AndroidHealthClinic

Road to 10%

• Topic Starter Topic Starter
Jo, foto op de avatar ziet er goed uit man. Got mo'?:)

Hoe is het met de stats?

Dankje, kzal aan het eind van de week even nieuwe schieten, deze is van 11 december 07'. Morgenochtend even wegen ben benieuwd waar ik nu opzit aangezien ik tijdens mijn vakantie/kerst/oud&nieuw niet gecut heb, maar lekker alles gegeten wat los en vast zit :D:D

Fijne log, ga ik meer bezoeken. Vanaf maart/april wil ik ook naar 10% beginnen werken.

Vanochtend gewogen 90,6 kg. Ik zal wel wat minder vocht vasthouden dan anders denk ik.
Heb komende tijd weinig tijd om te trainen ivm school. Ik zal dan af en toe even een FB training doen om mijn kracht te behouden. Ik ga uiteraard dan wel door met cutten.

Laatst bewerkt:
Vanochtend gewogen 90,6 kg. Ik zal wel wat minder vocht vasthouden dan anders denk ik.
Heb komende tijd weinig tijd om te trainen ivm school. Ik zal dan af en toe even een FB training doen om mijn kracht te behouden. Ik ga uiteraard dan wel door met cutten.

Hoe gaat het J-T?:)

Ja goed, vorige week gaf de weegschaal 89 kg aan. Volgens de meter van xxl nutrition heb ik nu een vetpercentage van 10,5% dus ben er bijna :D

Netjes man. Hoe lang ben je nu bezig geweest? Ik ben nu ook aan het cutten doordeweeks en in het weekend cheat ik nog (te) vaak. Gaat aardig wel, maar kan beter en dat komt voornamelijk door de weekenden:). Ik ben wel zo'n 5 kg kwijt in 6 weken ongeveer.

Edit: verander je sig!:D

gaat hier lekker zo te lezen succes

Netjes man. Hoe lang ben je nu bezig geweest? Ik ben nu ook aan het cutten doordeweeks en in het weekend cheat ik nog (te) vaak. Gaat aardig wel, maar kan beter en dat komt voornamelijk door de weekenden:). Ik ben wel zo'n 5 kg kwijt in 6 weken ongeveer.

Edit: verander je sig!:D

Heb af en toe een paar weken pauze ertussen gehad, maar totaal ongeveer 7 weken denk ik. s'weekends cheat ik ook nog steeds: Ben & Jerry etc. :D .
Kzal binnenkort mn sig wel weer even veranderen :p

5 kg is best netjes toch voor 6 weken!

vandaag Borst en Rug. Eindelijk weer tijd om te trainen :D

bp
10x40
5x5x80 (ging erg zwaar ???)

incline dumbbell press
10x20
5x5x30

Chins
4x5x5

DL
10 x 70
5 x 110
1 x 130
1 x 140
1 x 160
1 x 165 fail :mad:

BOR
10x60
2 x 5 x 70
1 x 5 x 80

Vetmeter geeft 10% aan dus bij deze stop ik met cutten :D Het wordt weer tijd om er massa op te knallen.

is snel gegaan kerel en nu rustig voeding terug opbouwen en massa pakken!

Terug
Naar boven