Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.461
  • #21.465
Wat voor cage heb je in je homegym? Deftige cleans btw!!

Mooie cleans,Rob.
Ik heb zelf ook geprobeerd alleen mijn techniek is dramatisch hahaa:o
Ik trek het meer vanuit mijn armen zeg maar, ik wil er strax als mijn blessure voorbij is ook meer aandacht eraan besteden.

robke ik kan je trainingen nergens vinden :(

Even een paar pagina's terug gebladerd...en daar zie ik zeker weer een paar mooie squats en cleans voorbij komen! Hoppa!:D

• #21.472
Wat voor cage heb je in je homegym? Deftige cleans btw!!

Een Powertec. Nu al een jaar of 5 denk ik. Beste aankoop ooit :D

:roflol::roflol::roflol:

Echte cleans zak je tot een full squat en vang je de stang wat lager, toch? Kun je meer gewicht pakken dan met power cleans. Stoer hoor!

Ik heb er geen idee van eigenlijk :p Ik weet enkel dat het motorisch allemaal niet makkelijk is :p

Mooie cleans,Rob.
Ik heb zelf ook geprobeerd alleen mijn techniek is dramatisch hahaa:o
Ik trek het meer vanuit mijn armen zeg maar, ik wil er strax als mijn blessure voorbij is ook meer aandacht eraan besteden.

Ja, eens je hem doorhebt ik is het leuk... maar tjees, wat een drama inderdaad soms :p

robke ik kan je trainingen nergens vinden :(

In zijn handtekening klikken voor de laatste training altijd.

Thanks honey

Even een paar pagina's terug gebladerd...en daar zie ik zeker weer een paar mooie squats en cleans voorbij komen! Hoppa!:D

Vanavond maar weer aan de bak met MP :p

Laatst bewerkt:
Een Powertec. Nu al een jaar of 5 denk ik. Beste aankoop ooit :D

Ik zit zelf er aan te denken om een barbarian of een cage van henk te bestellen. Maar eigenlijk hoop ik op een mooie 2de handse, voorlopig blijf ik marktplaats even doorspeuren...

Weet jij welke waardes handig zijn als je testosteron wilt meten? (zie mijn log voor uitleg) :)

• #21.474
Ik zit zelf er aan te denken om een barbarian of een cage van henk te bestellen. Maar eigenlijk hoop ik op een mooie 2de handse, voorlopig blijf ik marktplaats even doorspeuren...

Weet jij welke waardes handig zijn als je testosteron wilt meten? (zie mijn log voor uitleg) :)

zou ik toch bij Henk gaan ... heb je alles op maat en binnen een redelijke levertermijn ;)

Gewoon je test, vrije test en doe gelijk even je leverwaardes & schildklierwaardes. Weet je ineens alles ;)

Jezus wat een gelul:D

Techniek gozerd techniek zo belangrijk bij PC... enne... de beste cage...? die staat bij mij :D

• #21.478
Techniek gozerd techniek zo belangrijk bij PC... enne... de beste cage...? die staat bij mij :D

Tja, helaas leer je niet zo veel van die techniek door enkel wat filmpjes op joetjoep

Helaas word er niet fatsoenlijk getraind met al dat leuke materiaal van jou :trollface:

Tja, helaas leer je niet zo veel van die techniek door enkel wat filmpjes op joetjoep

Helaas word er niet fatsoenlijk getraind met al dat leuke materiaal van jou :trollface:

Correctie meneer! hier al weer vol op 100% aan de training! vanmorgen samen met mijn buddy ff wat zweet in het hok gedropt!

(zijt het dat hij aan de roids zit en ik lekker meelift in zijn rush :D )

• #21.480
Correctie meneer! hier al weer vol op 100% aan de training! vanmorgen samen met mijn buddy ff wat zweet in het hok gedropt!

(zijt het dat hij aan de roids zit en ik lekker meelift in zijn rush :D )

zijn je roze dumbells eindelijk weer uit het rack gehaald? :trollface:

Terug
Naar boven