XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Mooie PR! :thumb:
Op naar 2x bw dl :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.982
Samen met bw MP lijkt me leuk doel voor de komende tijd:)

Dat zijn echt van die nietszeggende doelen. Voor iemand van 60kg is het veel makkelijker om een bw mp te halen dan voor iemand van 120kg.

Daarom krijg ja als je 120kg weegt en 120kg bankdrukt ook meer wilkspunten dan iemand van 60kg die 60kg bankdrukt.

:grumble: ik ga je toch niet inhalen met deadlift

• #22.986
Samen met bw MP lijkt me leuk doel voor de komende tijd:)

bw MP gaat ook nog wel komen ;) Daar zit ik echt niet veel meer van verwijderd :)

Dat zijn echt van die nietszeggende doelen. Voor iemand van 60kg is het veel makkelijker om een bw mp te halen dan voor iemand van 120kg.

Daarom krijg ja als je 120kg weegt en 120kg bankdrukt ook meer wilkspunten dan iemand van 60kg die 60kg bankdrukt.

Ach, mijn deadlift zuigt sowieso monkeyballs. Had al lang rond de 250kg moet liggen ofzo :p
Dus ja, 2x bw oftewel 225kg is al een mooi streven :)

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 08:31 ----------

:grumble: ik ga je toch niet inhalen met deadlift

Haha, je bent nog een broekie Arn ;) Uiteindelijk ga je me wel met alles inhalen ;)

Don't take it to serious damn!

Is wel zo, maar voor jezelf kan het een leuk doel zijn om naar toe te werken.

• #22.990
225kg is ook 4 rode schijven + sluiters aan iedere kant. Vind dat soort doelen persoonlijk veel leuker.

Gratz met je PR Rob :thumbs:

• #22.994
Dat merk ik:eek:
Haha was idd meer als persoonlijk doel bedoelt! Je moet toch wat hebben om naartoe te werken

300kg toch? :D

225kg is ook 4 rode schijven + sluiters aan iedere kant. Vind dat soort doelen persoonlijk veel leuker.

Ik heb alleen zwarte schijven :p

Leuk target zou dan 245kg zijn :p Dan heb ik al mijn 'grote' plates nodig :D

Thanks!

Hoe doe jij die SSB calve raises?

• #22.996
Hoe doe jij die SSB calve raises?

- Safety's van je rack net onder schouderhoogte (rekening houdend met de houten blok)
- Dikke houten blok van ongeveer 10cm dik
- Bal van je voet erop
- SSB barbell op de safety's zodat je er niet mee in positie moet komen maar hem gewoon boven het blok kan leggen
- Die handvaten van je SSB naar beneden
- Beetje een yoke houding aannemen. Handen op de uprights van je rack, SSB in je nek

En dan raisen maar. SSB hoef je niet vast te houden, blijft perfect liggen zo en je blijft perfect in balans
door je handen aan je rack te houden

• #23.000
Terug
Naar boven