XXL Nutrition

Road to the stage!

De intensiteit van je training zal omhoog schietene :D

• Topic Starter Topic Starter
Gister ub getraind. Ik heb nog steeds geen schema, dus het is een beetje rommelig.

Bench press 15x 60, 5x 70, 5x 80, 1x 90, 1x 100
Dumbbell shoulder press 15x 14, 12x 18, 10x 20, 6x 26 pr
Lat pull down 15x 50, 12x 60, 10x 75
Dumbbell curl 15x 14, 12x 16, 10x 18, 8x 22
Triceps push down 15x 27,5, 12x 35, 12x 42,5
Bent over side raises 15x 8, 12x 12, 8x 14
Incline fleyes 15x 16, 12x 18, 8x 22

Comment: Een beetje rommelig, maar een zeer lekkere training! Ik kwam eigenlijk met het doel naar de gym om 100kg te drukken. Had niet verwacht dat ik na nog geen maand bankdrukken mijn oude pr (bijna) kon evenaren (2x 100). De 100 ging eigenlijk nog makkelijk omhoog, maar ik had geen zin in blessures dus kapte ik er maar mee. Eind dit jaar mischien nog even 110 proberen :thumbs:.

Lb getraind vandaag (met het motto Quads naar de klote!!)

Squat 20x 30, 20x 50, 18x 80, 8x 100, 2x8x 120(volume pr, geloof ik),8x 100, 20x 60
Deadlift 15x 60, 12x 80, 8x100, 2x3x 120(pr :gay: I know! Maar er zit vooruitgang in!), 12x 70
Leg curl 15x 45, 12x 50
Rotary calf 4x15x 47,5

comment:Damn mijn quads hebben mijn motto van de dag goed opgevolgd, helemaal naar de klote :D. Deadlift gingen ook goed, wou eigenlijk voor een 1rm gaan! Na de deadlift ging ik nog ff leg curl doen, wat overbodig was want me hams waren behoorlijk zuur!

En nog even ander nieuws. Ik ga vanaf volgende week (als alles goed verloopt) bij randy vogelzang trainen. Als het door gaat dan zullen de echte gewichten komen :D.

Laatst bewerkt:
UpperBody getraind, doel quads naar de klote ??? LowerBody bedoel je :D

naja nette squat pik, maar gaye dead :D

Hey gozer ,
nice squats hoor! Ik ben zo ook ff aan de beurt om quads en hams naar de t*ring te helpen :D

maar hoe staat het met gainen? ga je nog lekker vooruit?

Hey gozer ,
nice squats hoor! Ik ben zo ook ff aan de beurt om quads en hams naar de t*ring te helpen :D

maar hoe staat het met gainen? ga je nog lekker vooruit?

Kerel! Jij ook weer terug :D! Ja gainen ging top man, ben tot ongeveer 84 kilo gekomen.. Maar heb me bf laten opmeten en dat was 18% :o, dus nu ben ik bezig om het naar ongeveer 10% te brengen. Ik heb trouwens deze week een gesprek met een chirurg voor me gyno, i'll let you know :thumbs:. Hoe gaat het gainen bij jou dan? Al de 90 aangetikt ;)?

wtf 18% :D! Maar je bent nu dus aant cutten?

Kerel! Jij ook weer terug :D! Ja gainen ging top man, ben tot ongeveer 84 kilo gekomen.. Maar heb me bf laten opmeten en dat was 18% :o, dus nu ben ik bezig om het naar ongeveer 10% te brengen. Ik heb trouwens deze week een gesprek met een chirurg voor me gyno, i'll let you know :thumbs:. Hoe gaat het gainen bij jou dan? Al de 90 aangetikt ;)?

Good job dude :thumbs:
ja gyno is echt k*t man hoop dat je er snel vanaf komt, ik heb nog wel last van puffy niples misschien ook maar weer naar mn HA.
En jammergenoeg nog geen 90, wel rond de 89 kg.. ik denk dat ik maar ga cutten als ik de 90 of 95 heb gehaald. Maar gaat iig goed.

keep us informed :hedbang:

Goede squat kerel en succes met je cut:thumbs:

@ ijser: Ben nu aan het cutten ja! Maar het wilt nog niet zo lukken :D (als je me zou zien zou je overigens niet zeggen dat het 18% is).
@ mahen: Ik hoop ook dat ik er snel vanaf ben, hopelijk wilt de chirurg me opereren! Wel chill man, 89 kiloosss!! Hoeveel bf sta je ongeveer?
@ Trasher: Thnx, gaat goed komen :D!

schat rond de 15%...

Ik was gister ****ing misselijk, maar toch wezen trainen. Ik heb echt in geen tijden zo klote getraind :mad:.

bench press 15x 60, 12x 70, 10x 80, 3x 90 (laatste met hulp :(), 6x 80
pull ups 4x10x bw
dumbbell press (schouders) 15x 14, 12x 18, 8x 20, 6x 22
Dumbbell row 12x4x 32
Incline flye's ?
Side raises ?
Triceps push down 15x 32.5, 10x 40, 10x 42,5
Dumbbell curl 15x ?, 12x?, 6x 22

K*t training, alles voelde klote aan! Ik loop trouwens wel al meer dan een week met dikke spierpijn rond :cool:.

Vanmiddag was ik langs de chirurg geweest (gyno). En het is nu afwachten wat de verzekering gaat doen, binnen 3 a 4 weken krijg ik bericht. Hoogst waarschijnlijk gaat de operatie door. Wat betekent dat ik mischien niet kan meedoen aan het YBF, omdat ik 2 maanden niet mag trainen (volgens de chirurg). Als de wedstrijd niet door kan gaan zoek ik wel een andere wedstrijd, of ik train gewoon nog een jaar door.

Heb al gelezen van 1 à 2 weken niet trainen. Je moet maar ff de search gebruiken.

vind je training wel mee vallen hoor bro ;)

opluchting zeker, dat je nu weet dat je waarschijnlijk van je gyno afkomt!

ff 1 tip: niet alles wat je chirurg zegt aannemen, als je het gevoel hebt dat het er niet goed uitziet ofzo snel erachteraan en doorblijven zeuren anders kan je niet 100% tevreden worden. Dat heb ik namelijk niet gedaan.. :sad:

Kijk! Zie je, bro. De deadlifts gaan al stukken beter. Keep it up. :thumbs: .

Succes met die operatie-shit gab! Btw zijn die db curls in verhouding niet teringsterk?:P

Terug
Naar boven