MuscleMeat

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer van die 180. Nooit leuk als je vol goede moed een nieuw 1RM wil zetten. Hij gaat komen, dat is zeker.

Op hoeveel % van je max moeten die speeddeads eigenlijk?

Oja, er zou toch een meet komen binnekort of in de kersty. Ironhide en ik willen namelijk ook wel langskomen.

Nu we het toch over meeten hebben, ik had iets gelezen van A'dam, kan het ook wat dichterbij, dan probeer ik ook weer aanwezig te zijn.
Kan evt. verlof opnemen van me stage tenzij het na 12 november is.

En ik wil nu geen nachtwandeling maken:roflol:

Jammer van die fail. ga je meeten met dbb'ers? jammer dat ik geen dbb hero ben:( :P

wordt een grote meet - klinkt tof!

@ koen...ik zou maar gewoon verhuizen kerel, want een meet bij jou in de buurt betekent dat we allemaal 2 a 3 uur moeten reizen man...je woont zowat in belgie ;)

en dbb helden of niet...boeiend, gaat ook om de lol

kun je het beste op gevoel doen. zodat de speed er goed in zit.
de ene lift bij wijze van spreke 70% nog vlot. terwijl de andere nog zit te tobben met 50%

Deadlift chicks ?

Klote van de 180 next time !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.869
Nu we het toch over meeten hebben, ik had iets gelezen van A'dam, kan het ook wat dichterbij, dan probeer ik ook weer aanwezig te zijn.
Kan evt. verlof opnemen van me stage tenzij het na 12 november is.

En ik wil nu geen nachtwandeling maken:roflol:
Word tijd dat je op kamers gaat in amsterdam keun:P
Jammer van die 180. Nooit leuk als je vol goede moed een nieuw 1RM wil zetten. Hij gaat komen, dat is zeker.

Op hoeveel % van je max moeten die speeddeads eigenlijk?
Oja, er zou toch een meet komen binnekort of in de kersty. Ironhide en ik willen namelijk ook wel langskomen.
Ik pak ze rond de 60/65%.

Gezellig als ironhide ook mee gaat altijd welkom natuurlijk!
Jammer van die fail. ga je meeten met dbb'ers? jammer dat ik geen dbb hero ben:( :P
everybody can be a e-hero;)
wordt een grote meet - klinkt tof!

@ koen...ik zou maar gewoon verhuizen kerel, want een meet bij jou in de buurt betekent dat we allemaal 2 a 3 uur moeten reizen man...je woont zowat in belgie ;)

en dbb helden of niet...boeiend, gaat ook om de lol
Idd wordt gezellig!
Deadlift chicks ?

Klote van de 180 next time !
Idd k*t maar komt goed.. Moet je even op het filmpje van laatst kijkenwat ik gepost had in filmen van lifts;)

Vandaag push:
Bench:

10x 50
5x 70
5x 90
2x 100
2x 105
2x 107.5
10x 90 PR

Incline db press:
10x 30
8x 36
8x 34
8x 34

Incline cable flyes:
15x
12x
10x
10x

Dip machine:
10x 70
10x 80 PR
8x 80
12x 70

Tricep bar extensions:
12x 35
12x35
10x 35

Opmerkingen:
Bench ging een stuk beter als vorige week voor de rest lekker getraind!

Laatst bewerkt:
Dikke Pr's weer Robert! Wat zijn de meet-plannen eigenlijk?

lekkere trainings sessie weer man!

Hoppa ff 10x90, nice!

• #1.873
Dikke Pr's weer Robert! Wat zijn de meet-plannen eigenlijk?
Hey Marvin!

De meet plannen zijn nog niet concreet gemaakt eigenlijk maar ik doe hierbij een voorstel.

Vrijdag 1 oktober om half 8 bij sportschool ultimate fitness in amsterdam? [Link niet meer beschikbaar] (Meest hardcore sportschool van amsterdam eigenaar is Ed van Amsterdam)

En ligt vlak bij station muiderpoort dus met het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Laat maar horen of mensen het een goede locatie/ datum vinden?
lekkere trainings sessie weer man!
Bedankt Mike!
Ging verassend goed idd die bench!

hellaas dat zal hem niet worden voor mij..

Bench gaat goed! Tijd voor de 10*100 :D.

1 oktober niet man...alles na 4 oktober zeg ik ja tegen, voor die tijd is het een nee

wel goede locatie!

• #1.877
hellaas dat zal hem niet worden voor mij..
Hey Keun,

Niks ten nadele van jou hoor maar amsterdam is voor mij, getinthecar, ironhide en misschien koekiemonster gewoon een stuk beter bereikbaar. Daarnaast is het ook leuk om een keer een andere gym te zien. In deze gym traind Ed van Amsterdam lijkt me zoiezo heel gaaf om die man eens te zien/spreken. De volgende meet doen we weer in utrecht zodat jij ook weer aanwezig kan wezen! Want we hebben de vorige keer een keiharde training neergezet.
Bench gaat goed! Tijd voor de 10*100 :D.
Patser;)
1 oktober niet man...alles na 4 oktober zeg ik ja tegen, voor die tijd is het een nee

wel goede locatie!
Ohja!
Dan doen we het een week later 8 oktober om half 8 bij Ultimate Fitness in Amsterdam.

Ohja!
Dan doen we het een week later 8 oktober om half 8 bij Ultimate Fitness in Amsterdam.
sounds like a plan!

en ik ga dan wel een keer gewoon 1 training doen op een meet ipv zo'n debiele combi :p afgelopen 2x was het borst/rug en rug/schouders hehe

• #1.879
sounds like a plan!

en ik ga dan wel een keer gewoon 1 training doen op een meet ipv zo'n debiele combi :p afgelopen 2x was het borst/rug en rug/schouders hehe
Meestal is vrijdag bij mij rug dus kunnen we deadliften! :D

Vanmorgen:
Deadlift:

10x 60
5x 100
5x 130
2x 160
1x 185
3x 205 PR
3x 195

Pull ups:
12x
12x
10x
10x

Pendley rows:
10x 70
5x 90
5x 95
5x 95
12x 70

EZ bb curls:
10x 30
12x 50
12x 50
12x 50 VPR

Cable curl:
12x
12x
12x

Opmerkingen:
Viel niet mee zo op de vroege morgen zwaar deadliften!

Nu is het tijd voor bier is een stadsfeest in enkhuizen en morgen vlieg ik voor een weekend naar praag!
Adios amigo's!

very, very nice

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven