Fitness Seller

Road to mass

• Topic Starter Topic Starter
Gedaan met ziek zijn!

heb m'n schema even bekeken en aangepast.

macros:

P:
395
F: 161
C: 523
Sodium: 13,8

KCAL: 5141

dit zal niet altijd even goed lukken maar reken maar dat dit ongeveer 5 van de 7 dagen toch wel een feit is.

skyhigh fatzzzz :D why?

We doen ons best. En volgende blast word het echt menens dus hou dit maar in het oog;-)

Krijg regelmatig de vraag van mensen om hun te helpen maar het grootste probleem bij mij is tijd vinden. En als ik niet de nodige tijd kan vrijmaken die echt wel nodig is als je iemand echt goed wilt begeleiden.
Ik ben niet iemand die je gewoon een standaard schema geeft en klaar. Neen ik zoek wat het beste bij jouw lichaam past en daar kruipt tijd in en veel overleg.
Zouden vele een voorbeeld aan kunnen nemen

heb zojuist mijn potje MK-677 aangekregen en start er nu ook meteen mee.

Maandag zijn er al 2 weken van de cruise voorbij en dus nog maar 3 weken te gaan.
maar deze 3 weken gaan niet meer alleen lage dosis test zijn, maar ook 15mg MK-677 ED.

voeding gaat goed, trainingen gaan goed voel me groter dan ooit tevoren.

en nu het meest belangrijke nieuws...ik heb een compliment gekregen over mijn KUITEN...geloof het of niet die kuitjes worden opgemerkt, reden te meer om ze harder te trainen :D

heb zojuist mijn potje MK-677 aangekregen en start er nu ook meteen mee.

Maandag zijn er al 2 weken van de cruise voorbij en dus nog maar 3 weken te gaan.
maar deze 3 weken gaan niet meer alleen lage dosis test zijn, maar ook 15mg MK-677 ED.

voeding gaat goed, trainingen gaan goed voel me groter dan ooit tevoren.

en nu het meest belangrijke nieuws...ik heb een compliment gekregen over mijn KUITEN...geloof het of niet die kuitjes worden opgemerkt, reden te meer om ze harder te trainen :D

En een kilo kwijt door mee te gaan werken?

Hoe gaat het met de MK677?

Zojuist LEGS gedaan, heb mezelf even overtroffen :D

180kg x 6 squats gedaan!
eindelijk 4 plates aan elke kant van de bar

zal morgen nog eens wat fotos nemen
en de cruise is bijna ten einde heren, nog 2 kleine weekjes en dan kunnen we weer wat groeien!

CHANGE OF PLANS!!!!

maandag begint de blast al! een weekje vervroegd starten.
dus over 4 daagjes gaat er 2x per week voor ongeveer 10 weken lang test, bold en parabolan in met de eerste 3 a 4 weken bulkbomb
uit de vorige 2 blasts heb ik al geconcludeerd dat ik goed reageer op tren en ook op bold maar absoluut niet op deca dus dit gaat wel een leuke blast worden.

vanaf 2 weken in de blast mogen jullie wekelijkse gewicht, afmetingen en foto updates verwachten!

Terug
Naar boven