luc1981
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500gram biefstuk? alleen vandaag? of dagelijks?
monster richboy ben je dan.... geen melk ofzo?
K ben ook endo, melk is echt een no go als je endo bent. Volkoren rijst en pasta zijn ook echt een aanrader om vocht tegen te gaan. Ik ga ook goed vooruit op 3200 kcals en 40-40-20 e-k-v . GPP en cardio op off dagen doen ook wonderen.
Schoon eten, geen snelle suikers, aandacht besteden aan spijsvertering en stoelgang e.d., Ik denk dat mijn verhouding 50-30-20 is. Maar goed, ik tel m'n kcal maar grofweg, ik zorg dat ik per maaltijd 20-60gr eiwit binnenkrijg, en zorg dat ik in totaal op 200-300gr uit kom. Ik hoef niet veel te eten, maar wel regelmatig te eten. De fout die ik eerst maakte: halve dag niet eten, en dan 's avonds volstouwen. Nu zorg ik dat ik om de 2-3 uur een maaltijd binnenkrijg, al is het maar een pakje kipfilet.
GPP ben ik ook weer aan het opbouwen.
Goed bezig, heb je geen honger met 50gr havermout?
Lasagne dieet klinkt erg lekker maar zit meestal veel kaas en zo in.
Jammer dat je meestal in de ochtend traint anders had ik keertje meegedaan!
Rackpulls kun je gewoon doen. Ten eerste in het rack. Ga op mijn box staan en hij is onder de knie. Ten tweede staan er speciale verstelbare paaltjes voor rackpulls.
Die 2 houten Mark. Die kun je toch niet over het hoofd hebben gezien of wel?