AndroidHealthClinic

Road to mass

Bezoekers in dit topic

Hoe reageerde je dan op deca?
 
Morgen beginnen we weer!


Vanaf morgen:

Bulkbomb 100mg ed
Parabolan 1,5ml/2x week
Big n full 1ml/2x week

arimidex houden we er natuurlijk ook in elke 3 dagen
en mk677 op 30mg ed


EN heb bpc157 liggen, ben van plan dit in mn beide knieen te schieten, aangezien ik er frequent last van heb.
 
D-DAY!

89,4 vanmorgen (ben al redelijk wat vocht van de mk-677 terug kwijt)

straight up gangster ontbijt: 400g steak + 150g ultra fine oats + 75g whey + 100mg bulkbomb ofcourse
vanavond even in mn quad pinnen (na legday)
 
IMG_7346.JPG IMG_7349.JPG
zojuist getrokken, in de ochtend lijk ik 1000% scherper haha, nu lijk ik wat puffy #embracethefluff

edit: mirin them unexisting hammys

IMG_7346.JPG


IMG_7349.JPG
 
vanmorgen woog ik 89,9kg maar heb wel al heel de dag last van mn buik.
Of dit van de bulkbomb komt zal tijd uitwijzen...
(kan natuurlijk ook van die 500g kippengehakt die al een dagje over datum was :D)
 
Is van de bulkbombs. Heb er ook last van en ik zit op een halfke...
 
Welk VP denk je te hebben? Goede fysiek hoor kerel!

ik gok niet meer dan 12 denk eig eerder rond de 10.
Heb niet echt veel vet aan me hangen, gewoon wat vocht en veel haar :D maar in de ochtend zijn de abs mooi en flat en lijnen op de schouders...laten we 12 zeggen voor de zekerheid
 
Is van de bulkbombs. Heb er ook last van en ik zit op een halfke...
neeeeee, das ni goeeee, kverwacht echt wel veel van dejen oral dus kmag er echt ni ziek van worden.
Is er iets dak er naast kan laten lopen voor de sides te onderdrukken?
 
neeeeee, das ni goeeee, kverwacht echt wel veel van dejen oral dus kmag er echt ni ziek van worden.
Is er iets dak er naast kan laten lopen voor de sides te onderdrukken?

Ja eruit gooien :cool:
 
man man man...
die warmte wordt nog mijn einde

Ik heb een zeer slechte week achter de rug op het vlak van voeding en slaap.
ik slaap enorm slecht met die warmte, en echt 0,0 energie...van eten komt ook weinig in huis dus probeer het goed te maken met oats en whey maarja zo geraken we er niet natuurlijk.

ik woog gisteravond 92,3 en vanmorgen 90,6...dus ik ben wel gains aan het maken en ik sta kurkdroog, aders op mn benen en borst.
MAAR ik zou veel beter kunnen gainen als ik niet zo hard zou afzien van de warmte

vandaag is de 2e week van de blast begonnen en ik merk niets van de bulkbomb...misschien onderdrukt het mijn honger wel
de parabolan voel ik iets te goed...1 woord: wauw
sinds gisteren terug wat meer vaste voeding en wat meer kcal aan het eten want zoals vorige week kan het niet blijven gaan.
 
btw de vriendin is donderdag terug dus dat wil zeggen dat vrijdagochtend (ongeveer :D) fotos zullen getrokken worden.
 
Back
Naar boven