dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem nog geen 5x gehaald was PR op reps zeg maar! 2 weken geleden had ik hem 4 keer... jij nog lekker getraind gister?
Morgen train ik rug en biceps, donderdag schouders met dumba en vrijdag pak ik benen... Komt dat jou nog uit?
Doe wel ff rug mee ja maar k bel je wel ff.
morgen dus bij dumba te buffelen? vette shit!
Ik heb hem nog geen 5x gehaald was PR op reps zeg maar! 2 weken geleden had ik hem 4 keer... jij nog lekker getraind gister?
Morgen train ik rug en biceps, donderdag schouders met dumba en vrijdag pak ik benen... Komt dat jou nog uit?
Doe wel ff rug mee ja maar k bel je wel ff.
morgen dus bij dumba te buffelen? vette shit!
Idd eens kijken of we nog wat kunnen leren van die ouweIs goed man zie ik je zo in de gym!
Lekkere training man!
Hoeveel werksets doe je per oefening?
Verschillend op de grote 3 pak ik altijd wel redelijk veel werksetjes meestal een stuk of 5 soms zelf meer op een goede dag en voor de andere oefeningen 4 werksetjes.
Op de grote 3 heb ik de afgelopen maanden ook meer PL style getraind, dus weinig herhalingen hoge gewichten. 3 weken 5x5 en dan weer 1 week Maxen op je 1rm dan weer 3 weken 5x5 dan weer maxen op je 1rm.
Met de reprange die je bij je laaste training zit zou ik toch minder werksets pakken.
2 tot 3.
Als zoveel werksets pakt dan put je jezelf echt teveel uit met de eerste oefeningen waardoor je laatste oefeningen minder rendabel zijn. Als je laag in reps zit kan het wel, maar als je meer richting BB gaat zou ik je werksets wat minderen.
Dus ook op de grote 3 de werksets verminderen? Naar bijv. 4 werksets en dan de oefeningen die erna komen 3 werksets?

Dat is jammer maar werk gaat voor natuurlijk.... ehmm zaterdag kan ik zelf niet anders verschuiven naar volgende week donderdag?
Wil je ook steenstoten proberen (=rocklift 58 of 65kg en niet handelbaar) die in de tuin ligt?
Me eelt is nog super gevoelig van vorige week met deadlift toen trok ik alles open vandaar... Normaal voer ik hem rond de 8 herhalingen uit.
Vandaag beetje geexperimenteerd door eerst met fs te beginen en daarna boxsquad te doen was trouwens eerste keer dat ik boxsquad deed. Nee donderdag schouders bij jou toch!!
Kunnen ook wel wat powershrugs erbij doen dan!
Wil trouwens magnesium kopen voor deadlift en shrugs iemand een idee waar je dat kan kopen?