kearress
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sterke fly Rob! Enne, huffing and puffing is toegestaan, net als kreunen, grommen en vloeken![]()

Jij hebt een aardige sportschool thuis, he! Heb je jouw garage of zolder volgebouwd met heavy stuff?![]()
Mijn cardio doe ik wel lekker binnen
...je had trouwens gelijk, die contrast vloeistof in de schouder viel mee, had alleen leuk geweest als ze het in 1x goed had gedaan en niet in 5x![]()

Zag je nieuwe voedingsschema, netjes, ben benieuwd of je hierop droger wordt! Dit weekend ga je je gedragen hoor!
Maar ook
Dus die speciale pilletjes kan dan niet
Dat beseft ze ook
Zondagmorgen aanstaande ga ik eens proberen alles fatsoenlijk op te meten.
Dacht trouwens dat je nieuwe avatarfoto geshopped was![]()
het was me toen wel een avond 
Ja lekkere training precies! Ferme dips en nice avatar![]()

Ik ben is benieuwd naar de opmetingenLaat weten hoe je het juist doet, ik zou het eigenlijk ook eens moeten doen...
Ik ben is benieuwd naar de opmetingenLaat weten hoe je het juist doet, ik zou het eigenlijk ook eens moeten doen...

Je gaat naar de ikea toe en pakt zon papieren meetlintje. Dan zoek je een leuke verkoopster op en vraag je of ze je maten wil opnemen!

.En het duurt een uur voordat je dat meetlint weer hebt gevonden, afgehaald, betaald en geassembleerd.
PS: tuinhuisje, ideaal. Ik zit nu op zolder, maar zou het liefst een grote schuur / garage hebben...

Blijkbaar schudde de luster dan bijna
.
Ja, zat eerst ook op het bovenverdiep ... maar het vrouwke had het er niet
zo op als ik mijn deads liet vallenBlijkbaar schudde de luster dan bijna
van het plafond![]()
En er waren plannen om een tuinhuis te zetten, dus heb ik mij de ruimte
voorzien om daar te trainen. Heb wel wat spijt dat ik niet meer had voorzien.
3 op 4 is nipt, maar doenbaar. Had liever 4 op 5 gehad.
in de kamer onder de plaats waar mijn Powerrack staat, slaapt mijn zoontje en ik heb toch al een paar keer gehad dat hij wakker werd door mijn failures
met natuurlijk nadien een vrouwtje die dan minder goed gezind is...Oh ja, dat is wel krap. Ik zit nu met schuin dak aan beide zijden. Aan de ene kant handig, want de nok is weer erg hoog, handig voor MP's etc. Maar idd, als ik deadlift, zegt mijn vriendin altijd dat het net klinkt alsof er een Trex aan komt stampen. De buren kunnen er gelukkig om lachen, heb geen subwoofer nodig voor onder System of a Down, die ze dan ook mee kunnen zingen.
Ik zie soms wel eens mensen met zo'n ruime garage, en dan lekker hoog, dan word ik meestal wel een beetje jaloers. Maar goed ik zit nu nog huur, bij de volgende verhuizing wordt het wel een keuzecriterium.