XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Tssk, tssk, tssk. Je bent zo zwaar als je laatste weging, Rob.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.363
Ik moet eerst nog een weighted
vest en foamroller kopen :p

gewichtsvest voor welke oefeningen?
Een goed gewichtsvest is echt wel duur + helemaal niet zo handig als een goede dipbelt voor pullups/dips.
Voor extra gewicht bij abwheel etc is iets anders.
+ met een 'stevig postuur' zal je een goede brede moeten vinden ;)

foamroller: zoek eentje die niet/amper kan inzakken. Met sommige van strengthshop minder goede ervaringen...

• #24.365
gewichtsvest voor welke oefeningen?
Een goed gewichtsvest is echt wel duur + helemaal niet zo handig als een goede dipbelt voor pullups/dips.
Voor extra gewicht bij abwheel etc is iets anders.
+ met een 'stevig postuur' zal je een goede brede moeten vinden ;)

foamroller: zoek eentje die niet/amper kan inzakken. Met sommige van strengthshop minder goede ervaringen...

Eigenlijk vooral om te gaan 'snelwandelen'. Toch wat meer belasting dan normaal wandelen, zonder de impact
op mijn knieën en enkels. En tja, iets met velcro op de kanten zodat ik hem kan open laten hangen :roflol:

Ben naar dat ding van FS aan het kijken. The Double Vari Roller

http://www.fitness-seller.nl/double-vari-roller/

Wel een paar targets niet gehaald maat (rule of 50) ;)
Waarom geen farmers walk ipv een gewichtsvest?
Belachelijk dikke onderarmen zullen je beloning zijn! :thumb:
Je blijft respect afdwingen met je strijd!

• #24.367
Wel een paar targets niet gehaald maat (rule of 50) ;)
Waarom geen farmers walk ipv een gewichtsvest?
Belachelijk dikke onderarmen zullen je beloning zijn! :thumb:
Je blijft respect afdwingen met je strijd!

Tja, ik doe niet meer dan 5 sets meer :) Met singles en doubles liggen pielewieren tot je 50 reps hebt is
een gegarandeerde weg naar overtraining :) Nu ja, ik denk toch dat dat bij gedragen heeft aan mijn crash
even terug

En farmers? Voor een paar kilometer te maken? Nou moe, dat zou wat geven :p

Tja, dan moet je natuurlijk geen gewichten van 30kg pakken ;)
Die 50 reps zou jij wel aankunnen denk ik, maar je extra assistance wordt dan wat veel denk ik.
Maar zoals je het nu doet lijkt me zeker een goede manier, 50 is maar een getal eh.
En je lichaam telt niet mee ;)

• #24.369
Ik blijf gewoon 2 reps weg van fail op mijn sets. Op 70% van je 1RM liggen AMRAPPEN tot 50 komt niet goed :p
Nu ja, ik kijk wel weer wat het volgende week geeft. Misschien haal ik dan wel de 50 op mijn rows. Op mijn
bench lijkt het me eerder een 40 reps te gaan worden.

Misschien ff wat lichter gaan trainen in high rep volume... zou het anders ook niet weten man. Kracht kan niet in eens weg zijn toch.

• #24.371
Misschien ff wat lichter gaan trainen in high rep volume... zou het anders ook niet weten man. Kracht kan niet in eens weg zijn toch.

Zou je denken hé :p Maarja, ineens wil het niet meer gewoon. Volgens mij heeft mijn lichaam en CNS een
serieuze oplawaai gehad en ben ik wat te snel terug aan het trainen gegaan. Had misschien beter 2 weken
rust genomen ofzo

Ach ja, komt wel weer terug :)

nice incline's big rob

De pest is ook (denk ik) dat mensen als jij (wij!) eigenlijk altijd (te) weinig eten voor het werk dat je/we verzet(ten) :(
Alleszins ben je altijd lekker bezig.
Jammer dat je zoals bijna iedereen net even te laat bent ben te luisteren naar de signalen van je lichaam. ;)

• #24.374

De pest is ook (denk ik) dat mensen als jij (wij!) eigenlijk altijd (te) weinig eten voor het werk dat je/we verzet(ten) :(
Alleszins ben je altijd lekker bezig.
Jammer dat je zoals bijna iedereen net even te laat bent ben te luisteren naar de signalen van je lichaam. ;)

Tja, als ik meer ga eten, loopt mijn gewicht weer gelijk richting 116. Niet dat ik het erg zou vinden moest
het allemaal vvm zijn, maar helaas is het enige wat dan groeit mijn buik :p

Nog steeds lekker bezig hier zie ik :)

Chicks diggen buiken big time! :D

• #24.377
Ik heb je gains gestolen vrees ik, me overhead ga eindelijk eens als een speer

• #24.379
ik ga binnen een 2tal weken in de cut, dus dat bedoelde jij!

erg, heel erg :(

Terug
Naar boven