AndroidHealthClinic

Road to mass

Bezoekers in dit topic

heb er ondertussen heel veel van opgezocht, heb me erover ingelezen en waarom denk je dat het zonde is?
Denk je niet dat ik zal groeien op slin en gh zonder aas?
Denk eerder dat met aas het een stuk spectaculairder wordt :D
 
Inderdaad zonde om te gebruiken zonder AAS.

Herstel gaat voor bro. Snap dat je zit te popelen om weer wat te gebruiken, maar ik raad je aan om rust te pakken qua PED’s.
 
heb er ondertussen heel veel van opgezocht, heb me erover ingelezen en waarom denk je dat het zonde is?
Denk je niet dat ik zal groeien op slin en gh zonder aas?

Er zal vast iets gebeuren maar bijzonder zal het niet zijn heb ik het vermoeden. Tuurlijk zul je een stuk voller staan en zal er een 3 a 4 kg glycogeen/vocht bij komen. Maar voor echte spierontwikkeling zal er toch wat AAS bij moeten.
 
Er zal vast iets gebeuren maar bijzonder zal het niet zijn heb ik het vermoeden. Tuurlijk zul je een stuk voller staan en zal er een 3 a 4 kg glycogeen/vocht bij komen. Maar voor echte spierontwikkeling zal er toch wat AAS bij moeten.
bedankt voor je advies, zal dan toch nog even wachten voor een 2 maandjes ofzo en dan terug on cycle gaan.
 
bedankt voor je advies, zal dan toch nog even wachten voor een 2 maandjes ofzo en dan terug on cycle gaan.

In jouw geval zou ik grofweg een maand voor je weer wilt gaan kuren de HGH gaan gebruiken. 1e week 1 IU, 2e week 2 IU, 3e week 3 IU en daar op blijven of eventueel naar 4 IU, wat jij wilt. In die maand wen je vast wat aan de HGH in verband met eventueel zere handen. Ik had er een maand echt heel erg last van en dat is niet chill als je net je kuur begint. Insuline kun je dan gaan pakken tegelijk met je kuur.
 
Volgens mij onderdrukt GH ook je HPT-axis, dus persoonlijk zou ik geen GH gaan zetten midden in je herstel.
 
Update!

Ik ben weer ON
Het is weer zover, eens kijken hoeveel kg we in deze 14 weken gaan aantikken.

Cycle:
1-14 test e 500mg
1-14 bold eq 600mg
1-6 npp 300mg
1-3 dbol 40 mg

Eerste prik was 11/4
 
hoe verdeel je die npp doorheen de week? zet je om de zoveel dagen of op vaste dagen? wil in mn volgende kuur ook npp verwerken met een periode tren a erna maar ben aan het twijfelen of iets als ma-wo-vrij zou lukken ipv eod, lijkt me wat praktischer :p
 
hoe verdeel je die npp doorheen de week? zet je om de zoveel dagen of op vaste dagen? wil in mn volgende kuur ook npp verwerken met een periode tren a erna maar ben aan het twijfelen of iets als ma-wo-vrij zou lukken ipv eod, lijkt me wat praktischer :p
Ik zet elke do, zat en ma ong maar ga misschien na 4 weken even uppen naar 4ml ipv 3.
En ik ga na de npp ook tren a zetten
 
Wat zijn je plannen nu qua wedstrijden? Blijf je definitief ON of heb je de intentie om nog OFF te gaan en te herstellen?

Nog een laatste vraag: wie is je huidige coach?
 
Wat zijn je plannen nu qua wedstrijden? Blijf je definitief ON of heb je de intentie om nog OFF te gaan en te herstellen?

Nog een laatste vraag: wie is je huidige coach?
Ik ga sowieso terug wedstrijden doen, ik gok terug de atlascup en ironman maar dan in de -90 klasse.
over off en on gaan, ik heb geen flauw idee. ik ga wss wel on blijven tot de wedstrijden.

Momenteel geen coach, maar wanneer ik terug moet preppen ga ik terug bij ikke 20
 
sta al terug een pak voller en ronder!
Weegschaal is stuk dus gewichtupdate gaat em niet worden.

Ik woog voor m'n operatie iets van een 91 onder de 10% en 3 maanden (van slecht eten en 2 maanden niet trainen) na de operatie iets van 86 op 14%
als ik een gokje zou moeten doen over hoe ik er nu bij sta zou ik 90 op 12 zeggen.
 
het is officieel, 90kg terug aangetikt en een pak droger
 
93kg vanmorgen. Op naar de 96kg
 
je hebt het juist begrepen maar ik heb momenteel geen echte HCG en weet ook niet hoe ik eraan moet geraken en ik heb ook niet genoeg clomid dus hoe moet ik herstellen dan?
Lekkere planning van je nakuur ezel, sommige mensen...:rolleyes:
 
Hoe lang heb je hcg en nolva gebruikt en nog los van elkaar?
Uitgaande van het feit dat je een trt dosis hebt gezet zou ik het volgende doen (vanaf volgende week)
1-2 test 125mg ew
1-3 hcg 2x1000iu-1500iu ew
3-6 nolva 20mg ed
Dus dan zet je nog 2x trt dosis en 3 weken lang hcg waarvan de laatste week overlapping heeft met de 4 weken nolva.
Nog meer domheid, na je HCG moet je een
3 dagen wachten voordat je met pct begint absoluut geen overlapping. En na je laatste injectie test e moet je 2 weken wachten voordat je aan je pct begint.
 
Nog meer domheid, na je HCG moet je een
3 dagen wachten voordat je met pct begint absoluut geen overlapping. En na je laatste injectie test e moet je 2 weken wachten voordat je aan je pct begint.
Lol?
PCT drugs hebben over het algemeen een halfwaardetijd van 5 dagen dus alvorens je een level bereikt dat benodigd is, kan je beter je ballen gewoon werkende houden.
Galen raadt bijv ook aan om hCG door te laten lopen t/m eerste week nakuur.
 
Back
Naar boven