AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Sterke fly Rob! Enne, huffing and puffing is toegestaan, net als kreunen, grommen en vloeken :evilred:

• Topic Starter Topic Starter
beter buitenkant borst dan helemaal niks

Quoted for truth ;)

Sterke fly Rob! Enne, huffing and puffing is toegestaan, net als kreunen, grommen en vloeken :evilred:

Thanks

Denk wel dat ik komende training mijn isolatie eens niet ga verhogen.
Wekelijks verhogen van die inclined gaat beginnen doorwegen binnenkort.
Dus failen zit eraan te komen. Eens kijken hoe komende week zal aanvoelen.

vandaag is het rustdag ...

Morgen vlieg ik er weer in met de benentraining. Heb er nu al zin in :p

Sterke borsttraining bro, die fly's zijn sick!

Ja lekkere training precies! Ferme dips en nice avatar ;)

nais flies!

idd nette vliegen :o

:D

Jij hebt een aardige sportschool thuis, he! Heb je jouw garage of zolder volgebouwd met heavy stuff?;)
...je had trouwens gelijk, die contrast vloeistof in de schouder viel mee, had alleen leuk geweest als ze het in 1x goed had gedaan en niet in 5x:(

Zag je nieuwe voedingsschema, netjes, ben benieuwd of je hierop droger wordt!
Dit weekend ga je je gedragen hoor!

Dacht trouwens dat je nieuwe avatarfoto geshopped was:lol:

Jij hebt een aardige sportschool thuis, he! Heb je jouw garage of zolder volgebouwd met heavy stuff?;)

Nee, heb een gym (Powerrack Powertec met latoptie) in het tuinhuis achter.
Begint wel koud te worden nu, maar heb een straalkacheltje enzo. Dus met een
dikke trui is dat goed te doen. Hardcore ! :p Mijn cardio doe ik wel lekker binnen
op een slaapkamer die we nog vrij hebben :o

...je had trouwens gelijk, die contrast vloeistof in de schouder viel mee, had alleen leuk geweest als ze het in 1x goed had gedaan en niet in 5x:(

In 5 keer? Huh? Straf ... is dat toch nog iets anders dan wat ze bij mijn
vrouw hebben gedaan. Daar was dat hoppa ineens erin. Maar je bent
toch flink geweest ;)

Zag je nieuwe voedingsschema, netjes, ben benieuwd of je hierop droger wordt! Dit weekend ga je je gedragen hoor!

Droger? Ik vrees van niet eigenlijk. Weet het ook niet .. het duurt telkens
even voor ik er resultaat van ga zien denk ik. Moet wel zeggen dat ik gewoon
knal opgeblazen uitzie. Lijkt wel of ik er 5kg spier bij heb gekregen. Zels mijn vrouw
zag/zegt het. Begon al over speciale pilletjes die ik aan het nemen was :p Maar ook
wel 5 cm op mijn buik :( Dus die speciale pilletjes kan dan niet :p Dat beseft ze ook
wel ondertussen ;) Zondagmorgen aanstaande ga ik eens proberen alles fatsoenlijk op te meten.

En zeker ga ik me gedragen het weekend :p

Dacht trouwens dat je nieuwe avatarfoto geshopped was:lol:

:roflol: het was me toen wel een avond :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik ben is benieuwd naar de opmetingen :) Laat weten hoe je het juist doet, ik zou het eigenlijk ook eens moeten doen...

Ik ben is benieuwd naar de opmetingen :) Laat weten hoe je het juist doet, ik zou het eigenlijk ook eens moeten doen...

Je gaat naar de ikea toe en pakt zon papieren meetlintje. Dan zoek je een leuke verkoopster op en vraag je of ze je maten wil opnemen!

Ja, ga met het meetlint spelen ... en dat Accumeasure tang geval ...
Heb er al wat mee geëxperimenteerd maar het lijkt me gewoon niet te kloppen :p
Kom steeds iets anders uit denk ik. Mss mijn vrouw eens inschakelen en haar
een 7-punts laten doen.

En het duurt een uur voordat je dat meetlint weer hebt gevonden, afgehaald, betaald en geassembleerd ;).

PS: tuinhuisje, ideaal. Ik zit nu op zolder, maar zou het liefst een grote schuur / garage hebben...

:haha:

Ja, zat eerst ook op het bovenverdiep ... maar het vrouwke had het er niet
zo op als ik mijn deads liet vallen :p Blijkbaar schudde de luster dan bijna
van het plafond :p

En er waren plannen om een tuinhuis te zetten, dus heb ik mij de ruimte
voorzien om daar te trainen. Heb wel wat spijt dat ik niet meer had voorzien.
3 op 4 is nipt, maar doenbaar. Had liever 4 op 5 gehad.

Oh ja, dat is wel krap. Ik zit nu met schuin dak aan beide zijden. Aan de ene kant handig, want de nok is weer erg hoog, handig voor MP's etc. Maar idd, als ik deadlift, zegt mijn vriendin altijd dat het net klinkt alsof er een Trex aan komt stampen. De buren kunnen er gelukkig om lachen, heb geen subwoofer nodig voor onder System of a Down, die ze dan ook mee kunnen zingen.

Ik zie soms wel eens mensen met zo'n ruime garage, en dan lekker hoog, dan word ik meestal wel een beetje jaloers. Maar goed ik zit nu nog huur, bij de volgende verhuizing wordt het wel een keuzecriterium :).

:haha:

Ja, zat eerst ook op het bovenverdiep ... maar het vrouwke had het er niet
zo op als ik mijn deads liet vallen :p Blijkbaar schudde de luster dan bijna
van het plafond :p

En er waren plannen om een tuinhuis te zetten, dus heb ik mij de ruimte
voorzien om daar te trainen. Heb wel wat spijt dat ik niet meer had voorzien.
3 op 4 is nipt, maar doenbaar. Had liever 4 op 5 gehad.

Ik zit ook op de zolder zoals Paljas, maar heb wel hetzelfde probleem als Robke :) in de kamer onder de plaats waar mijn Powerrack staat, slaapt mijn zoontje en ik heb toch al een paar keer gehad dat hij wakker werd door mijn failures ;) met natuurlijk nadien een vrouwtje die dan minder goed gezind is...

Oh ja, dat is wel krap. Ik zit nu met schuin dak aan beide zijden. Aan de ene kant handig, want de nok is weer erg hoog, handig voor MP's etc. Maar idd, als ik deadlift, zegt mijn vriendin altijd dat het net klinkt alsof er een Trex aan komt stampen. De buren kunnen er gelukkig om lachen, heb geen subwoofer nodig voor onder System of a Down, die ze dan ook mee kunnen zingen.

Ik zie soms wel eens mensen met zo'n ruime garage, en dan lekker hoog, dan word ik meestal wel een beetje jaloers. Maar goed ik zit nu nog huur, bij de volgende verhuizing wordt het wel een keuzecriterium :).

Ja, heb ik ook wel :p

Maar, kan nog altijd een stukje aan het tuinhuis bijzetten als het echt
niet meer zou lukken. Het is toch een zelfgebouwd en verdeeld in 2 delen.
Dus als ik er één open ruimte van maak heb ik gelijk mijn 4 op 5.

Moet ik enkel nog iets bijbouwen voor de fietsen en de grasmaaier te zetten :p

Terug
Naar boven