XXL Nutrition

Road to SBD Gains

Bezoekers in dit topic

In, leuk weer een log van je te zien Furry 👍
 
Trainingsdag a. Nieuwe meso en de laatste meso van mijn cut.

Squat
127.5kg x 1 (iets met sterretjes)
117.5kg x 2x2

Rdl snatch grip
95kg x 2x10

Leg curl
Kuiten
Buik

20210625_160005.jpg
 
Nice man
 
Zover het goede loggen. Gisteren trainingsdag B en direct door naar mijn coach en RockOfAges hun kwalificatie wedstrijd. Wat een ervaring om dit mee te maken. Nu al balen dat ik 14 augustus niet heen kan.

Dag B
Bench
4x2x87.5kg

+ paar oefening assistance.

Ben enorm verbrand door zaterdag en hoop dat ik morgen met trainen er niet al teveel last van heb, anders weer een training omdraaien.

Was leuk om weer wat dbbers te ontmoeten. Tijd voor weer een dbb meet
euphorea Bokito RockOfAges

Mooie uitnodiging gekregen om eens te komen te liften bij east end.
 
Dag C. Moker irritant met verband zijn aan de achterkant.

Squat 6x1x115kg
Cgbp 3x8x67.5kg

Beetje assistance.

Morgen naar Ameland. Woensdagavond weer terug. Even kijken of ik direct wil trainen dan.
 
Kleine update. Vanaf morgen start mijn bulk, hiervoor heb ik mijn macro's gekregen en mag ik zelf weer indelen naar wens. Kan dit laten controleren door coach als ik er niet geheel in vertrouw als ik het goed heb gedaan of tips wil voor bepaalde producten.

Trainingsdagen
2450kcal

Rustdagen
2250kcal

Cardio verdwijnt nu eerst komende 1.5 week. Om even tot rust te komen en kijken hoe het lichaam reageert op weer meer kcal. De cardio komt straks wel weer terug op rustdagen. Healthy wise natuurlijk voor gekozen. Ook het stappendoel is even geen eis.
 
1 juli centimeters.

Taille/buik 78cm
Been 59cm
Kuit 37cm
Chest 97cm
Bicep 34cm

Tijd om weer te groeien, herinner mij er +/- 1 augustus weer aan
 
Op naar die 40cm bizaps
ik weet van mijzelf dat ik een smerige ecto ben. maar word wel weer eens tijd om eruit te zien of ik train, en gewichten te gebruiken die je na zoveel jaar kan verwachten.

training D
DL 1x160kg niet helemaal gelocked maar mentaal telt die.
3x2x127.5kg

RDL
2x10x97.5kg
 
ik weet van mijzelf dat ik een smerige ecto ben. maar word wel weer eens tijd om eruit te zien of ik train, en gewichten te gebruiken die je na zoveel jaar kan verwachten.

training D
DL 1x160kg niet helemaal gelocked maar mentaal telt die.
3x2x127.5kg

RDL
2x10x97.5kg
160kg not bad at all! Theeft mij ook jaren en jaren en jaren geduurd maar heb nu ook 40cm bicapsen zonder ze echt te trainen. Gewoon ff pannenkoeken,ravioli leef naast al je andere voeding :p heb 2j proberen 90kg bw te halen. Hiermee is het gelukt. Haha
 
160kg not bad at all! Theeft mij ook jaren en jaren en jaren geduurd maar heb nu ook 40cm bicapsen zonder ze echt te trainen. Gewoon ff pannenkoeken,ravioli leef naast al je andere voeding :p heb 2j proberen 90kg bw te halen. Hiermee is het gelukt. Haha
Meeh, heb wel met slechtere houding al een 180kg staan. Het is volgens coach echt een grip probleem. Puntje om aan te werken aangezien uitvoering nog best netjes is.

En groeien moet dit keer echt duurzaam gaan. Vandaar ook de bewuste kcals en langzaam ophogen. Dus heb tijd en ruimte zat om naar de -93kg te groeien.
 
Meeh, heb wel met slechtere houding al een 180kg staan. Het is volgens coach echt een grip probleem. Puntje om aan te werken aangezien uitvoering nog best netjes is.

En groeien moet dit keer echt duurzaam gaan. Vandaar ook de bewuste kcals en langzaam ophogen. Dus heb tijd en ruimte zat om naar de -93kg te groeien.
Waarom geen straps btw? Als je nog geen wedstrijden doet?
 
Waarom geen straps btw? Als je nog geen wedstrijden doet?
Het zal waarschijnlijk een mixed grip worden op de top sets. Probeer de straps eigenlijk te vermijden op de lage herhalingen om gewenning te krijgen zonder straps
 
Mag zondag een freestyle ub training doen.
Mag alles doen wat ik wil en zo bro achtig trainen zoals ik het maar kan bedenken, als ik mijzelf maar niet sloop.

Nu heb ik geen idee wat ik ga doen, ben graag zo autistisch mogelijk.
 
Toch nog aardig droog! Meer eten?
 
Ja, ben benieuwd hoe je bulk gaat uitpakken, je hebt een mooie basis nu toch?
 
Ja, ben benieuwd hoe je bulk gaat uitpakken, je hebt een mooie basis nu toch?
Dat was ook het hele plan. Een mooie basis neerzetten om langdurig en duurzaam te kunnen bulken. Doel is competen in de -93 klasse.

Of het ervan komt is vraag 2.
 
Back
Naar boven