- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede training; vindt alleen die pec dec wat laag. (zware machine) maar allround goed gedaan.
![]()
Jaa idd heb die ook heel rustig uitgevoerd, dus aan het einde keihard aanspannen dan weer rustig terug goed uitrekken dan weer gecontroleerd naar voren en aanspannen en even vasthouden voelt goed dan!
Kan je volgend weekend wel?

Ik zit met die aangiftes. Ze komen nu met hun blauwe envelopje aanzetten.
Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken
Ik bel je wel even van te voren.

Goede Deadlift!
Even wat anders, die SLDL is een rugsloper. Beter pak je de Rom. Deadlift, zodat je je rug niet bol trekt!
En misschien doet wat extra rust iets goeds voor de schouders?
Wanneer komen de filmpjes van jou en Dumba?
Keep it up!
Lekkere training maat. Goede DL. Omgerekend zit je in de buurt van de 200. Donderdagavond gaan we knallen.
Waarschijnlijk worden filmpjes van mijn squat tot 50kgof de ratjes
bedoeld; na afloop (afzonderlijk
) nog saunaatje pakken
![]()

Neem me telefoon wel mee kan ik een filmpje maken want volgens mij zijn er veel mensen benieuwd naar je row!
Donderdag avond is ook goed hoor! Alleen moeten we wat anders dan schouders gaan
trainen want daar ga ik even rustig aan mee doen. Rug trainen?? Kan ik meteen je zieke dumbbell row zien!
Neem me telefoon wel mee kan ik een filmpje maken want volgens mij zijn er veel mensen
benieuwd naar je row!
Vandaag trouwens voor het eerst met magnesium gedeadlift! Echt een stuk beter dan met straps! Die kan ik wel weggooien! Totaal geen moeite met grip en veel meer controle over de bar!

Idd! Ben erg benieuwd naar jullie training! Leuk dat je een filmpje gaat maken.![]()