phantom1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh je, anorexia atletica
Veel succes op weg naar de YBF. Je doel zie ik in je sig maar wat zijn je stats nu?
. Denk dat ik nu wel rond de 82 kilo zit. Bij een bf van rond de 10 ofzo
. Iedergeval volgende week een update met bf en bw!
) 16x 35, 16x 40
. Maar toch lekker getraind! Die smal grip en daarna wide grip ez-curl was echt een killer! Me biceps en onderarmen stonden op springen
.Niet verkeerd man, biceps 42,7.. Heb 43 maar ben wel een stuk minder droog dan jij!![]()
. Ik weet niet hoe hoog ik in bf zit hoor. Zal aardig hoog zijn denk ik zo! Volgend weekend word ik gemeten.
Thnx. Ik weet niet hoe hoog ik in bf zit hoor. Zal aardig hoog zijn denk ik zo! Volgend weekend word ik gemeten.
Jaja, het gaat hard! Wat meten jou guns nu dan?![]()

Hoe heb je ze gemeten recht op recht of over biceps-triceps? In elk geval stevig zeker als het recht op recht is
. Ik vind dit erg hoog en van me begeleider moet ik het terug gaan brengen naar ongeveer 10%! Ik weet dus wat me te doen staat.k*t voor je man! Vet raar eigenlijk ik weeg zon 87kg bij 12% bf? ofzo maar mijn armen zijn zo 5cm kleiner![]()
.
.Ik heb hem opgespannen gemeten. Dus het lint over de piek van mijn biceps, en dan de lijn recht om me arm heen. Bedoel je dat?
k*t voor je man! Vet raar eigenlijk ik weeg zon 87kg bij 12% bf? ofzo maar mijn armen zijn zo 5cm kleiner![]()