volkomen doet verbleken.