AndroidHealthClinic

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gaat wel goed hier, nog gestopt met roken?

Yes 11u @ FPA Ik en Frank zullen er zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Godver, wordt je gevraagd of je eerder kan beginnen, zit je alsnog bullen te vreten op je werk.

Niet geheel uniek, maar dit is mijn schema overigens, heb wat kleine aanpassingen gemaakt omdat ik met bepaalde dingen bij FPA meer mogelijkheden heb, zoals ab wheel, bands, SSB, zwaardere DB's, en de HS Low Row. Voorlopig focus ik me nog ff op MP en deadlift, squat en bench staan op een tweede plaats.

Als ik nieuwe 1rms heb neergezet voor DL en MP, dan ga ik weer wat schuiven.

Bijlagen

Vanochtend:

Warmup:
- Band dislocates
- Hip flexor/hip/quad/ham stretches

Deadlift:
Hook grip:
5x70
3x120
Mixed grip:
4x1x150 speed.
1x170
1x190 grinder.

MP:
5xstang
3x40
1x50
1x60 2e F. wtf?
2x60 vreemd.
1x60

Chins:
Tijdens warmup, tijdens opwarming van DL, tussen press sets door.
4xBW
3xBW
7x2xBW
=21 reps total

Shrugs:
10x120
10x100
20x80

MP:
2x8x40

Facepulls:
1x15
2x12

Comments: vaag. Deadlift voelde vaag. MP voelde heel vaag. Vorige week nog 2x4x60, met nog over. Nu met pijn en moeite een scheve 2x60. Shrugs ging ook echt k*t, alsof ik een paling vast had, grip was bagger. Enige wat goed ging waren de chins. Ik herhaal: vaag. Naja, woensdag maar goed maken dan!

Laatst bewerkt:
Je klinkt een beetje vaag Mark... :D

Hahaha ja vaag he?

jammer dat je geen Ina heet

Inakoss is nog net zo vaag hoor.

maar als je hem dan voor vaag aanziet is het wel koeler om te melden

Nou Ina, je klinkt een beetje vaag...

Hmmm... maakt niet veel uit. :D

Je had vast die roterende barbell bij shrugs dat is idd een paling. Voor de mp maakt dat niet zo gek veel uit.

Je had vast die roterende barbell bij shrugs dat is idd een paling. Voor de mp maakt dat niet zo gek veel uit.

Ja, ik had een stang waarop de markeringen vrij vaag waren.. liep ook te kloten met m'n gripwijdte. Komt goed.. is net als bankdrukken, ander bankje, ff wennen nog.

Heb je het bordje gezien trouwens? "geachte strongmen en powerlifters svp deadliften vanaf matten. Op zaterdag vanaf 11.00 verplicht."

haha ja, was voor mij. Mark stond erbij met een groep ik loop ernaar toe rol de barbell van de matten af en begin mijn set. Ik doe niet aan die onzin duidelijk! Toen de ijzeren schijven eerst erop en toen hebben we vrolijk zo doorgelift zonder nog een woord erover. Ik zei er ook bij: en anders een platform.

Precies! Hun willen bekend staan als een sportschool waar je hardcore kan trainen, nou mooi! niet zeiken ook dan..

Het was niet voor het lawaai het is voor iets anders. Ik heb al 2x een 10 schijf en een 20 schijf krom gemaakt omdat er handels opzitten die er niet zo goed tegenkunnen. Maar die schijven zijn toch iets te klein dus nu doe ik eerst een normale ijzeren 25er erop en komen de rubberen niet meer op de grond. Zo kunnen de schijven ook niet krom worden en is het probleem opgelost. Verder komt er ook al een platform maar dat zal nog even duren.

En wees gerust hardcore is het zeker. We waren met een groep van 6 aan het deadliften en de instructeur was tips aan het geven dat zie je niet vaak meer.

Misschien zou het een idee zijn om alleen oudere gewichten te gebruiken voor het ruwe werk.
Een beetje schijf kan trouwens wel wat hebben, moet niet zomaar krom gaan.

Het was niet voor het lawaai het is voor iets anders. Ik heb al 2x een 10 schijf en een 20 schijf krom gemaakt omdat er handels opzitten die er niet zo goed tegenkunnen. Maar die schijven zijn toch iets te klein dus nu doe ik eerst een normale ijzeren 25er erop en komen de rubberen niet meer op de grond. Zo kunnen de schijven ook niet krom worden en is het probleem opgelost. Verder komt er ook al een platform maar dat zal nog even duren.

En wees gerust hardcore is het zeker. We waren met een groep van 6 aan het deadliften en de instructeur was tips aan het geven dat zie je niet vaak meer.

Ja dat dacht ik al. Er komt een platform? Nice!

Misschien zou het een idee zijn om alleen oudere gewichten te gebruiken voor het ruwe werk.
Een beetje schijf kan trouwens wel wat hebben, moet niet zomaar krom gaan.

Mjah.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven