Fitness Seller

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Blij te horen dat je herstel goed vooruit gaat, als je veel wilskracht hebt dan gaat alles al heel wat sneller. Echt sterk markkos hoe je er voor gaat!!

Stretch
Lift
Run
Eat
Sleep
Repeat

Dit vind ik goed gezegd. Spieren en kracht is waar alles om draait maar in mijn ogen is een stevige conditie en voldoende lenigheid ook van goud waard. Veel spieren zijn super maar als de conditie geen kloten waard is dan is dat ook maar een afknapper! Een spoedig herstel, ik hou je log in de gaten!!

Dank je man!

Ik hoef geen marathon te lopen, of m'n been in m'n nek te liggen, maar ik wil niet compleet zuigen op elk vlak behalve één.

Het is een beetje de gedachte van een compleet persoon die uitblinkt op elk vlak, zowel mentaal als fysiek. Strong, in shape, agile, fast, smart, en er ook zo uitzien, met traps tot aan je oren uiteraard. Niemand wil een one trick pony zijn. Tenzij je 300kg deadlift of 300lbs strict kan pressen. Dan boeit niks meer.

Stretch
Lift
Run
STRETCH
Eat
Sleep
Repeat

Doe het ook sinds kort, maar stretchen na je training is ook net zo belangrijk. (eigenlijk belangrijker om het na je training te doen)

Wel mooi van de epic ownage @ fysio. Zal vast door je epic endo genen komen. (I hope so, zodat ik ook hopelijk snel kan herstellen met me jumpers knee :D)

Ach, wat dislocates en windmills voor het trainen kan geen kwaad lijkt me..

Jumpers knee? wat the **** heb je gedaan dan? Succes ermee!

:roflol: @ epic endo genen hahaha

Training vanochtend:

DB OH press:
8x5
8x15
8x22.5

DB Rows:
8x35
8x40
13x55 PR

- Band pullaparts SS Side raises 2x20+20
- Hammer Curls SS Neck extensions 2x20+25

Comments: Traps 'n Guns Baby.

Laatst bewerkt:
Mooi dat je wel blijft trainen, lijkt me leuk om de symmetrie te bekijken zodra alles genezen is. Epic 50cm guns, schouders exploderende, traps through the roof, epic vleugels, massieve rug en 50cm benen, yeah buddy!

@ Jumpers knee: explosieve shizzle zoals boxjumps, sprints, pushjerks lalala..

Mooi dat je wel blijft trainen, lijkt me leuk om de symmetrie te bekijken zodra alles genezen is. Epic 50cm guns, schouders exploderende, traps through the roof, epic vleugels, massieve rug en 50cm benen, yeah buddy!

@ Jumpers knee: explosieve shizzle zoals boxjumps, sprints, pushjerks lalala..

Oh je hebt die jumpers knee ook daadwerkelijk van jumpen haha

Symmetrie gaat nu al richting dit:

- reigerkuiten waar Konstantinovs jaloers op zou zijn
- Opgezwollen knieen, die dikker zijn dan m'n bovenbenen
- Een zwemband om m'n buik
- Geen lats en geen pecs.
- Gigantische traps, waardoor m'n delts niet meer opvallen
- Dikke kabels in m'n nek, met opgeblazen wangetjes d'r boven.
- Fat nipples
- Enorme biceps, maar geen triceps.
- Polsen van een 12jarig meisje, met gigantische onderarmen.

Rows, curls, kwark en D-boll.

Dat is de look van zomer 2011. Binnenkort kom ik in L'Homo.

:roflol:

Ach, je krijgt tenminste Konstantinovs jaloers!

Precies. Hij zal t weten ook.

Gaat lekker hier... ;)

Dank je man!

Ik hoef geen marathon te lopen, of m'n been in m'n nek te liggen, maar ik wil niet compleet zuigen op elk vlak behalve één.

Het is een beetje de gedachte van een compleet persoon die uitblinkt op elk vlak, zowel mentaal als fysiek. Strong, in shape, agile, fast, smart, en er ook zo uitzien, met traps tot aan je oren uiteraard. Niemand wil een one trick pony zijn. Tenzij je 300kg deadlift of 300lbs strict kan pressen. Dan boeit niks meer.

Volledig mee eens, je kan je volledig gaan toeleggen op powerlifting en gewoon onmenselijk veel gaan eten en zo weinig mogelijk fysieke inspanning leveren naast het powerliften of je kan gaan voor de gehele ontwikkeling en trachten zoveel mogelijk kracht te winnen, zonder daarvoor onmenselijk veel te eten, en een goede conditie te behouden/ op te bouwen. Zoals je reeds eens gezegd hebt tegen me, het is een kwestie van prioriteiten te bepalen. In ieder geval succes met het herstel en dat je fysiek flink verminderd is door je blessure, who cares, eens je hersteld bent kan je er weer voor 200% voor gaan en is dat in een maand tijd weer ok!

ja dank je man.. Komt ook allemaal wel goed. Hoe erg ik er ook van baal, de komende maanden zal m'n fysiek nauwelijks verbeteren, en progressie op de Big 5 hoef ik niet te verwachten. Bij die feiten heb ik me allang neergelegd. Maar idd, zodra het weer kan, dan ga ik er ook voor de volle 200% voor.

Fysio:

- Veel masseren, veel activatie-oefeningen, veel pijn.
- Been heffen 5x10
- Calf Raises 6x20
- Op eigen kracht buigen van been: nieuw PR gezet van 65 graden ROM. Verbazingwekkend hoeveel kracht dat kostte, en hoe hard ik me moest concentreren om m'n hamstrings aan te spannen.
- Lopen zonder brace, met krukken: kwartier lang de zaal op en neer, oefenen met volledig afwikkelen van voet.

Veel pijn, maar weer vooruitgang geboekt. ROM is dus vanaf maandag verdubbelt. Woensdag wordt m'n brace ingesteld op 60 graden.

Welke big 5? :p

SQ,BP,DL,FSQ en MP?

HAhaha Mino!
Maffe olympic lifter dat je daar bent.
Ruil die FRSQ maar om voor BOR en je bent op de goede weg natuurlijk! ;)

HAhaha Mino!
Maffe olympic lifter dat je daar bent.
Ruil die FRSQ maar om voor BOR en je bent op de goede weg natuurlijk! ;)

legpress, half ROM bench, backraise, EZ Bar curl, en de front raise.

Maffe powerlifters hier.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Maar de 5e is de powerclean natuurlijk.

Hahaha! :roflol:
Niet de concentration curl..? ;)

Nee das voor homo's. Al is mijn powerclean meer een snelle reverse curl met een sprongetje erachteraan.

Na 3 dagen zonnen, BBQ, en lekker chillen, gister toch maar weer 's getraind. Tussendoor wel ff PR gezet met been buigen. 72 graden.

Warmup:
- Shitload aan dislocates, schouder stretches en meer dingen waar ik niet de moeite voor ga nemen om de naam van op te zoeken.

Pushups:
Paar sets van 5 reps, ff testen hoe ik dit moest doen met m'n poot.
Daarna 20x, 15x, 10x, 10x

Ik was vergeten hoe geweldig deze oefening is.

One arm DB Press:
t/m 7x25 R, en 5x25 L

DB Rows:
t/m 16x55 PR

- Side Raises SS Band pullaparts 2x15+25
- DB Curls SS Hammer Curls 3x12+12

Naderhand:
De pomp.. Genadeloos.
De eetlust.. Oneindig.

Gister op m'n fl**ker gekregen van de fysio. Been gaat goed, alles gaat goed, alleen de zwelling neemt niet af, omdat ik teveel loop, en te weinig met m'n been omhoog zit. Opgezwollen knie tot gevolg.

Been kon wel buigen tot 75 graden, maar vanochtend betaalde ik daar wel de prijs voor: heel veel pijn bij het wakker worden. Nu weer goed.

Kort getraint:

One Arm DB Press:
sets van 5, t/m 5x20

Pushups:
5x10

DB Rows:
30x40

That's all folks. Morgen fysio, en weer wat uitgebreider trainen.

ten minste lekker bezig, hoop voor je dat het herstel goed blijft gaan!

ten minste lekker bezig, hoop voor je dat het herstel goed blijft gaan!

Daar ga ik wel van uit.

Fysio update:

- 75 graden gebogen, zonder veel moeite.
- Veel geoefend met lopen zonder brace/krukken. Eng.
- Als ik dit weekend ga feesten etc. dan moet ik dat met twee krukken doen. Vanaf maandag mag ik korte afstanden (<2km of 30min.) lopen met 1 kruk.
- Brace was overigens woensdag op 60 graden gezet.
- Verder veel stretch/activatie meuk gedaan, en honderden reps been-heffen en calf raises.

Als ik dalijk nog puf heb, doe ik nog wat pushups/rows/OH presses.

Morgen zuipen, zondag Soest.

Laatst bewerkt:
Ik had nog puf:

One arm DB Press:
t/m 1x30 PR?
daarna 13x20 PR?

Pushups:
4x10 explosief

DB Rows:
25x50 PR volgens mij?

Hoop pompwerk:
- Plate Raises 3x20
- DB curls SS hammer curls 3x20
- Neck extensions 50 reps

Die rows gaan je goed af maatje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven