XXL Nutrition

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
8 oktober kan ik misschien ook wel:D!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Thanks Sjaak!
8 oktober kan ik misschien ook wel:D!
Zou vet zijn als jij er ook weer bij bent Marv! Had jou even niet genoemd in het rijtje omdat Utrecht of Amsterdam voor jou volgens mij weinig uitmaakt.

Vandaag
Squat:

10x 60
5x 100
3x 130
1x 150
1x 165 pff
4x 150
2x 130

Speed deads:
2x 90
2x 120
2x 140
2x 140
2x 140
2x 140
2x 140

Front squat:
5x 60
5x 100
3x 110
4x 115 PR
6x 115PR

GHR assisted:
5x
5x
5x
5x

Calve raises ss standing calve raises:
20x 65 ss 15x 85
20x 65 ss 10x 85
15x 65 ss 10x 85

Opmerkingen:
Ben dit weekend een weekendje weg geweest naar Praag en moet zeggen 4 dagen zwaar blauw dat voel je als je weer moet trainen! Reg squat ging zwaar verrot, Front Squat ging daarintegen verrassend goed!

Nu doe ik GHR met een bankje voor de smith machine en me voeten dan geklemd onder de stang voelt erg goede manier om GHR te doen.

Mooi die front squat.
Ik ben van plan hem in mijn volgend schema op te nemen ter vervanging van de regular squad. Goed idee of niet?

• #1.884
Mooi die front squat.
Ik ben van plan hem in mijn volgend schema op te nemen ter vervanging van de regular squad. Goed idee of niet?

Ligt er een beetje aan wat je doelen zijn. Ik persoonlijk vind het leuk om sterk te zijn op de grote drie en ik vind squatten de lekkerste en leukste oefening om te doen dus ik hou me squat altijd in me schema.Tevens ben ik bang om de "squat groove" volledig kwijt te raken, wat ik wel eens heb gelezen in een aantal PL logjes van mensen die een aantal maanden hun reg squat eruit hadden gegooid.

Ik wissel zelf vaak front squat met leg press om in me schema dat zou jij ook prima kunnen doen als ik naar je laatste been training kijk.

Maar als het je niet uitmaakt hoe sterk je bent op je squat dus gewoon puur bodybuilding gezien kan je reg. squat zeker vervangen voor front squat. Alleen zou ik dan ook je assistance wat veranderen omdat je met front squat meer de nadruk op je quads leg.

Ligt er een beetje aan wat je doelen zijn. Ik persoonlijk vind het leuk om sterk te zijn op de grote drie en ik vind squatten de lekkerste en leukste oefening om te doen dus ik hou me squat altijd in me schema.Tevens ben ik bang om de "squat groove" volledig kwijt te raken, wat ik wel eens heb gelezen in een aantal PL logjes van mensen die een aantal maanden hun reg squat eruit hadden gegooid.

Ik wissel zelf vaak front squat met leg press om in me schema dat zou jij ook prima kunnen doen als ik naar je laatste been training kijk.

Maar als het je niet uitmaakt hoe sterk je bent op je squat dus gewoon puur bodybuilding gezien kan je reg. squat zeker vervangen voor front squat. Alleen zou ik dan ook je assistance wat veranderen omdat je met front squat meer de nadruk op je quads leg.

Ok, bedankt voor de uitleg! Je hebt nog karma te goed ;)

• #1.886
Ok, bedankt voor de uitleg! Je hebt nog karma te goed ;)

Graag gedaan!

Vandaag borst + triceps
Benchpress:

5x 40
5x 70
5x 90
2x 105
1x 112.5
2x 105
3x 105

Incline db press:
4x 30
10x 36 PR
10x 34
10x 32

Incline cable flyes:
8 hoog 8 laag
8 laag 8 hoog
8 hoog 8 laag
8 laag 8 hoog

Double handed db extension:
10x 30
10x 34 PR
8x 34

Dip machine:
10x 70
8x 80
3x 80 --> 10x 65

One arm cable extensions:
10x
10x
10x

legraises:
10x legraises:
10xl egraises:
10x windshield wipers
10x windshield wipers

Uitrollen met handen op swiss ball
6x
6x
6x

Opmerkingen:
Heerlijke training banken gaat ook weer de goede kant op!
Als ik Voor het einde van het jaar 120kg bench ben ik tevreden.

Triceps iets minder sets en 1 oefening extra erbij laatste tijd weinig pomp in me triceps vandaar.

Laatst bewerkt:
best wel zieke (front)squats dude!!

en mag ik vragen waarom je speed deads doet, en wat daar pressies het nut van is? kan je dan niet beter powerclean of clean pulls doen?:o

Je borst trainigen zijn erg goed geworden gozert.

**** Robert! Die borst gewichten knallen omhoog...stiekum aan het snoepen..:o:rolleyes:

• #1.890
best wel zieke (front)squats dude!!

en mag ik vragen waarom je speed deads doet, en wat daar pressies het nut van is? kan je dan niet beter powerclean of clean pulls doen?:o
Thanks man front squats begin ik al leuker te vinden!

