Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee..ik wel dan..Jammer van die fail. ga je meeten met dbb'ers? jammer dat ik geen dbb hero ben![]()
![]()

Op hoeveel % van je max moeten die speeddeads eigenlijk?
Word tijd dat je op kamers gaat in amsterdam keunNu we het toch over meeten hebben, ik had iets gelezen van A'dam, kan het ook wat dichterbij, dan probeer ik ook weer aanwezig te zijn.
Kan evt. verlof opnemen van me stage tenzij het na 12 november is.
En ik wil nu geen nachtwandeling maken![]()
Ik pak ze rond de 60/65%.Jammer van die 180. Nooit leuk als je vol goede moed een nieuw 1RM wil zetten. Hij gaat komen, dat is zeker.
Op hoeveel % van je max moeten die speeddeads eigenlijk?
Oja, er zou toch een meet komen binnekort of in de kersty. Ironhide en ik willen namelijk ook wel langskomen.
everybody can be a e-heroJammer van die fail. ga je meeten met dbb'ers? jammer dat ik geen dbb hero ben![]()
![]()

Idd wordt gezellig!wordt een grote meet - klinkt tof!
@ koen...ik zou maar gewoon verhuizen kerel, want een meet bij jou in de buurt betekent dat we allemaal 2 a 3 uur moeten reizen man...je woont zowat in belgie
en dbb helden of niet...boeiend, gaat ook om de lol
Idd k*t maar komt goed.. Moet je even op het filmpje van laatst kijkenwat ik gepost had in filmen van lifts

Hey Marvin!Dikke Pr's weer Robert! Wat zijn de meet-plannen eigenlijk?
Bedankt Mike!
Ging verassend goed idd die bench!
Hey Keun,
Patser

Ohja!1 oktober niet man...alles na 4 oktober zeg ik ja tegen, voor die tijd is het een nee
wel goede locatie!
sounds like a plan!Ohja!
Dan doen we het een week later 8 oktober om half 8 bij Ultimate Fitness in Amsterdam.
afgelopen 2x was het borst/rug en rug/schouders heheMeestal is vrijdag bij mij rug dus kunnen we deadliften!sounds like a plan!
en ik ga dan wel een keer gewoon 1 training doen op een meet ipv zo'n debiele combiafgelopen 2x was het borst/rug en rug/schouders hehe