Fitness Seller

Road to the stage!

• Topic Starter Topic Starter
@ Chemical_Ali: Dat heb ik ook gelezen inderdaad! De chirurg zei ook tegen mij dat ik mischien wel na 2 weken kan gaan trainen als alles goed verloopt, maar ze zei dat je kan rekenen op maximaal 2 maanden niet trainen omdat er anders bloedingen kunnen ontstaan.

@ Mahan: Gewichten zijn nog redelijk idd, maar alles voelde gewoon k*t aan :(. En ik ben zeker blij dat ik er eindelijk vanaf kom! En ik zal je advies opvolgen als ik niet tevreden ben :thumbs:. Verder moet ik zeggen dat ik wel op het juiste adres ben voor de operatie (rode kruis ziekenhuis beverwijk <- goede plastische chirurgie afdeling).

@Mascherano: Thnx kerel! Het gaat idd al stukken beter, dit jaar zeker nog 140 attempt doen!

@ IJser: Thnx man, gaat goed komen :D! Die db curls zijn idd een beetje uit verhouding :D, voor de zomer deed ik nog 4x 26 per arm! Maar me biceps lopen ook wel erg voor op de rest..

Vandaag ga ik langs mijn begeleider en gaan we samen een nieuw schema opstellen, dus iemand nog leuke ideeen? Want ik wil wel weer eens iets anders doen dan een split :o.

Een dubbele split? Voor je naar werk/school gaat een spiergroep flink aanpakken en dan in de middag een andere spiergroep. Ipv een uur per 2 spiergroepen doe je dan een uur per stuk. Als je dan geen massa pakt...

Als je vet% wilt laten zakken kun je zoals die Mr. O's ook per oefening 6 setjes en 20reps doen ;)

Tja je moet wat over hebben wil je op een podium staan :D

Een dubbele split? Voor je naar werk/school gaat een spiergroep flink aanpakken en dan in de middag een andere spiergroep. Ipv een uur per 2 spiergroepen doe je dan een uur per stuk. Als je dan geen massa pakt...

Tja je moet wat over hebben wil je op een podium staan :D

Ik ben al bezig met een Ub/Lb. Dubbel split heb ik al eens gedaan, maar was daar niet tevreden over..

Als je vet% wilt laten zakken kun je zoals die Mr. O's ook per oefening 6 setjes en 20reps doen ;)

Cool! Komen de Mr. O's zo droog? :eek: Nooit geweten man thnx :thumbs:

I

lol tuurlijk niet alleen daardoor, maar meeste pro's doen gewoon nog steeds zelfde aantal reps sommigen wat meer maar daar alleen door worden ze echt niet zo droog mee hoor :p

btw ik zat zelf ook na te denken om vanaf aankomende maandag te gaan cutten , tot welke BF blijf je door cutten ?

Vandaag Lb getraind

Squat 20x 30, 15x 70, 12x 90, 2x10x 100, 8x 130 PR!!!
Deadlift 15x 60, 2x10x 80 Opeens enorme last, gelijk gestopt.
Leg extension 4x10x 50
Leg curl 4x10x 50
Rotary calf 4x10x 45

30 min. cardio

Comment: Damn had niet verwacht dat ik 130, 8 keer omhoog zou krijgen:D! Alleen jammer dat ik last kreeg van mijn onderrug, ik denk dat het door het suatten komt.

Tja je moet wat over hebben wil je op een podium staan
:D
Die zetten er ook het nodige naast, zodat ze zo snel kunnen herstellen :rolleyes: .

@phantom1990, niet teveel op cijfertjes en data's (van anderen) letten. Gewoon op je gevoel trainen (- met name na je operatie). En dan langzaam aan het gewicht weer terug opschroeven.

Ik ben al bezig met een Ub/Lb. Dubbel split heb ik al eens gedaan, maar was daar niet tevreden over..

Droog wordt je alleen maar door de juiste combinatie van voeding met cardio (je kan er ook wat naast zetten, maar dat is in jou geval niet van toepassing). Al zou je wel aan stackers kunnen denken.

Goede squat, by the way.

Droog wordt je alleen maar door de juiste combinatie van voeding met cardio (je kan er ook wat naast zetten, maar dat is in jou geval niet van toepassing). Al zou je wel aan stackers kunnen denken.

Goede squat, by the way.

Hehe i was just kidding :D.

Ik moet me inderdaad niet gek laten maken door cijfers, data's etc. Ik ga me voorlopig ook niet meer laten meten en wegen, de spiegel zegt genoeg. Hopelijk lig ik er niet al te lang uit na de operatie!

Goede squat, by the way.

Heb vb een filmpje van Dennis Wolf gezien, was kort voor de Olympia en hij was aan het uitleggen dat sommige lange reps maakten en dat hij dat maar niets vond. Hij bleef zwaar trainen, met cardio en aangepast voedinschema erbij om droog te komen.

