- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Bwah, voor ne ouwe mens valt het nog mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker hoor 

Thanks ! Jammer van de knie. Vanmiddag gaat het alweer beter. Dus ja, begint te jeuken om toch te gaan trainen![]()
Heb je knee sleeves, of was het een eenmalig iets?Complementerende setsWat dachten jullie van extra-sets? Holy moly, wat een vondst!! Misschien niet hip genoeg maar wel voor iedereen duidelijk.
Laat neusje het maar niet lezen want als hij weet dat ik dit verzonnen heb zal hij nooit meer het woord 'extra' gebruiken.![]()

BegrijpelijkHeb je knee sleeves, of was het een eenmalig iets?
En het is de eerste keer datPijntjes zijn altijd k*t, ik wil er ook wel eens last van hebben bij m'n squats. Niet te druk over maken, het kan niet alle dagen feest zijn. Het moeilijkste is vaak de rem ff op te trekken zodat je je niet blesseert.

strong man - jammer van die skips , maar goed geluisterd naar het lichaam

Ja inderdaad. Kamp ook al een tijdje met pijnlijke vingers/handen na mijn deads. Blijft ook altijd maar
aanhouden. Dus ja, weekje rust was wel nodig![]()

nee man, het is vooral mijn rechter midden vinger (jaja, maak er maar een grapje over) en zo nee man, het is vooral mijn rechter midden vinger (jaja, maak er maar een grapje over) en zo
vanbinnen in mijn hand. Voelt wat naar aan mijn knoken lijkt het wel. Mijn moeder heeft wel wat reuma
in haar vingers dus vrees dat het bij mij ook gaat gebeuren

Zijn straps dan geen makkelijke optie? Scheelt een hoop knijpen.
ik gebruik al straps bij mijn dead voor mijn 'zwaardere' setjes 
True story
ik gebruik al straps bij mijn dead voor mijn 'zwaardere' setjes
Denk dat al die aanslagen typen op het werk er ook niet echt goed aan doet