AndroidHealthClinic

Road to mass

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren was legday, normaal eindig ik mijn legdays altijd met squats maar heb het deze keer eens andersom gedaan.
Weet niet wat er aan de hand was, maar ik had na m'n warmup een geweldig pijnlijke pump in m'n quads.

stretch for lower back and hipflexors
bodyweight squats 1x30
Empty bar squats 4x20 supersetted with legpress 60kg 4x20

squats:
60kg 1x20
80kg 1x15
100kg 1x15
120kg 1x10
(hier was het helemaal absurd, kon niet meer rechtopstaan, ik had zelfs moeite met de laatste 2 reps van 120kg terwijl ik normaal 160kg voor 6 doe)
140kg 3x5

lying legcurl:
36kg x15
45kg x15
53kg X12
59kg x10
64kg x9
69kg x7 + 41kg x7 + 27kg x11

leg extensions: (pomp was absurd gewoon, volledige verkramping in m'n quads en hams)
27kg x15
36kg x12
50kg x9
70kg x7
36kg 3x15

Plate loaded legpress: (veel platen waren in gebruik dus ben niet echt heavy kunnen gaan)
75kg x20
150kg x15
235kg x10
295kg x10
350kg 3x8

Benen waren altijd mijn zwakste punt, maar ze zijn toch aardig op aan het komen lijkt me

IMG_7272 v log.jpg

Kuiten 3x per week, begin van de training. Mij is hetook gelukt met hard werken. Ik denk nog steeds dat ze klein zijn maar krijg zeer goede reacties op mijn benenen kuiten. Denk verkeerd zelfbeeld omdat ze ooit klein waren

Kuiten 3x per week, begin van de training. Mij is hetook gelukt met hard werken. Ik denk nog steeds dat ze klein zijn maar krijg zeer goede reacties op mijn benenen kuiten. Denk verkeerd zelfbeeld omdat ze ooit klein waren
zal ik gelijk eens een poging geven, en werk je dan op de negatieve harder? en gewoon dan seated calf raises en legpress calf raises?

Ik pak 3 oefeningen. Seated calf / standing calf en op de leg press. Belangrijkste is om.niet te 'swingen' maar goed te squeezen. Helemaal tot beneden rekken en langzaam en gecontroleerd omhoog. Na de derde oefening is het op..dan kun je nog wat halve reps pompen tot failure.
Verder wissel ik van breed naar smalle stance om binnen en buitenkant wat extra aan te spreken.

Helaas is dit nodig wil je ze laten groeien.

Ik pak 3 oefeningen. Seated calf / standing calf en op de leg press. Belangrijkste is om.niet te 'swingen' maar goed te squeezen. Helemaal tot beneden rekken en langzaam en gecontroleerd omhoog. Na de derde oefening is het op..dan kun je nog wat halve reps pompen tot failure.
Verder wissel ik van breed naar smalle stance om binnen en buitenkant wat extra aan te spreken.

Helaas is dit nodig wil je ze laten groeien.

heb wel geen standing beschikbaar, gewoon in de smith machine dan maar?

Ja in de smith is perfect. Zorg voor een verhoging. Weet niet of ze van die blokken hebben...anders 2 of 3 schijven van 20 kg op elkaar. Werkt ook prima.

@Bijnenbuilding ik zeg het je,begin met 10min stairmaster op de tippen ;) kuiten staan al direct 2cm dikker voor je ze begint te trainen

Ben al 4 a 5 dagen ziek en kan niet veel eten zonder dat het er terug uit komt dus de weegschaal gaat nog een week of 2 stof blijven vergaren.
Ben maar 2x kunnen gaan trainen in de voorbije week, even doorbijten en dan terug alles geven.
Krijg vandaag al wel terug een beetje honger dus het ziet er naar uit dat het morgen of overmorgen we beter gaat zijn.

Ik denk dat ik binnen een klein weekje nog een wat pics zal posten, zit nu al 5 dagen in de cruise btw, misschien ben ik ziek door het gebrek aan gear haha :D, kan niet wachten op de volgende blast

wat wordt het, de blast? :D

1-10: 800mg test
1-10: 400mg bold (maar ben aan het twijfelen om dit gewoon op 600 te zetten en me een extra vial bold aan te kopen, aangezien ik nu big n full heb (400mg test + 200mg bold per 1ml))
1-10: 200 a 300mg parabolan (over de dosis zal @ikke 20 wel beslissen)
1-4: 100mg Bulkbomb ED

Parabolan zal iets worden van 220 mg/ week de eerste weken.
Bold op 400 is voldoende, we gaan eens proberen bouwen op test en tren want deca is zijn ding niet echt. Het word ne gevoelige jongen als hij producten gebruikt dat zijn oestrogeen te veel de hoogte in jaagt :D.
Bulkbombs gaat ook een hit or miss worden, gevoelig maagske he :p

aangezien ik ziek ben geweest de voorbije 6 dagen (voel me wel al een pak beter dus back on track vanaf morgen), ga ik pas eind van deze week wat update pics posten.
maar om het goed te maken, hier is een throwback pic naar de laatste show die ik gedaan heb.

die foto is mijn shape waarmee ik de juniorclass gewonnen heb op de Ironman in november '16

IMG_6828log.jpg

Buff man, netjes. Die ikke 20 maakt buffe mensen zo te zien, zoekt ie niet nog een nieuw projectje? :p

In btw

We doen ons best. En volgende blast word het echt menens dus hou dit maar in het oog;-)

Krijg regelmatig de vraag van mensen om hun te helpen maar het grootste probleem bij mij is tijd vinden. En als ik niet de nodige tijd kan vrijmaken die echt wel nodig is als je iemand echt goed wilt begeleiden.
Ik ben niet iemand die je gewoon een standaard schema geeft en klaar. Neen ik zoek wat het beste bij jouw lichaam past en daar kruipt tijd in en veel overleg.

Terug
Naar boven