- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, nog geen enkele keer problemen mee gehad, jij wel dan?Hopelijk is alles inorde, heb jij problemen met bloedtest aanvragen?
Ook niet, maar laatst begon hij te lachen en vroeg hij of hij testosteron ook moest aankruisennee, nog geen enkele keer problemen mee gehad, jij wel dan?
ben jij volledig open tegen je dokter?ja, zo open mogelijk. Ze hebben toch beroepsgeheim en hoe meer ze weten, hoe beter ze je kunnen helpen, moest er iets zijn tochOok niet, maar laatst begon hij te lachen en vroeg hij of hij testosteron ook moest aankruisenben jij volledig open tegen je dokter?
gebruik het niet echt om na te kuren.
Waarheid is altijd confronterend.
Ik dacht eigenlijk dat het inmiddels wel algemeen bekent was dat als je hormoonniveau naar een lager niveau gaat en je geen kunstmatige hormonen meer binnen krijgt, je spiermassa dan ook afneemt. Ik wil echt niet je dom over laten komen, maar misschien moet je iets meer met biologie aan de gang voordat je zulke claims maakt.

.Het zou fijn zijn als iemand met kennis van zaken op mijn vraag wil reageren

fun verzekerd bij deze hehe
fun verzekerd bij deze hehe
1-6 test e 500mg
1-4 Dbol 30mg
1-6 npp 400mg
7-14 test e 250mg
9-14 tren a 300mg
(en tussen haakjes want dit is helemaal nog niet beslist:
15-22 test e 125mg
1-25 hcg 2x 500mcg)
kan mijn maag niet aan.