AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.401
Meen je dat?
Gruwelijk ja.
Als je ze keer kwijt wil stuur ff pb;)

Wanneer gaan we keer 400 kg deadliften dan?:D

Yep... die Proteus heb ik eens op de kop kunnen tikken van iemand die er amper 5 keer op had gefietst
ofzo. En dat aan de helft van de prijs :) En die Powerstepper was een toonzaal model. Ook maar een
200 eur voor betaald.

400kg deads? :roflol: Eerst maar eens een nieuwe barbell kopen dan :p Dat ding wat ik nu heb houd dat niet :p

En leuker dan dat ding van je borst af te rollen :p Heb ooit zo eens een halve rib kneuzing overgehouden
toen ik mijn powerrack nog niet had :p 100kg over je borst afrollen op je buik is geen lachtertje :p
Zeker als je kleine vriend dan ook nog eens bekneld raakt :p

herkenbaar, krijg nog pijn als ik daar aan terug denk:D was jaren geleden in de zomer in de sportschool, bijna niemand aanwezig. man man man.

• #21.403
lolz ... en dan natuurlijk ook niet kunnen kantelen met dat ding. Tja ... good times :p

dat was het eerste wat ik probeerde, ging niet. toen links en rechts kijken: niemand:eek: help! haha toen maar rollen en goed je buikaanspannen.

doet me denken aan de ene keer dat iedereen druk bezig was en er ergens een zachte "help???" te horen was: ook iemand klem onder de halter haha na 4x zacht miaauwend help ben ik maar gaan kijken. die jongen daarna ook niet meer gezien btw.:D

• #21.405
dat was het eerste wat ik probeerde, ging niet. toen links en rechts kijken: niemand:eek: help! haha toen maar rollen en goed je buikaanspannen.

doet me denken aan de ene keer dat iedereen druk bezig was en er ergens een zachte "help???" te horen was: ook iemand klem onder de halter haha na 4x zacht miaauwend help ben ik maar gaan kijken. die jongen daarna ook niet meer gezien btw.:D

Haha, toen ik mijn blauwe plekken aan mijn vrouw liet zien zei ze nadien gelijk:
"en nu bestel je zo'n rack voordat je verongelukt".

Had ik eigenlijk veel eerder moeten failen, had ik nooit zo lang met die free stands moeten trainen :roflol:

Yep... die Proteus heb ik eens op de kop kunnen tikken van iemand die er amper 5 keer op had gefietst
ofzo. En dat aan de helft van de prijs :) En die Powerstepper was een toonzaal model. Ook maar een
200 eur voor betaald.

400kg deads? :roflol: Eerst maar eens een nieuwe barbell kopen dan :p Dat ding wat ik nu heb houd dat niet :p

Lukt ons echt wel;)

Laatst bewerkt:
Hnnngg gaat lekker bro

Haha, toen ik mijn blauwe plekken aan mijn vrouw liet zien zei ze nadien gelijk:
"en nu bestel je zo'n rack voordat je verongelukt".

Had ik eigenlijk veel eerder moeten failen, had ik nooit zo lang met die free stands moeten trainen :roflol:

Zelfde idee als: stiekum nieuw kledingstuk bij witte was gooien :D

Potverdikke brute Bench, man! Heb je al ooit 150 gedaan?

• #21.412
Zelfde idee als: stiekum nieuw kledingstuk bij witte was gooien :D

Haha, nou, daar zou mijn vrouw niet mee kunnen lachen :p

Ben je al een stuk droger geworden?

2 gaatjes van mijn riem kerel ;)

Potverdikke brute Bench, man! Heb je al ooit 150 gedaan?

Laatste max poging raakte ik inderdaad op 2x150. Op het einde van deze cycle moet ik nog een
5/3/1 BP doen met 150. Ben benieuwd dus of ik die 2x 150 weer pak. Maar een single zit er zeker in

Nette bench Rob :) en je vrouw heeft gelijk.

• #21.414
Haha, nou, daar zou mijn vrouw niet mee kunnen lachen :p

2 gaatjes van mijn riem kerel ;)

Laatste max poging raakte ik inderdaad op 2x150. Op het einde van deze cycle moet ik nog een
5/3/1 BP doen met 150. Ben benieuwd dus of ik die 2x 150 weer pak. Maar een single zit er zeker in

Nice is toch al een paar cm!
Soon pics i hope? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed bezig, Rob! Gaat ook goed met cutten lees ik.
En ik wil weer benchen!! Argh als ik die bench van jou zie heb ik er gewoon weer zin in haha.

• #21.418
Terug
Naar boven