Cardiovasculair trainen is de key. De enige doet dit door 90mins cardio te doen per sessie en de ander doet het door iets lichtere gewichten te pakken en 6 sets van 20reps te doen met korte pauzes tussen door. Licht er net aan welke methode je liever hebt.

Dubbel split. Wat waren precies je ervaringen er mee? Wil het namelijk vanaf 1 jan. zelf gaan proberen.

Cardiovasculair trainen is de key. De enige doet dit door 90mins cardio te doen per sessie en de ander doet het door iets lichtere gewichten te pakken en 6 sets van 20reps te doen met korte pauzes tussen door. Licht er net aan welke methode je liever hebt.

Dubbel split. Wat waren precies je ervaringen er mee? Wil het namelijk vanaf 1 jan. zelf gaan proberen.

Voor mij was het gewoon te zwaar. Me lichaam kon het niet handelen. Maar dat komt ook mede doordat ik daarvoor al een paar maanden non-stop hard had getraind. Dus mijn advies is, zorg dat je je lichaam wat rust gunt voordat je eraan begint :thumbs:.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik gelijk een erg zwaar schema had opgesteld (veel oefeningen en sets). Als je het juiste aantal oefeningen en sets weet te vinden, zal het een echte topper zijn imo!

Voor 2 Januari is de sportschool merendeels gesloten en neem die week rust. Valt goed samen. Qua schema moet ik nog denken wat ik ga doen. Zat te denken 1 spiergroep om 7.00 met er na wat cardio en om 17.00 de andere spiergroep met wat cardio. Is wel even kijken hoe het uitpakt en waar de rustdagen eventueel moeten komen. Zal het in het begin ook cardiovasculair uitvoeren en niet voor de kracht/massa. Eerst dat vet% nog verder drukken.

Alle ervaring van anderen hier in is natuurlijk welkom ;)

\

btw ik zat zelf ook na te denken om vanaf aankomende maandag te gaan cutten , tot welke BF blijf je door cutten ?

Tot 10%, daarna zo clean mogelijk bulken. Ik zit nu denk ik rond de 16/17%. Cutten zuigt echt zeg ik je alvast :D!

Tot 10%, daarna zo clean mogelijk bulken. Ik zit nu denk ik rond de 16/17%. Cutten zuigt echt zeg ik je alvast :D!

ja ik weet het :D daarom maar besloten om toch door te bulken. In mei ofzo beginnen met cutten dan maar. liefst bulk ik nog een jaartje door ..

iig succes met cutten bro :aai:

ja ik weet het :D daarom maar besloten om toch door te bulken. In mei ofzo beginnen met cutten dan maar. liefst bulk ik nog een jaartje door ..

iig succes met cutten bro :aai:

Thnx kerel. Mei is idd een goede periode om te gaan cutten, ik zou het niet te hoog laten oplopen en gewoon clean gaan bulken.

Vanmiddag Ub getraind:

bench press 15x 60, 12x 70, 2x12x 80
dumbbell row 4x12x 32
chin ups 3x11x bw
dumbbell schoulder press 15x 14, 12x 18, 6x 24
Triceps push down 15x 30, 12x 37,5, 10x 45
Pec-deck ?
Dumbbell curl 15x 14, 10x 18, 6x 24
Squat 12x 110, 9x 130 pr

Comment: Matige training. Een vriend van me was mee voor een keertje, dus kon niet overal voluit gaan. Squat heb ik eigenlijk voor de lol gedaan, omdat hij iemand 50k zag squaten en hij was ervan overtuigd dat ik dat niet kon :roflol:. Ook nog een pr weten te maken! Ik denk dat er wel een 150 kg squat (op zijn minst) inzit!

Ik ga donderdag voor de laatste keer trainen en daarna neem ik een week rust (wintersport). Als ik terugkom ga ik een scooter kopen en bij een andere gym trainen:D.

Ik had geen tijd om te trainen vandaag. Morgen ga ik op wintersport dus ik pak nu lekker een week rust:bierbang:! Als ik terugkom ga ik een scooter kopen en gelijk bij een andere gym trainen, kan niet wachten :D!

Prettige kerst alvast ;).

Ik had geen tijd om te trainen vandaag. Morgen ga ik op wintersport dus ik pak nu lekker een week rust:bierbang:! Als ik terugkom ga ik een scooter kopen en gelijk bij een andere gym trainen, kan niet wachten :D!

Prettige kerst alvast ;).

veel plezier op wintersport!!
waarom ga je naar een andere gym eigenlijk?

Nette squats beast! 150 zou zeker niet verkeerd zijn. Deed je ze parallel of full?

Veel plezier op je vakantie:D

Terug
Naar boven