XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Tja, die ibu's deden mij ook niets. 2x 600 en noppes. Codeïne is het enige wat het wat doet weg ebben.
Meer water drinken? Tja, dat is volgens mij ook het probleem niet. Haal vlot +2L en dan nog wat
light drankjes, koffie etc. Dus ik vermoed niet dat het vocht is.

Traps overbelast had ik ook al aan gedacht maar dan zou ik er heel de dag last van hebben.

Ach, geen idee, ik kijk het even aan. Als het vanavond weer van dat is, ga ik naar de dokter

Vervelend man, toevallig heb ik daar de laatste tijd ook erg last van, alleen begint het bij mij als ik erg kracht zet bij bv een repout dan schiet het erin en lijkt mijn hoofd te ontploffen. 10 min liggen en het ergste ebt weg maar de rest van de dag loop ik dan met koppijn, ben benieuwd wat ze zeggen bij je in het ziekenhuis.

Volgende week ook een deload en ga dan ook even een weekje rustig aan doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.522
Vervelend man, toevallig heb ik daar de laatste tijd ook erg last van, alleen begint het bij mij als ik erg kracht zet bij bv een repout dan schiet het erin en lijkt mijn hoofd te ontploffen. 10 min liggen en het ergste ebt weg maar de rest van de dag loop ik dan met koppijn, ben benieuwd wat ze zeggen bij je in het ziekenhuis.

Volgende week ook een deload en ga dan ook even een weekje rustig aan doen.

Ja, zo begon het dus ook bij mij. Hoofdpijn tijdens zware setjes en nu ineens komt het gewoon at
random op en kan je eigenlijk geen zak meer doen behalve hopen dat het snel voorbij is :p

Hoofdpijn is gewoon klote , is bijna niet mee te trainen -
Ik hoop dat het meevalt big rob

Tja, die ibu's deden mij ook niets. 2x 600 en noppes. Codeïne is het enige wat het wat doet weg ebben.
Meer water drinken? Tja, dat is volgens mij ook het probleem niet. Haal vlot +2L en dan nog wat
light drankjes, koffie etc. Dus ik vermoed niet dat het vocht is.

Traps overbelast had ik ook al aan gedacht maar dan zou ik er heel de dag last van hebben.

Ach, geen idee, ik kijk het even aan. Als het vanavond weer van dat is, ga ik naar de dokter

Dan inderdaad even naar de dokter.
Zware hoofdpijn beperkt je heel erg in je laten en doen vind ik.

Als de pijn veelal achter je linkeroog zit, even naar de dokter Rob.

Of je word een "wuuf" door al die junkybusiness natuurlijk...
Die hebben ook nogal eens hoofdpijn!

Beterschap vent. ;)

• #21.526
Hoofdpijn is gewoon klote , is bijna niet mee te trainen -
Ik hoop dat het meevalt big rob

Tja, door de dag heb ik er eigenlijk geen last van. Maar zodra ik thuis ben begint het spel

Dan inderdaad even naar de dokter.
Zware hoofdpijn beperkt je heel erg in je laten en doen vind ik.

Yes

Als de pijn veelal achter je linkeroog zit, even naar de dokter Rob.

Of je word een "wuuf" door al die junkybusiness natuurlijk...
Die hebben ook nogal eens hoofdpijn!

Beterschap vent. ;)

Achter mijn linkeroog? Nee, eerder mijn voorhoofd vanboven. Misschien is mijn haarlijn gewoon
terug aan het trekken :roflol:

Cool, want een Belgische collega van me werd verteld door een Belgische dokter dat wanneer je pijn achter je linkeroog hebt dit soms kan duiden op een hersenbloeding...
Nu is die kans bij jou nagenoeg niet aanwezig natuurlijk door het gebrek aan...

• #21.528
Cool, want een Belgische collega van me werd verteld door een Belgische dokter dat wanneer je pijn achter je linkeroog hebt dit soms kan duiden op een hersenbloeding...
Nu is die kans bij jou nagenoeg niet aanwezig natuurlijk door het gebrek aan...

Godver zeg ... als ik dat allemaal lees zijn die symptomen wel redelijk als wat ik ervaar :p Maar ik ben
niet dood :p Dat is ook al iets. En een spraakverwarring, evenwichtstoornissen en verwardheid heb
ik altijd al gehad :roflol:

Ik had een collega die steeds klaagde over hoofdpijn.
Ik deed dat af met: zeik niet zo, je bent toch geen wijf..?
Op een gegeven moment heb ik hem naar huis gestuurd (ik was ook zijn werkgever toen) omdat hij steeds meer last had.
Toen hij thuis aankwam is hij gelijk naar het ziekenhuis gebracht en geopereerd (in Charleroi denk ik)
Hij had al dagenlang hersenbloedingen gehad blijkbaar...
Hij was nog net op tijd in het ziekenhuis, maar is wel volledig afgekeurd nu en heeft altijd pijn in zijn hoofd...
Niet om je bang te maken, maar soms is het niet verstandig om er wat te nonchalant over te denken.
Steeds terugkerende of dagenlange hoofdpijnen...
Ik heb het er niet op.
Maar bij jou zal het wel aanstellerij zijn en aandacht tekort! ;)

• #21.530
misschien daarom gewenning?

• #21.534
nou het is heel wat sterker dan cafeine hoor, het is het kleine neefje van amfetamine.

• #21.536
nou het is heel wat sterker dan cafeine hoor, het is het kleine neefje van amfetamine.

Ja, weet ik wel ;) Maar als ik geen cafeïne meer drink of slik krijg ik ook altijd wel hoofdpijn.
Niet zo erg als nu, maar je kan er donder op zeggen dat het eraan komt.

• #21.538
:sad: ik zit op de bank in de mietjesschool :sad:

Terug
Naar boven