MuscleMeat

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pittige gewichten voor dit soort specifieke oefening.
Keep it up ironeater.:D

Ik heb hem nog geen 5x gehaald was PR op reps zeg maar! 2 weken geleden had ik hem 4 keer... jij nog lekker getraind gister?
Morgen train ik rug en biceps, donderdag schouders met dumba en vrijdag pak ik benen... Komt dat jou nog uit?

Doe wel ff rug mee ja maar k bel je wel ff.
morgen dus bij dumba te buffelen? vette shit!

Lekkere training man!

Hoeveel werksets doe je per oefening?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hem nog geen 5x gehaald was PR op reps zeg maar! 2 weken geleden had ik hem 4 keer... jij nog lekker getraind gister?
Morgen train ik rug en biceps, donderdag schouders met dumba en vrijdag pak ik benen... Komt dat jou nog uit?

Doe wel ff rug mee ja maar k bel je wel ff.
morgen dus bij dumba te buffelen? vette shit!

Idd eens kijken of we nog wat kunnen leren van die ouwe :D Is goed man zie ik je zo in de gym!

Lekkere training man!

Hoeveel werksets doe je per oefening?

Verschillend op de grote 3 pak ik altijd wel redelijk veel werksetjes meestal een stuk of 5 soms zelf meer op een goede dag en voor de andere oefeningen 4 werksetjes.

Op de grote 3 heb ik de afgelopen maanden ook meer PL style getraind, dus weinig herhalingen hoge gewichten. 3 weken 5x5 en dan weer 1 week Maxen op je 1rm dan weer 3 weken 5x5 dan weer maxen op je 1rm.

Laatst bewerkt:
Met de reprange die je bij je laaste training zit zou ik toch minder werksets pakken.
2 tot 3.
Als zoveel werksets pakt dan put je jezelf echt teveel uit met de eerste oefeningen waardoor je laatste oefeningen minder rendabel zijn. Als je laag in reps zit kan het wel, maar als je meer richting BB gaat zou ik je werksets wat minderen.

Met de reprange die je bij je laaste training zit zou ik toch minder werksets pakken.
2 tot 3.
Als zoveel werksets pakt dan put je jezelf echt teveel uit met de eerste oefeningen waardoor je laatste oefeningen minder rendabel zijn. Als je laag in reps zit kan het wel, maar als je meer richting BB gaat zou ik je werksets wat minderen.

Dus ook op de grote 3 de werksets verminderen? Naar bijv. 4 werksets en dan de oefeningen die erna komen 3 werksets?

Dus ook op de grote 3 de werksets verminderen? Naar bijv. 4 werksets en dan de oefeningen die erna komen 3 werksets?

Twee werksets waarbij je echt tot failure and beyond gaat is meer dan genoeg.

Ik deed ook altijd meerdere werksets, sinds een maand of twee doe ik twee opwarmsets richting m'n werksets toe waarbij ik zeker weten ver onder de vermoeidheid blijf. En dan twee werksets waarbij je echt tot failure en beyond gaat. Dat is MEER DAN GENOEG.

Als je werksets maakt dan ben je uitgeblust de laaste oefeningen en pak je ze lichter = minder renedement.

PL-gericht werkt het anders omdat je zo weinig reps maakt.
Maar 4 maximale sets in hogere reprange, elke oefening opnieuw, is overkill en werkt imo contraproductief.

OKé thanks voor het advies! Maar moet zeggen dat ik hier wel goed op groei, volgende week ga ik een ander schema maken met verandering van reprange en sets en rusttijd. Zal je advies meenemen.

Net weer wezen trainen Rug + Biceps:

Optrekken brede greep:
10 x bw
10x bw
9x bw
5 x bw+ 6kg laatste met hulp

Deadlift:
10x 70
6x 100
6x 130
4x 160
4x 160
1x 180
4x 160

T-Bar
12x 50
10x 70
9x 80
8x 85

Lattpulldown:
10x 70
10x 75
8x 80
9x 85 laatste 3 met hulp lats lekker laten vol stromen

Dumbbell row: ging erg makkelijk daarom weinig rust gepakt bij deze oefening daarna ging me maatje was hij klaar ik weer enz... Dumbbell gaan maar tot 40 :mad:
12x 40
10x 40
10x 40
10x 40

Biceps:
Barbell curl:
10x 20
10x 20
8x 25
8x 25

Larry scott dumbbell curl
10x 12
8x 14
8x 14

Hammer curl met cable:
10x 50
8x 50
8x 50

Op zich wel lekker getraind, maar voelde wel dat ik nog niet helemaal hersteld van de griep ben.

