AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.081
ik heb daar wel meer eens een discussie over gehad - ik pak de side raises zittend en ik hou de db's tijdens de hele beweging op echt zijdelings - de lateral begin je toch vaak voor je lichaam - maakt het veel uit in .... ?
ik vind hem zo wel zwaarder dan de lateral - is de ontwikkeling minder of beter - ik weet het echt niet :o

Ja, ik doe hem staand inderdaad. DB's vanaf de scrotum vertrekken. Zittend langs opzij is die inderdaad
wel wat moeilijker maar je bewegingsbaan is groter als je staat imo

Rob, beeste!
Nuff said. ;)

Daar snap ik niks van man... ;)

Nee, verkeer is het niet. Het zijn best wel aardige gewichten om staand mee te reppen. Moest ik
hem seated doen werd het een ander verhaal denk ik. Dan lukt het wel aardig

Side = lateral raise ;)

Ja, ik doe hem staand inderdaad. DB's vanaf de scrotum vertrekken. Zittend langs opzij is die inderdaad
wel wat moeilijker maar je bewegingsbaan is groter als je staat imo

door het zitten is die baan idd korter maar isoleer ik denk ook meer het trekken vanuit de rug als het zwaarder word

• #20.086
Daar snap ik niks van man... ;)

Jij hebt dat al zonder die rows hé :p

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 12:37 ----------

door het zitten is die baan idd korter maar isoleer ik denk ook meer het trekken vanuit de rug als het zwaarder word

Ik zal het eens testen en kijken wat ik ervan vind :)

De brutaalse raise vind ik nog altijd die met de kabel aan de low pulley en dan een beetje wegleunen
van de pulley :)

Ik klaag niet over mijn rug tegenwoordig meer Rob.
Gaat best goed!
Alleen van die rows doe ik iedere werkdag zeg maar.
Met touwtjes!

On topic!
Voor de zijkant van je schouders is gestrekte (of nagenoeg gestrekt dan toch) armen, duimen naar de grond, en (evt zittend) vanaf je benen wel het beste om de juiste spieren aan te spreken denk ik.
Maar alles wat je vanaf je scrotum doet is ook goed natuurlijk! :D

• #20.088
Ik klaag niet over mijn rug tegenwoordig meer Rob.
Gaat best goed!
Alleen van die rows doe ik iedere werkdag zeg maar.
Met touwtjes!

On topic!
Voor de zijkant van je schouders is gestrekte (of nagenoeg gestrekt dan toch) armen, duimen naar de grond, en (evt zittend) vanaf je benen wel het beste om de juiste spieren aan te spreken denk ik.
Maar alles wat je vanaf je scrotum doet is ook goed natuurlijk! :D

Ja, maar jij bent ook een rough ass boatman ... ik ben een miezerige bureau jockey :p

Niks "roughs" aan mijn poezelige assje te vinden maatje! LOL

Dat wel ja! :D

Hier en daar een crouton'tje wel.... :D

Sterke Rob is sterk. Mooie BP!

Volgens mij was t nog niet zo lag geleden dat het vroor in je gym. Zal in de zomer vast goed heet zijn. In je adamkostuum trainen.

• #20.098
Volgens mij was t nog niet zo lag geleden dat het vroor in je gym. Zal in de zomer vast goed heet zijn. In je adamkostuum trainen.

oeh, vrouwen in mijn log ... hubba hubba :)

In de zomer is het daar inderdaad vaak +30° en geen greintje zuurstof. Kan je werkelijk het zweet van
me zien afdruppen :) En in adamskostuum? En dan mijn kleine vriend tussen de plates komen zeker? :p

:eyebrow:

Pff, kun je dan nog fatsoenlijke training neerzetten?

Gebruik je alleen zo'n tok of hoe je t schrijft. :p

• #20.100
:eyebrow:

Pff, kun je dan nog fatsoenlijke training neerzetten?

Gebruik je alleen zo'n tok of hoe je t schrijft. :p

Tuurlijk wel ... maakt toch allemaal niet uit. Gewoon een grotere fles water meenemen :)

Of zo'n olifantje ... kan ook natuurlijk :D

Terug
Naar boven