- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje rpe based achtig. Reps in reserve systeem wat sheiko heeft geïmplementeerd in zijn programma's. En thanks voor de succeswensing en de gratis pizza.Template met rir?
Nice dat je je goed voelt. Hou dat vast en ga voor de 9/9![]()
Beetje rpe based achtig. Reps in reserve systeem wat sheiko heeft geïmplementeerd in zijn programma's. En thanks voor de succeswensing en de gratis pizza.
UitlegjeAh okee, niet meegekregen dat zoiets ook bij sheiko erin kann zitten.
No problem!
hij is niet te missen, 130 kg
aan mossels !!Aardig wat teamgenoten die meedoen van je op zondag toch. Kan een lekkere strijd worden in de -63 qua deelnemersveld dus ga dat zeker niet missen.

Haha we zullen zienAardig wat teamgenoten die meedoen van je op zondag toch. Kan een lekkere strijd worden in de -63 qua deelnemersveld dus ga dat zeker niet missen.
Komt goed aan de rust ligt het niet![]()

Hou op....soms echt drama. Bij de dames echt veel op diepte en heren veel deadlift afgekeurd.Toch een goede eerste wedstrijd man, in september plaats je je!
Ps: wat was er met die scheidsrechters?
Denk gewoon simpelweg door de warmte. Bij Bench lag ik wat ongelukkig omdat ik geen set up gedaan kon krijgen ivm tijdsnood. Immers geen rare dingen gedaan met eten of drinkenJammer van je kwalificatieMaar wel gelukkig 7/9 kunnen krijgen!
Kwam de kramp denk je door de spanning? Of door wat anders?

Inderdaad even kijken of ik de sbd doe. Heb zelf geen al te gekke beslissingen gezien maar heb dan ook niks van de zondag gezien op een paar na en zaterdag ook maar de helft gezien.Toch een goede eerste wedstrijd man, in september plaats je je!
Ps: wat was er met die scheidsrechters?