- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Blij te horen dat je herstel goed vooruit gaat, als je veel wilskracht hebt dan gaat alles al heel wat sneller. Echt sterk markkos hoe je er voor gaat!!
Stretch
Lift
Run
Eat
Sleep
Repeat
Dit vind ik goed gezegd. Spieren en kracht is waar alles om draait maar in mijn ogen is een stevige conditie en voldoende lenigheid ook van goud waard. Veel spieren zijn super maar als de conditie geen kloten waard is dan is dat ook maar een afknapper! Een spoedig herstel, ik hou je log in de gaten!!
Dank je man!
Ik hoef geen marathon te lopen, of m'n been in m'n nek te liggen, maar ik wil niet compleet zuigen op elk vlak behalve één.
Het is een beetje de gedachte van een compleet persoon die uitblinkt op elk vlak, zowel mentaal als fysiek. Strong, in shape, agile, fast, smart, en er ook zo uitzien, met traps tot aan je oren uiteraard. Niemand wil een one trick pony zijn. Tenzij je 300kg deadlift of 300lbs strict kan pressen. Dan boeit niks meer.
Stretch
Lift
Run
STRETCH
Eat
Sleep
Repeat
Doe het ook sinds kort, maar stretchen na je training is ook net zo belangrijk. (eigenlijk belangrijker om het na je training te doen)
Wel mooi van de epic ownage @ fysio. Zal vast door je epic endo genen komen. (I hope so, zodat ik ook hopelijk snel kan herstellen met me jumpers knee)
Ach, wat dislocates en windmills voor het trainen kan geen kwaad lijkt me..
Jumpers knee? wat the **** heb je gedaan dan? Succes ermee!
@ epic endo genen hahahaTraining vanochtend:
DB OH press:
8x5
8x15
8x22.5
DB Rows:
8x35
8x40
13x55 PR
- Band pullaparts SS Side raises 2x20+20
- Hammer Curls SS Neck extensions 2x20+25
Comments: Traps 'n Guns Baby.