dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd lekkere squats Rob! En die romanian deadlift heb ik nog nooit gedaan, hoe vindt je die?
En je kan stevig doorreppen. Maar een lekkere
Geen idee welke ik zou kiezen mocht ik maar één van de twee doen.Ik vind die leuker als een reguliere dead eigenlijkEn je kan stevig doorreppen. Maar een lekkere goodmorning bv is ook wel nice
Geen idee welke ik zou kiezen mocht ik maar één van de twee doen.
kan je ze allemaal doen he 
Mooie werk weer!
Enne wat dacht je van ze steeds om en om gewoon wisselenkan je ze allemaal doen he
![]()
Mooie werk weer!
Enne wat dacht je van ze steeds om en om gewoon wisselenkan je ze allemaal doen he
![]()
Ofwel kan ik inderdaadAls je nu 2x per week benen zou doen had je beide kunnen doen. Zou gewoon afwisselen, als je van het ene flauw bent andere gaan doen.

Noem jij neukbeest nu slim? Nou heb ik alles meegemaakt !

Tja sommige zijn slim.. anderen DIK!
Maar goed bezig hoor bink!
Dik? No way! Ik heb gewoon zware knoken ! 

Probeer anders de Greek Deadlift eens, door die komkommer in je hol verplaats je de load meer naar de onderrug.

lijkt me niet te gaan lukken gezien er sowieso al protein farts in het rond vliegen tijdens de deads
---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 13:46 ----------
ik wist niet dat keutels tegenwoordig komkommers werden genoemd![]()

wat is dit nu weer 
wat is dit nu weer Komkommers = instant hulk gains ! En je krijgt er ook een betere huidskleur van !

Ben vandaag wezen werken he... komt mijn creative kant naar boven.... 2 x daags zo'n groene erin.. en je hebt heel de dag zin!![]()

Zover ben ik nog niet ik doe alleen nog maar orals, injects daarna pas![]()