MuscleMeat

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Toch best netjes voor iemand die niet of nauwelijks squat..

Ik ga pas weer squaten in 2012:)

Ja man het zal nog een hele klus worden om weer "gewoon" je benen te kunnen gebruiken zoals je gewend was.
Maar goed, het is zoals het is, dus heb je geen keus.
Even herstellen, en dan weer rustig opbouwen.
Ik had na die Box-Squat training gewoon weer zin om er mee te beginnen, maar man wat heb ik een spierpijn gehad!
Gaat nu weer beter, al voel ik mijn benen nog wel hoor...
Maar goed, eerst de wedstrijd maar eens doen. ;)

Doe je bench-only of full-meet?

Het is gelukkig alleen Bankdrukken Mark. ;)

Pff, wel balen man. Nogmaals beterschap!

Wat doe je normaal voor werk dan?

Succes met het herstel man, zal wel goedkomen.

Psychiatrisch verpleegkundige leer/werk-opleiding. Ik diplomeer eind juni, maar dat zal nu waarschijnlijk wat uitgesteld worden. Ik werk nu gelukkig op een rustige afdeling, geen acute-opname afdeling oid, dus kan gewoon kantoordingen doen, en medicijnen delen, telefoontjes regelen enzo..

@Geit: thanks, komt ook wel goed, duurt alleen verrekte lang.

Veel succes met je herstel.
Ik lees dat je blessure zeer zeldzaam is, heb je toevallig platvoeten? K heb er zelf 2 en krijg daardoor snel last van mn knieen als ik iets fout doe. Miss dat je blessure daar voor n deel door komt?

Veel succes met je herstel.
Ik lees dat je blessure zeer zeldzaam is, heb je toevallig platvoeten? K heb er zelf 2 en krijg daardoor snel last van mn knieen als ik iets fout doe. Miss dat je blessure daar voor n deel door komt?

Ik heb doorgezakte enkels, en de banden van m'n enkels zijn te flexibel.

Ik heb geen idee. Ik heb eerder gezeik gehad met pezen en banden, o.a. in m'n schouder, dus ik heb blijkbaar gewoon niet vooraan gestaan toen ze titanium pezen/banden etc aan het uitdelen waren.

That being said, ik denk niet dat het met elkaar te maken heeft. Ik heb terugkijkend echt een hele rare val gemaakt, waar m'n been heel raar dubbelvouwde, en ik met m'n volle 105kg er doorheen ging..

Misschien was die pees al verzwakt, misschien..

Het ziekenhuis kon me geen andere oorzaak geven dan: dikke vette pech.

Er is weinig medische informatie over, , maar zelfs onder de pees-ruptuurs zijn totaal-ruptuurs eerder uitzondering dan regel, en dat deze pees scheurt is helemaal zeldzaam, het gebeurt vaker dat de pees boven de knie afscheurd. Zoals Jarno Hams had dus..

Volgens de medische boeken zijn pees-rupturen wel vaak gekoppeld aan het gebruik van anabolen, en ik kan me de beschuldigingen in de thread van Jarno Hams ook nog herinneren, maar dat is bij mij niet het geval. Ik had geen afwijkende bloedwaardes, en blijkbaar was m'n test-spiegel dus ook niet verhoogd. Ik zat netjes binnen alle marges.

Lach niet:p

Volgens de medische boeken zijn pees-rupturen wel vaak gekoppeld aan het gebruik van anabolen, en ik kan me de beschuldigingen in de thread van Jarno Hams ook nog herinneren, maar dat is bij mij niet het geval. Ik had geen afwijkende bloedwaardes, en blijkbaar was m'n test-spiegel dus ook niet verhoogd. Ik zat netjes binnen alle marges.
Het is wel erg verdacht dat je de laatste tijd weer flink wat pr's aan het zetten was... zet je toch aan het denken. :jk:

Niemand heeft hier het gebruik van steroïden aan je blessure gekoppeld dus wat heb je te verdedigen?

Hahaha goed zo kippetje!

Ik heb helemaal niks te verdedigen haha ik wil alleen geruchten voor zijn. Sterker nog.. ik wou dat ik een schiplading ampullen had nu.. m'n armen en benen slinken, en m'n tietjes groeien.

Hoe is het nu met je Mark, al een klein beetje aan het herstellen? Jammer dat je tietjes alleen groter worden, maarja hoef je straks minder lange bewegingen te maken met banken :P

Nee man, die t**ten hangen gewoon naast de bank straks. ;)

Maar weer ff een update:

Verplaatsen gaat redelijk, al zijn m'n schouders en ellebogen erg geirriteerd door het lopen met krukken. Alleen erg frustrerend dat ik nu vrij weinig kan doen behalve geduld hebben.. zolang er nog gips om zit, kan ik geen rehab-shit doen of wat dan ook.. misschien maar beter ook.

Gewicht en BF% zijn redelijk stabiel.. ben paar kilo afgevallen, weeg met kleren+gips 103.5.

Trainen gaat moeizaam. Op dit moment is het niet verstandig om met het OV naar de sportschool te gaan. Krijg ws het één en ander voor m'n verjaardag, dus dat komt wel goed.

Heb iig weer wat structuur qua slapen, trainen, eten etc.

Marrkos out.

Check.

damn.. lees t nu pas. ****ed up man! Sterkte

Dank je man!

Whoo das heftig, sterkte!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven