MuscleMeat

Robke's trainingslog

Rust is niks mis mee ouwe, ik train tegenwoordig ook nog naar 4 keer per week en dat doet de trick

rust is groei

Ah naar 4x in de week gegaan?
Herrinerde me dat je eerder wat vaker ging, toch?

Ook hier meelezen. Deed ik al een tijdje eigenlijk ;)

Monsterlijke gewichten zeg, als ik later groot ben hoop ik ook dit soort gewichten te tillen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.706
Misschien beetje minder dbben op het werk?

:roflol: might just do the trick :roflol:

Rust is niks mis mee ouwe, ik train tegenwoordig ook nog naar 4 keer per week en dat doet de trick

Ik ga gewoon al standaard 4 keer per week. Zonder cardio dan :)

Rust roest :p

Ah naar 4x in de week gegaan?
Herrinerde me dat je eerder wat vaker ging, toch?

Nee hoor, altijd al 4 keer in de week. Enkel wat extra sessies voor cardio.

Ook hier meelezen. Deed ik al een tijdje eigenlijk ;)

Monsterlijke gewichten zeg, als ik later groot ben hoop ik ook dit soort gewichten te tillen :rolleyes:

Welke gewichten? :D

Meer dan 4x/week naar de kroeg ja :trollface:

:p

• #24.708
Haha. Lig deze week in de lappenmand maar het kriebelt aardig om erin te vliegen :) Hopelijk maandag
komt er wat leuks uit de bus. Want na zo'n weekje rust is het meestal ruk trainen

Nog steeds je knie? Je kunt beter gewoon lekker door kunnen trainen idd. na een week rust heb ik altijd het idee dat ik bijna weer overnieuw moet beginnen :o

• #24.710
Nog steeds je knie? Je kunt beter gewoon lekker door kunnen trainen idd. na een week rust heb ik altijd het idee dat ik bijna weer overnieuw moet beginnen :o

Nah, niet mijn knie. Eerder verschrikkelijk veel pijn aan mijn zin om eraan te beginnen. Heb wel zin om te
trainen, maar het begin heb ik geen zin in :p Ach ja, maandag gewoon beginnen :)

Nah, niet mijn knie. Eerder verschrikkelijk veel pijn aan mijn zin om eraan te beginnen. Heb wel zin om te
trainen, maar het begin heb ik geen zin in :p Ach ja, maandag gewoon beginnen :)

Wtf man, je hebt dus eigenlijk gewoon een schop onder je hol nodig!:D

• #24.712
Herstel ze Rob ;)

na een weekje rust kraken men oude boten en spieren ook altijd duur dan weer een paar dagen eer er weer wat rek in komt zeg maar, haha

Damn, Rob! Ik volgde je in 2010 met veel plezier, ben toen zelf gestopt en toen is DBB eigenlijk ook een beetje uit m`n dagelijkse routine gegaan..
Insane om te zien hoever jij in die jaren vooruit bent gegaan! Zit echt met véél bewondering de laatste pagina's van je log te lezen.

Keep it up!!

• #24.715
Na een weekje rust ... planning? Standard SVR zonder tweaks. Eventueel rest pauze bij de rep outs.
Cardio erbij vanaf morgen.

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (New formula - 1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 55min
Bodyweight: 109kg

Comments: rustig aan gehouden zo de eerste training.

xefjiu.jpg

5x190kg om even warm te worden..:D:D

• #24.718
Lekker begin ouwe!

Lekker robke! Goed begin is het halve werk

Terug
Naar boven