XXL Nutrition

Road to mass

Hopelijk is alles inorde, heb jij problemen met bloedtest aanvragen?

• Topic Starter Topic Starter
Ook niet, maar laatst begon hij te lachen en vroeg hij of hij testosteron ook moest aankruisen:P ben jij volledig open tegen je dokter?
ja, zo open mogelijk. Ze hebben toch beroepsgeheim en hoe meer ze weten, hoe beter ze je kunnen helpen, moest er iets zijn toch

Ik ben nu al een tijd bezig met Bodybuilding en heb ook in totaal twee keer een kuurtje gedaan. Het mag bijna geen naam hebben i.v.t. wat ik op dit forum allemaal lees. Ik vraag mij alleen af tot in hoeverre het nut heeft. Ik merk dat ik ook redelijk snel mn massa weer kwijt raak. Niet dat ik ineens mager ben, blijf redelijk gespierd enzo.
De reden dat ik hier post is omdat ik mij afvraag welke anabolen je het meest langdurige resultaat geven. Als jij naar jezelf kijkt. welke anabolen heb jij het langs de meeste spiermassa van gehad?

Dat jij niks vasthoudt heeft niets met de soort AAS te maken, maar met je voeding en training. Als je alles verliest, dan is dat laatste dus gewoon ruk.

Thanks! Dat was echt een constructieve opmerking.

Ik dacht eigenlijk dat het inmiddels wel algemeen bekent was dat als je hormoonniveau naar een lager niveau gaat en je geen kunstmatige hormonen meer binnen krijgt, je spiermassa dan ook afneemt. Ik wil echt niet je dom over laten komen, maar misschien moet je iets meer met biologie aan de gang voordat je zulke claims maakt.

Ik dacht eigenlijk dat het inmiddels wel algemeen bekent was dat als je hormoonniveau naar een lager niveau gaat en je geen kunstmatige hormonen meer binnen krijgt, je spiermassa dan ook afneemt. Ik wil echt niet je dom over laten komen, maar misschien moet je iets meer met biologie aan de gang voordat je zulke claims maakt.
:roflol:
Je begrijpt wat een nakuur doet? Natuurlijk is je endogene testosteronproductie verlaagd, maar dat wil niet gelijk zeggen dat je alles verliest.
Uitgaande van het feit dat je voldoende en adequaat nakuurt, liefst ook hcg gebruikt, verlies je echt niet alles. Het is een ander verhaal als je ver boven je natuurlijk maximum zit, dan zak je gedurende de tijd verstrijkt terug naar dat niveau. Dat gebeurt echter niet met een paar weken...

Uiteindelijk is de kwaliteit van je training en voeding ontzettend relevant, dan wel factor #1 bij het behouden van je gewonnen spiermassa. Maar als jij denkt dat je altijd alles kwijt zult raken, dan zou ik niet meer kuren als ik jou was. Of, zoals ik al zei, eens kritisch kijken naar je training en voeding. Iedereen kan gainen op AAS, dat wijst wetenschappelijk onderzoek ook uit...

Trouwens, even omgedraaid: het feit dat jij zoekt naar een steroïde die geen massaverlies 'induceert' na het kuren, zegt mij voldoende over jouw basiskennis van biologie;).

Weetje wat. Ik geef je maar gewoon gelijk. Ik heb er geen zin in om uit te gaan leggen op een forum hoe hormonen werken en wat het lichaam doet als het geen toegang meer heeft tot bepaalde hormonen.
Het zou fijn zijn als iemand met kennis van zaken op mijn vraag wil reageren. Het kan ook gewoon via een pb bericht.

Helemaal goed. Ik zat helemaal fout en jullie hebben gelijk.

Ik weet inmiddels wat ik wou weten en jullie hebben bevestigd gekregen wat je al zeker wist. Fijne dag.

@John Stone dit is mijn log toch? Maak een log aan ofzo met de vragen die je hebt, dan gaan we ook meer behulpzaam zijn. Niet zomaar een irrelevante vraag droppen met weinig opzoekwerk, dat is vragen voor discussie

update

90kg rond en vol
knieen nog steeds niet genezen maar aan de betere hand, zal morgen voor de eerste keer sinds 29december terug squatten.
Bloed ga ik volgende week laten prikken ik post de resultaten hier wel, als ze goed zijn, ga ik terug ON vanaf binnen 2 weken

This will be fun, wat zou het worden?

This will be fun, wat zou het worden?
fun verzekerd bij deze hehe

1-6 test e 500mg
1-4 Dbol 30mg
1-6 npp 400mg

7-14 test e 250mg
9-14 tren a 300mg

(en tussen haakjes want dit is helemaal nog niet beslist:
15-22 test e 125mg
1-25 hcg 2x 500mcg)