MuscleMeat

Road to mass

Bezoekers in dit topic

Is het niet vrij vreemd om, terwijl je dus off was, een maand trt te zetten omdat je waardes nu verlaagd zijn om vervolgens weer off te gaan? Kies dan of voor TRT of bijt door de zure appel heen van het off gaan en herstel in 1 keer. Of heb ik je nou ergens verkeerd begrepen?
 
Is het niet vrij vreemd om, terwijl je dus off was, een maand trt te zetten omdat je waardes nu verlaagd zijn om vervolgens weer off te gaan? Kies dan of voor TRT of bijt door de zure appel heen van het off gaan en herstel in 1 keer. Of heb ik je nou ergens verkeerd begrepen?

je hebt het juist begrepen maar ik heb momenteel geen echte HCG en weet ook niet hoe ik eraan moet geraken en ik heb ook niet genoeg clomid dus hoe moet ik herstellen dan?
 
eerlijk gezegd heb ik het maar slordig gedaan hoor
nam 750mcg hcg x2 per week en 20mg nolva per dag
heb 3 dagen na de laatste inject bloed laten prikken

en de startwaarden weet ik niet
maar huidige zijn 0,3LH en 173test
Hoe lang heb je hcg en nolva gebruikt en nog los van elkaar?
Uitgaande van het feit dat je een trt dosis hebt gezet zou ik het volgende doen (vanaf volgende week)
1-2 test 125mg ew
1-3 hcg 2x1000iu-1500iu ew
3-6 nolva 20mg ed
Dus dan zet je nog 2x trt dosis en 3 weken lang hcg waarvan de laatste week overlapping heeft met de 4 weken nolva.
 
Gezien het feit dat je geen hcg hebt, dan zou ik vanaf volgende week gewoon 4 weken 20mg nolva pakken.

10-12 weken daarna bloedtest om te zien of je bent hersteld.
 
Hoe lang heb je hcg en nolva gebruikt en nog los van elkaar?
Uitgaande van het feit dat je een trt dosis hebt gezet zou ik het volgende doen (vanaf volgende week)
1-2 test 125mg ew
1-3 hcg 2x1000iu-1500iu ew
3-6 nolva 20mg ed
Dus dan zet je nog 2x trt dosis en 3 weken lang hcg waarvan de laatste week overlapping heeft met de 4 weken nolva.
dus in totaal 3 weken trt en 6 weken hcg?
 
dus in totaal 3 weken trt en 6 weken hcg?
Vanaf komende week nog 2 weken trt, 3 weken hcg en 4 weken clomid.
Je eerste 2 weken zijn dus test + hcg
Je derde week is hcg + nolva
Week 4, 5, 6 is nolva.
 
Ik zou persoonlijk eerst 100% willen herstellen dan weer onn maar ik heb maar 1x gekuurd in mijn leven.

Ik denk dat je nolva fake was en hcg ook want 3 dagen na je nolva zou je verhoogde test waardes moeten hebben.
 
Ik ben aan het overwegen om met slin en gh te beginnen aangezien ik toch 200+iu farma gh en 400iu slin heb liggen.

Is er iemand hier met genoeg kennis erover om mij erbij te helpen?
 
Mooi die pharma zooi :D

Geen ervaring met beide maar 4iu gh lijkt me een mooie start dosis
 
Mooi die pharma zooi :D

Geen ervaring met beide maar 4iu gh lijkt me een mooie start dosis
ja maar wil het samen gebruiken.
Want ik ga nog een tijdje van gear afblijven maar wil wel groeien...Dus slin en gh zijn the way.

Maar ik weet letterlijk niets over slin
 
ja maar wil het samen gebruiken.
Want ik ga nog een tijdje van gear afblijven maar wil wel groeien...Dus slin en gh zijn the way.

Maar ik weet letterlijk niets over slin
Genoeg leden die hier kennis over hebben, weet dat daann01 het gebruikt(e), mss dat hij je advies kan geven
 
4iu gh wordt aangeraden door bv dave palumbo in combinatie met Aas
 
Laatst bewerkt:
Als je iets wilt nemen zoek je het zelf uit neem ik aan..
 
Als je iets wilt nemen zoek je het zelf uit neem ik aan..
wauw wat een super advies...
Ik ben niet van plan om slin en gh te nemen zonder begeleiding
 
Inlezen kan geen kwaad als je niets weet. Je gaat toch niet zomaar iets aannemen van iemand zonder dat je zelf weet wat er in je lichaam gebeurt. Echt zo’n zomer kuurtjes motto
 
Inlezen kan geen kwaad als je niets weet. Je gaat toch niet zomaar iets aannemen van iemand zonder dat je zelf weet wat er in je lichaam gebeurt. Echt zo’n zomer kuurtjes motto
bro als je niet kan helpen, hou je mond dan toch gewoon. Het kost je minder energie om niet te reageren, bespaar je energie voor andere dingen want je hebt niets nuttig toe te voegen.
 
Wat is je eigen plan omtrent insuline? Hoe hoog wil je beginnen? En hoe vaak per dag? En met welke insuline?
 
Het is wel oprecht zonde om je 1e keer Slin en HGh zonder Aas te gebruiken. Het gebruik ervan zelf is heel simpel en kun je met 10 minuten zoeken vinden. Ik zou 't zelf alleen niet doen.
 
Wat is je eigen plan omtrent insuline? Hoe hoog wil je beginnen? En hoe vaak per dag? En met welke insuline?
2x per dag pre en post workout.
2iu gewoon van gh en slin om te starten.
Novorapid slin heb ik liggen en pfizer gh
 
Het is wel oprecht zonde om je 1e keer Slin en HGh zonder Aas te gebruiken. Het gebruik ervan zelf is heel simpel en kun je met 10 minuten zoeken vinden. Ik zou 't zelf alleen niet doen.
heb er ondertussen heel veel van opgezocht, heb me erover ingelezen en waarom denk je dat het zonde is?
Denk je niet dat ik zal groeien op slin en gh zonder aas?
 
Back
Naar boven