Fitness Seller

Robke's trainingslog

Komt door al die sigaren zeker?;)

Nice squats!

Jammer van de squats Rob! Verder goede training!

Pijntjes zijn altijd k*t, ik wil er ook wel eens last van hebben bij m'n squats. Niet te druk over maken, het kan niet alle dagen feest zijn. Het moeilijkste is vaak de rem ff op te trekken zodat je je niet blesseert.

Wat voor een gevoel in de knie?
Vaker last van?

Wat dachten jullie van extra-sets? Holy moly, wat een vondst!! Misschien niet hip genoeg maar wel voor iedereen duidelijk.
Laat neusje het maar niet lezen want als hij weet dat ik dit verzonnen heb zal hij nooit meer het woord 'extra' gebruiken. :cool:
Complementerende sets :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.691
Begrijpelijk :p Heb je knee sleeves, of was het een eenmalig iets?

Nope, geen sleeves of wraps. Duurt me te lang voordat ik dan kan squatten :) En het is de eerste keer dat
ik het voel eigenlijk

Jammer van de squats Rob! Verder goede training!

Thanks! Komt wel weer goed

Pijntjes zijn altijd k*t, ik wil er ook wel eens last van hebben bij m'n squats. Niet te druk over maken, het kan niet alle dagen feest zijn. Het moeilijkste is vaak de rem ff op te trekken zodat je je niet blesseert.

Inderdaad. Donderdag misschien wat MP'en en BP'en. Vrijdag eens proberen om te DL'en en SQ'en. Gewoon om
niet teveel spierpijn te hebben volgende weer

Wat voor een gevoel in de knie?
Vaker last van?

Nee, was de eerste keer. Iets heel vaag. Gisteren in de douche bv als ik pivoteerde op mijn voet voelde ik
het gelijk weer. Denk misschien een wat vage voetpositie ofzo gehad.

Ik geef mezelf altijd een compliment na mijn set

Lekkere trainingen hoor!

strong man - jammer van die skips , maar goed geluisterd naar het lichaam

• #24.694
  • #24.696

:roflol: nee man, het is vooral mijn rechter midden vinger (jaja, maak er maar een grapje over) en zo
vanbinnen in mijn hand. Voelt wat naar aan mijn knoken lijkt het wel. Mijn moeder heeft wel wat reuma
in haar vingers dus vrees dat het bij mij ook gaat gebeuren

:roflol: nee man, het is vooral mijn rechter midden vinger (jaja, maak er maar een grapje over) en zo
vanbinnen in mijn hand. Voelt wat naar aan mijn knoken lijkt het wel. Mijn moeder heeft wel wat reuma
in haar vingers dus vrees dat het bij mij ook gaat gebeuren

Das minder zeg....we are getting old bro ..:o

Zijn straps dan geen makkelijke optie? Scheelt een hoop knijpen.

• #24.699
Terug
Naar boven