- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha prachtig!en toen werd het zwart voor je ogen?wel nice man!
ik deed de PP van de week voor het eerst...op een gegeven moment 100 kilo attempt, bleef ook ontzettend lang vastzitten op één punt - werd beetje dizzy, toen stang met iets teveel kabaal op de steunen geflikkerd hehe
maandag weer proberen - wel echt een vette oefening
Hele relaxte vent hoor! Alleen ik was blij met me PR deed hij het even voor hoe het moest echt vet easy drukte hij die 85 grrrr.. Maar kon wel even kijken naar zijn techniek.Leuk dat er een gewichtheffer bij je zit in de gym, k'wou dat er ook zo een bij ons rondliep!
Sterke gewichten hoor.
Bedankt Keun!indrukwekkende trainingen weer Robert!
PR's as usual...
Komt goed!Gaat lekker die PP! Maar je squats zijn nog altijd een stuk indrukwekkender.
Goed gezien!heb je trouwens geen last van de ene dag chin ups doen en de dag erna curls?
Goed gezien!
Maar had me even vergist en het verkeerd in me logje gezet had gisteren pull ups gedaan i.p.v. chin ups heb het ook net even aangepast. Me biceps dus weinig gebruikt gisteren en ook weinig last vandaag.
Yep hij behoord dan ook tot de europese top kwa gewichtheffen in zijn klasse. Geloof dat nu de europese kampioenschappen zijn hij zei als ie mee had gedaan had ie waarschijnlijk goud gepakt. Maar hij had moeten afzeggen omdat ie in de voorbereiding een knieblessure had. En hij heeft ook nog een NL record squat geared op zijn naam staan 365kg bij 90kg.120 snatch? Zijn er niet veel in NL die dat doen.. Wat kreeg je voor tips voor je PP dan?
Say WhutEn hij heeft ook nog een NL record squat geared op zijn naam staan 365kg bij 90kg

Laag volume op de squats vandaag, wel flinke gewichten. Natuurlijk maken die front squats dat weer helemaal goed. Pittige training met die deads er nog een bij.
Hey Sjaak!gisteren nice die squats, maar vandaag dus de 40s gedrukt - goed man!
is er trouwens nog iets volgende week vrijdag of is dat vd baan?
Thanks Marv! Ben je volgende week vrijdag ook van de partij zou wel gaaf wezen!
Maakt niet uit toch dat je nu op 1x145 zit iedereen begint vanaf onderaan als je lang genoeg consistent traint word je vanzelf sterker en sterker! En je hebt volgens mij al veel kennis waardoor je progressie alleen maar sneller zal gaan.
---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------
netjes die 2x210! ik zit op de 1x145![]()
Thanks Miron! Weer lichtjes aan het bulken kracht gaat meteen weer omhoog!