- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap benchwerk weer kerel! Verandering van spijs doet eten zeggen ze, ik hou zelf ook van afwisseling in volume en kracht.

nice presses rob - nou op naar conditionering dan maar ?
op naar pensionering dan maar robke, bestel je medicine ball maar vast.

that feeling bij die shrugs daar doe je het voor toch![]()

Ja man, kracht is gewoon ruk de laatste tijd. Misschien net omdat die assistance zo lekker gaat. Tja
Bullet Proof van Muscle Pharm. GABA, BCAA, Carnosyn, Melatonin, etc... lekker voor het slapen gaan![]()

That sucks...toch maar voor beachboy look gaan dan met conditionering?
MP junkie ben je toch ook he![]()
Dit jaar niet meer

Nee man, doorzetten nu tot je doel van 100 kg. "Die kracht heb je zo weer terug", heb je letterlijk tegen mij gezegd tijdens mijn cut![]()

Heb ik ook Rob! De eerste week van Wendler is dan ook het meest pittig! K*t 5/5/5 week!Geen idee man... ik rep voor geen meter meer met heavy weights. Singles lukt nog lekker tot een 200kg.
Maar zodra ik moet reppen is het naar de klo*

Heb ik ook Rob! De eerste week van Wendler is dan ook het meest pittig! K*t 5/5/5 week!
Wel balen van die squats man! Maar wel stevige goodmornings en RDL's!
Deze week was 3/3/3

Gewicht schiet weer omhoog
Ach ja, ik moet mezelf maar weer eens een schop
Wel weer lekker getraind 
Hmm, dit klinkt herkenbaar met al dat mooie weer! BBQ & booze season is coming..Comments: dieet is weer om zeepGewicht schiet weer omhoog
Ach ja, ik moet mezelf maar weer eens een schop
onder mijn gat gevenWel weer lekker getraind
![]()

Hmm, dit klinkt herkenbaar met al dat mooie weer! BBQ & booze season is coming..![]()
Ach ja, geeft ook gelijk een boost bij het trainen