Laatst bewerkt:
Goede training maat; bij mij trainen lukt morgenavond niet. Heb wat huisbezoekjes af te leggen voor ons bedrijfje. Misschien lukt zaterdag voor jullie?
greetzzz:D

Dat is jammer maar werk gaat voor natuurlijk.... ehmm zaterdag kan ik zelf niet anders verschuiven naar volgende week donderdag?

Haha steenstoten nou lijkt me niet echt dat daaar me schouders van groeien maar kunnen het altijd een keer proberen

Lijkt me vooral leuk om die loglift een keer te doen en voor de rest laat ik me verassen met wat voor oefeningen je wilt doen!

Kwart over 7 red ik wel... :cool:

Lekker gepompt ouwe!
steenstoten? wahja laten we s gek doen:cool:

Als je goed groeit moet je sowieso niks veranderen bro, never change a winning team. ;)

Nice pull ups en deads!

Was zelf niet geheel tevreden over die deads had vorige week nog 4 reps met 170 maar denk dat het met het griepje van vorige week te maken heeft dat het deze week allemaal niet zo lekker gaat...

Vandaag Schouders!

MP: sinds 2 maanden weer een keer gedaan
bar
10x 40
10x 50
5x 60
6x 60
6x 60
7x 60 laatste met spot

Dumbbell side raises: Kreeg de vorige keer last met deze oefening vandaar rustig aan gedaan
12x 10
12x 12
12x 14
12x 14

Reverse pec deck:
10x 40
8x 42.5
8x 42.5
9x 42.5

Cable upright row brede greep: Ook rustig aan mee gedaan
10x 40
10x 45
10x 50
10x 50

TRAPS:
Powershrugs: :D
10x 70
10x 120
10x 150
5x 180 bar gleed uit me handen weer opgepakt 4x 180
1x200 bar gleed weer uit me handen :mad: Me eelt is nog super gevoelig van vorige week met deadlift toen trok ik alles open vandaar... Normaal voer ik hem rond de 8 herhalingen uit.

Dumbbell Shrugs:
12x 40 ----> 12x 34 ----> 12x 28

Daarna nog 2 oefeningen buik gedaan al met al een lekkere training vooral mp voelde goed aan! Jammer dat me eelt nog niet helemaal hersteld is, maar wat blijft het een heerlijke oefening die powershrug!

Training van gisteren:

Front Squat:
10x 50
9x 70
7x 80
5x 90 PR
4x 90
PR

Box squat:
10x 50
10x 90
8x 110
5x 120 PR
6x 120 PR laatste met spot

Legpress:
10x 100
10x 150
10x 150
6x 190
5x 190 --> 5x 150 ----> 8x 100

Leg curl:
10x 40
10x 45
6x 50
10 x 45

Calf raises:
4x 12x 100

Lekkere training!! :D Vandaag beetje geexperimenteerd door eerst met fs te beginen en daarna boxsquad te doen was trouwens eerste keer dat ik boxsquad deed.

Volgende week nieuwe indeling:
Maandag: Biceps / triceps + buik
Dinsdag: Benen
Woensdag: Borst
Donderdag: Rug
Vrijdag: Schouders + buik

Laatst bewerkt:
Flinke gewichten gebruikt maat. Goede PR's...je laat me toch niet squatten donderdag he;).

Nee donderdag schouders bij jou toch!!
Kunnen ook wel wat powershrugs erbij doen dan!:D
Wil trouwens magnesium kopen voor deadlift en shrugs iemand een idee waar je dat kan kopen?

Nee donderdag schouders bij jou toch!!
Kunnen ook wel wat powershrugs erbij doen dan!:D
Wil trouwens magnesium kopen voor deadlift en shrugs iemand een idee waar je dat kan kopen?

Magnesium kun je bij Veldhuis in Hoorn kopen. 3 euro per blok (kun je lang mee toe) geloof ik. Schouders/traps/buik okee?;)
Powershrug heb ik nog nooit gedaan denk ik, maar lijkt me ook best gaaf.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven