MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.501
  • #21.505
Hoe kan je nou goed crossfitten? Bende slinger-apen en acrobaten zijn het

Hoe kan je nou goed crossfitten? Bende slinger-apen en acrobaten zijn het

Als je dat kipping enzo overslaat is zo'n work out best killing, wij doen het eens in de maand hier op het strand en heb al een paar keer gehad dat ik toch niet direct terug naar huis kon rijden ;)

• #21.508
Gisteren wederom aanval van hoofdpijn gehad ... diclo's hielpen niet. 2 dafalgans met codeïne genomen.
Ik geef het even op voor deze week. Ben stik op en hoest me de pl**ris. Morgen met de vrouw naar het
ziekenhuis en van het weekend word er weer gewerkt en moet ik mijn vrouw helpen. Dus ja, trainen zit
er even niet in gewoon.

Deloaden en maandag terug aanvallen dan maar.

That sucks! Sterkte!

Beterscha bro

• #21.511
Inderdaad ... misschien toch ook maar eens naar de dokter. Er is al een maandje ofzo vanalles mis met
me. Koorts op rare momenten, dan weer hoofdpijn, dan weer verkouden. Het houd niet op

Dat lijkt me niet onverstandig idd!! Misschien reactie op je supps?

• #21.513
Sterkte ermee!

Inb4 screw die zegt dat marsen heeft gelopen met hoofdpijn! :D

• #21.515
Sterkte ermee!

Inb4 screw die zegt dat marsen heeft gelopen met hoofdpijn! :D

Tja, ik train normaal ook door alles heen, maar wat dit is weet ik niet. Het is soms net alsof mijn
hoofd gaat ontploffen. Dan nog dat hoesten erbij wat nog eens extra op mijn hoofd slaat... Tja,
ik ben dan vast wel een sissy :p

Laatst bewerkt:
Sterkte Robke en ook met je vrouw natuurlijk. Je zal al je aandacht op haar richten maar vergeet jezelf niet he.

Oh my god, Rob is zwanger!!

Beterschap bro

• #21.518
Gisteren wederom aanval van hoofdpijn gehad ... diclo's hielpen niet. 2 dafalgans met codeïne genomen.
Ik geef het even op voor deze week. Ben stik op en hoest me de pl**ris. Morgen met de vrouw naar het
ziekenhuis en van het weekend word er weer gewerkt en moet ik mijn vrouw helpen. Dus ja, trainen zit
er even niet in gewoon.

Deloaden en maandag terug aanvallen dan maar.

Klote zeg, neem zelf altijd 2 ibuprofentjes die helpen me als een tierelier (meestal)
Even niet trainen kan geen kwaad ;)
Misschien iets meer water drinken?...helpt me goed de laatste tijd tegen de hoofdpijnen.

• #21.520
Klote zeg, neem zelf altijd 2 ibuprofentjes die helpen me als een tierelier (meestal)
Even niet trainen kan geen kwaad ;)
Misschien iets meer water drinken?...helpt me goed de laatste tijd tegen de hoofdpijnen.

Tja, die ibu's deden mij ook niets. 2x 600 en noppes. Codeïne is het enige wat het wat doet weg ebben.
Meer water drinken? Tja, dat is volgens mij ook het probleem niet. Haal vlot +2L en dan nog wat
light drankjes, koffie etc. Dus ik vermoed niet dat het vocht is.

Traps overbelast had ik ook al aan gedacht maar dan zou ik er heel de dag last van hebben.

Ach, geen idee, ik kijk het even aan. Als het vanavond weer van dat is, ga ik naar de dokter

Terug
Naar boven