Fitness Seller

Robby en Frank's log voor YBF 2013

• Topic Starter Topic Starter
5e update (foto's)

Frank front pose:
dxy342.jpg

Frank back pose:
29xt4c2.jpg

Robby front pose:
20tmbfm.jpg

Robby back pose:
29uocxu.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle aanmoedigingen mensen!!! :D

:fa:

Front pose is bij frank wel n pakje beter, maar goeie vooruitgang! wat zijn de stats nu?:p

Front pose is bij frank wel n pakje beter, maar goeie vooruitgang! wat zijn de stats nu?:p

:D

Ik hang nu zo rond de 84kg 's ochtends en 85-86 's middags
Frank hangt nu zo rond de 99kg 's middags

Abbo bij de sportschool is wel opgezegd, ik ga vanaf april weer thuis trainen. De eerste reden is dat ik gek werd van de drukte bij de sportschool. In 1 maand zie ik zoveel nieuwe (jonge) gezichten, van jongens tussen de 14 en 16 jaar, alle bankjes en cables zijn gewoon bezet. De tweede reden is dat ik alles thuis heb staan.

Tevens deze dumbbells laten importeren vanuit Engeland:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kunnen ik en frank er voorlopig weer tegenaan aan we bij mij thuis trainen met de IronMaster quick lock dumbbells :D:D

6e update:

Gister onze 3e afspraak gehad bij Body&Fashion.
Marjolein was er niet dus de meeting, progressie beoordeling en vragen werden gedaan door haar partner Rob.
Was ontzettend boeiend, hij vertelde ons over wat hij allemaal heeft meegemaakt, z'n wedstrijden (meerdere malen wereld kampioen in zijn klasse) en over zijn plannen voor de toekomst.
Jammer alleen dat niet al onze vragen beantwoord konden worden. Rob is meer van de training en marjolein gaat meer over voeding en fysiek beoordeling.
Gelukkig kwam ze wel nog de laatste 10 minuten binnen, dus heeft ze ons nog snel kunnen beoordelen.

De feiten:
Alles is bij mij in verhouding op mijn kuiten na, daar moet ik extra aan werken.
Triceps is goed vooruit gegaan. Dat komt voornamelijk omdat ik nu ben begonnen met dippen (wat ik eerst niet kon).
Vorige maand zat ik op 15,1% (101kg), en nu zit ik op 11,9% (98kg).
Ik ben veranderd van sportschool. Tot 31 April zit ik nog bij mijn huidige sportschool "Fitness Stunter", en vanaf 1 Mei zal ik trainen bij Healthcenter Mylife.

En dan nu het GROTE nieuws:
We doen niet meer mee met de Flexcup. Voor nu staat YBF op de planning in November.

Inderdaad groot nieuws. Na veel over de flexcup gesproken te hebben zijn we tot hey besluit gekomen aan de YBF mee te doen in november. Een maandje eerder het podium op, we gaan ons best doen er goed bij te staan.

Na de snelle screening kwam Marjolein er achter dat ik mijn buikspieren niet apart pakte, wat ziet ze dat toch goed zeg. Ook mijn onderrug mag nog wel een beetje meer massa hebben. Ze was wel heel tevreden over de progressie van mijn bovenbenen en kuiten, die waren al aardig bijgetrokken.
Gewicht kwam nu op 85,3kg uit bij een vetpercentage dan 7,6%. Voorlopig blijf ik dus op deze manier doorgaan met eten. Als er elke maand anderhalve kilo bijkomt en een minieme stijging van het vetpercentage dan ben ik zeer tevreden.

Mijn trainingen zullen voortaan thuis plaats vinden in mijn power cage. De IronMaster dumbbells uit Engeland komen vandaag binnen en ik zal hier nog een uitgebreide review ovet schrijven na het uit testen.

dus geen flexcup?

pak ze gewoon allebei
doe ik ook

pak ze gewoon allebei
doe ik ook

Zal ik misschien ook wel doen.
Als ik af ga op wat ik zelf wil dan zeg ik; "ik doe ze allebei".
Maar het hangt van vele dingen af. Hier zal ik jullie overigens ook over op de hoogte houden.

7e update (foto's)

Frank front pose:
2csjfxv.jpg

Frank back pose:
xfqlg6.jpg

Jammer dat de foto update de dag is na de paas dagen waarin ik wel het een en ander op heb :p:rolleyes:
De progressie is dus niet zo spectaculair deze maand. Volgende maand maak ik het goed met een betere foto :cool:

Taille is enorm geslonken, goed werk!

Ziet er echt goed uit!
Je ziet aan je gezicht dat je ook tevreden bent, enige foto dat je lacht :P

Wat zijn je plannen, cutten/cleanbulk/bulk tot de zomer?

Ziet er echt goed uit!
Je ziet aan je gezicht dat je ook tevreden bent, enige foto dat je lacht :P

Wat zijn je plannen, cutten/cleanbulk/bulk tot de zomer?

De plannen zijn om massa aan te komen zonder vet en misschien zelf vet branden. Dit ging de afgelopen weken ook aardig goed. Ik ga nog steeds omhoog in kracht en voel me nog lekker energiek. Deze maand zal ik het wel wat strikter aanpakken dan de vorige. Geen sausjes meer. De hoeveelheid gram die ik moet aanhouden niet meer zien als een minimum hoeveelheid (eerst gaf ik er niet zo veel om om 170g kip te eten ipv 140g, zolang het maar NIET daar onder zat :P). En ook ga ik geen late avonden meer maken en laat opstaan. Dus zal weer proberen de 9:30 slapen, 6:30 opstaan aan te houden. Deze manier van doen had ik ook in de eerste maand, dat ging wel lekker. Daarna ben ik er een beetje in gaan verslappen. Dus dat ga ik weer terug oppakken. Vandaar dat ik voor de volgende maand betere progressie heb beloofd :D

Dus geen Burger King bezoek meer voor ons? :(

8e update (foto's)

Frank front pose:
mlx90.jpg

Frank back pose:
64i78z.jpg

Robby front pose:
29ublt.jpg

Robby back pose:
2iaxt9l.jpg

Update :)?

Mag Frank wel ff de titel aanpassen naar het YBF!!

Zelf ben ik echter eerder actief in mijn eigen topic, hiervoor -> zie spoiler.

Mag Frank wel ff de titel aanpassen naar het YBF!!

Zelf ben ik echter eerder actief in mijn eigen topic, hiervoor -> zie spoiler.

Volgens Big T kan ik dat zelf aanpassen. Heb alleen nog geen flauw idee hoe. Iemand tips?
Voor degene die interesse hebben. Volgende week hebben Rob en ik onze volgende afspraak bij Marjolein, dan volgt er weer een update / fotoupdate.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 13:07 ----------

K*tzooi, we zijn de foto's van april vergeten! Daar gaat mijn mooie foto collectie :janken:. Jij mag dat ook wel bijhouden hè, rob!

Terug
Naar boven