MuscleMeat

Robke's trainingslog

Idd lekkere squats Rob! En die romanian deadlift heb ik nog nooit gedaan, hoe vindt je die?

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.122
Moooie squats hoe diep ga je?
Par of atg?

Below par in ieder geval. Echt atg niet. Die doe ik met mijn SSB barbell.

Noem jij mij nu een boom? :p

Idd lekkere squats Rob! En die romanian deadlift heb ik nog nooit gedaan, hoe vindt je die?

Ik vind die leuker als een reguliere dead eigenlijk :p En je kan stevig doorreppen. Maar een lekkere
goodmorning bv is ook wel nice :) Geen idee welke ik zou kiezen mocht ik maar één van de twee doen.

Ik vind die leuker als een reguliere dead eigenlijk :p En je kan stevig doorreppen. Maar een lekkere goodmorning bv is ook wel nice :) Geen idee welke ik zou kiezen mocht ik maar één van de twee doen.

Mooie werk weer!

Enne wat dacht je van ze steeds om en om gewoon wisselen ;) kan je ze allemaal doen he :D

• #20.125
Als je nu 2x per week benen zou doen had je beide kunnen doen. Zou gewoon afwisselen, als je van het ene flauw bent andere gaan doen.

• #20.127
Probeer anders de Greek Deadlift eens, door die komkommer in je hol verplaats je de load meer naar de onderrug.

• #20.134
Probeer anders de Greek Deadlift eens, door die komkommer in je hol verplaats je de load meer naar de onderrug.

lijkt me niet te gaan lukken gezien er sowieso al protein farts in het rond vliegen tijdens de deads :p

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 13:46 ----------

Tja of teveel komkommers in je blijkbaar :rolleyes:

:eek:

ik wist niet dat keutels tegenwoordig komkommers werden genoemd :p

lijkt me niet te gaan lukken gezien er sowieso al protein farts in het rond vliegen tijdens de deads :p

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 13:46 ----------

ik wist niet dat keutels tegenwoordig komkommers werden genoemd :p

het is me nu duidelijk! :D

2aiil3k.jpg

• #20.138
  • #20.140
Terug
Naar boven