- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks ... mmm ... nu je het zegt, is nog amper iets van een 15kg zeg maar. Dat moet komende paar
maanden toch wel ergens gaan lukken lijkt me

Samen met bw MP lijkt me leuk doel voor de komende tijd![]()
Samen met bw MP lijkt me leuk doel voor de komende tijd![]()
Daar zit ik echt niet veel meer van verwijderd 
Dat zijn echt van die nietszeggende doelen. Voor iemand van 60kg is het veel makkelijker om een bw mp te halen dan voor iemand van 120kg.
Daarom krijg ja als je 120kg weegt en 120kg bankdrukt ook meer wilkspunten dan iemand van 60kg die 60kg bankdrukt.

Uiteindelijk ga je me wel met alles inhalen 
Dat zijn echt van die nietszeggende doelen. Voor iemand van 60kg is het veel makkelijker om een bw mp te halen dan voor iemand van 120kg.
Daarom krijg ja als je 120kg weegt en 120kg bankdrukt ook meer wilkspunten dan iemand van 60kg die 60kg bankdrukt.

Is wel zo, maar voor jezelf kan het een leuk doel zijn om naar toe te werken.

DG80 is bad to the bone als het op gewicht aan komt![]()
Dat merk ik![]()
Haha was idd meer als persoonlijk doel bedoelt! Je moet toch wat hebben om naartoe te werken

225kg is ook 4 rode schijven + sluiters aan iedere kant. Vind dat soort doelen persoonlijk veel leuker.
Dan heb ik al mijn 'grote' plates nodig 
Sterke dl man!
Nice
Jammer dat je het dan weer verpest met abwheel![]()
Wat vind jij trouwens van rack pulls om je lock out bij deads te verbeteren? Heeft het nut?
Zeker !
Als je de mogelijkheid hebt zou ik ze wel van blokken doen, ik heb al menig barbell gebogen door rackpulls te doen