Speed deads doe ik om me lift off te verbeteren en het werkt moet ik zeggen. Aantal maanden geleden was me zwakke plek me lift off en nu ik een aantal weken speed deads doe is me deadlift flink omhoog gegaan.
Cleans zijn idd ook een prima oefening om explosiever te worden maar heb nu gekozen voor speed deads.
Je borst trainigen zijn erg goed geworden gozert.
DB presses zijn afgelopen tijd wel flink verbetert voor de rest me bench zit ik nu op me oude niveau dus moet nog veel beter.
**** Robert! Die borst gewichten knallen omhoog...stiekum aan het snoepen..:o:rolleyes:
Zie boven zit kwa bench net op me oude niveau dus valt allemaal wel mee.

goede workout gisteren man.

doe je db extensions (overhead) staand of zittend?

en die 120 gaat je echt wel lukken man!

• #1.892
goede workout gisteren man.

doe je db extensions (overhead) staand of zittend?

en die 120 gaat je echt wel lukken man!

Die doe ik zittend pas tweede keer zal nog wel flink omhoog gaan!
Die 120kg gaat wel lukken inderdaad maar heb voor bench de lat niet te hoog gelegt omdat die nou eenmaal erg langzaam vooruit bij me gaat! Maar als zou ik 120 drukken aan het einde van het jaar heb ik een mooie mijlpaal voor mezelf behaalt.

Die doe ik zittend pas tweede keer zal nog wel flink omhoog gaan!
Die 120kg gaat wel lukken inderdaad maar heb voor bench de lat niet te hoog gelegt omdat die nou eenmaal erg langzaam vooruit bij me gaat! Maar als zou ik 120 drukken aan het einde van het jaar heb ik een mooie mijlpaal voor mezelf behaalt.
die db extensions heb ik ook een tijdje gedaan en gingen vrij rap omhoog, dus dat merk je nog wel dan.
ach, je moet maar zo denken robert - wat the **** boeit die bench als je zo'n SQ en DL heb als jij ;)

• #1.894
Gisteren
Deads
:
10x 60
5x 100
3x 130
2x 160
1x 190
3x 195
3x 195

Pendley rows:
10x 50
10x 80
5x 100
5x 100PR
12x 80

Speed squats:
2x 50
2x 80
2x 100
2x 120
2x 120
2x 110
2x 110
2x 110

pull ups:
8x bw
8x bw
8x bw
8x bw

Seated rows:
12x 70
10x 80
10x 80

Opmerkingen:
Me hamstrings waren nog helemaal trashed van de Glute ham raises van dinsdag en me abs van woendag. Voelde dat aardig met deadliften wou eigenlijk voor de dubbel 210 gaan maar toen ik die 190 trok voelde ik al dat dat hem niet ging worden vandaag. Daarom gekozen om 2x3x195 te doen.

Straks schouders+biceps!

Laatst bewerkt:
  • #1.895
Net schoudes + biceps
Push press:

2x 50
2x 60
2x 60
2x 70
2x 75
2x 80 PR
1x 85 fail
1x 85 PR

CGBP:
5x 50
5x 70
5x 90
5x 90
5x 90
6x 90 VPR

Side raises seated:
12x 12
12x 12
12x 12

Peck deck reverse:
10x 45
10x 50
10x 50

EZ BB Curl:
10x 30
10x 52.5 PR
8x 52.5
12x 45

Hammer curl:
10x 20
10x 20
10x 16

Cable curl:
10x 25
10x 25

Opmerkingen:
Echt een gave training vandaag!

Traint bij ons een vent die olympische gewichtheffen doet in zijn klasse masters behoort hij tot de top vroeger ook op een ek gestaan. Vroeg hem even wat tips toen ik aan het push pressen was en BOEM meteen dik PR!
Die vent deed ff een 120 kg snatch heel gaaf om te zien!

mooi pr-tje op de PP!

• #1.897

Bedankt Big G trouwens helemaal vergeten hoe die ging haha

Ik preste hem omhoog en echt halverwege stond ie vast ik even goed schreeuwen nog niet omhoog weer goed schreeuwen toen ging ie eindelijk haha stond echt iets van 3 sec vast boven me hoofd! :D

Bedankt Big G trouwens helemaal vergeten hoe die ging haha

Ik preste hem omhoog en echt halverwege stond ie vast ik even goed schreeuwen nog niet omhoog weer goed schreeuwen toen ging ie eindelijk haha stond echt iets van 3 sec vast boven me hoofd! :D
en toen werd het zwart voor je ogen? ;) wel nice man!

ik deed de PP van de week voor het eerst...op een gegeven moment 100 kilo attempt, bleef ook ontzettend lang vastzitten op één punt - werd beetje dizzy, toen stang met iets teveel kabaal op de steunen geflikkerd hehe

maandag weer proberen - wel echt een vette oefening

Leuk dat er een gewichtheffer bij je zit in de gym, k'wou dat er ook zo een bij ons rondliep!

Sterke gewichten hoor.

indrukwekkende trainingen weer Robert!
PR's as usual...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven