Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Niemand durft meer +120 met chris en tempelaars

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Laatste training voor de DRC-cup

Squat
120kgx3
140kgx2
3 singles met 170kg

Bench
70kgx3
80kgx3
3 dubbels met 95kg

Naar huis aan.
Waarschijnlijk openen met 210 125 en 210 kilogrammen op sbd en voel me lekker en fris met een goede voorbereiding achter de rug met de sheiko tenplate met rir verwerkt.
Laat maar komen.

Koekoek

Template met rir?

Nice dat je je goed voelt. Hou dat vast en ga voor de 9/9 :)

• #1.944
Laatst bewerkt:
Jij ook succes! Misschien tref ik je nog daar

Heel veel succes dit weekend zalmbeer!

• #1.952
Aardig wat teamgenoten die meedoen van je op zondag toch. Kan een lekkere strijd worden in de -63 qua deelnemersveld dus ga dat zeker niet missen.

Komt goed aan de rust ligt het niet :roflol:
Haha we zullen zien;)

Klopt 2 mannen doen mee de rest is allemaal zaterdag in elke groep wel wat.

• #1.954
Verslagje

Niet echt geslapen vandaag maar of dat nou zo veel uitmaakt :p
4 uur wakker en om half 7 opgehaald naar Tilburg.

Ingewogen op 133 kg oeps. Dat was 3 kg zwaarder dan op de weegschaal thuis zonder ontbijt en met een flinke stoelgang.

Beurten vaststaan op 210 125 210

Squat
Opwarmen wat onwennig, onhandig en ietwat zoekende naar vorm, bedwingen van de zenuwen en voelde wat moeizaam. Niet echt een ideale opwarmroutine kunnen doen. Energie en alles gewoon lekker en lijf voelde goed aan.
210 kg
Eerste beurt was overtuigend en hard. Imo een goede opener. Superblij en de hele dag was goed wat mij betrof.

222.5 (all time pr zowel meet als in gym)
2e beurt ietwat uit balans en wat minder overtuigend op diepte maar nog steeds heel makkelijk en hard.

230 (fail)
Ging echt heerlijk en voelde heerlijk aan. Lightweight. Helaas dat ik enorm verkrampte in mijn heupen. Messteken aan beide kanten en moest hem laten gaan. Jammer want zat er gewoon in.

Bench wat verlaagd om op safe te spelen aangezien kwalificatie er niet meer inzat. Daarvoor is mijn bench en deadlift of bw nog niet op het niveau waarop ik het zou kunnen opvangen. Lekker een goede meet draaien met 8/9 het doel.

120 hard
127.5 hard maar had afgekeurd moeten worden omdat ik te vroeg ging.
135 fail
Onderrug doet nog steeds zeer van hoe erg ik daar verkrampte en dat gooide wel wat roet in het eten voor een 240 plus deadlift helaas. Vrij hectisch achter de schermen en was niet gereed en vergat eigenlijk alles wat ik moest doen qua set up focus en alles.
Leermoment.

Deadlift
Moeizame opwarmers door onderrug
210 hard
220 hard
230 voor gevoel hard maar zag er ietwat moeizaam uit. Toch gewoon lekker steady kunnen trekken met genoeg gevoel en controle over de bar.

2e geworden van de 2 dus een zilveren plak lol

Topdagje en effe aankijken wat ik ga doen. Doel was om een goede meet te draaien en wedstrijdervaring op te doen en vooral een sbd 2016 scenario voorkomen en dat is weklaardig gelukt denk ik zo.

Jammer van je kwalificatie :( Maar wel gelukkig 7/9 kunnen krijgen!

Kwam de kramp denk je door de spanning? Of door wat anders?

Toch een goede eerste wedstrijd man, in september plaats je je!

Ps: wat was er met die scheidsrechters?

Netjes gedaan ! Inderdaad echt mazzel gehad met die bench. Jammer van de laatste.
Straks sbd september?

• #1.959
Jammer van je kwalificatie :( Maar wel gelukkig 7/9 kunnen krijgen!

Kwam de kramp denk je door de spanning? Of door wat anders?
Denk gewoon simpelweg door de warmte. Bij Bench lag ik wat ongelukkig omdat ik geen set up gedaan kon krijgen ivm tijdsnood. Immers geen rare dingen gedaan met eten of drinken :p

• #1.960
Toch een goede eerste wedstrijd man, in september plaats je je!

Ps: wat was er met die scheidsrechters?
Inderdaad even kijken of ik de sbd doe. Heb zelf geen al te gekke beslissingen gezien maar heb dan ook niks van de zondag gezien op een paar na en zaterdag ook maar de helft gezien.

Terug
Naar boven