AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Ik krijg het idee dat jij het allemaal niet meer zo serieus neemt. Er is imo helemaal geen ruimte voor grapjes tijdens de bench press.

Gaat weer lekker hier. En mager geworden hahaha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.663
Nee maar serieus wat zijn die joker dingen?

• #24.665
Ja :) Dankzij je link heb ik mijn gripbreedte nu een stuk smaller. Dat lijkt al aardig wat te helpen.
En mijn kont hou ik wat hoger nu. Borst span ik beter op. Er zit dan net allemaal wat meer spanning erop.
En hoppa, ik lift weer terug +200 :) Dus ik heb mijn groove terug :)

Ik moet eigenlijk geld gaan vragen voor mijn geweldige adviezen altijd...

Ok, tjonge wat een hippe bedoeling allemaal weer. :lol:

• #24.668
Daarom juist hip, wendler heeft weer een woordje gevonden voor wat extra setjes.

Ik heb het nooit een sterke term gevonden. Jokersets... je kunt niet afleiden wat het betekent, je moet het weten. Zoals bleek bij Chickie.

• #24.671
Wat dachten jullie van extra-sets? Holy moly, wat een vondst!! Misschien niet hip genoeg maar wel voor iedereen duidelijk.
Laat neusje het maar niet lezen want als hij weet dat ik dit verzonnen heb zal hij nooit meer het woord 'extra' gebruiken. :cool:

• #24.675
Extra sets ... pfff ... zo lijken het wel verlengingen bij een ping pong wedstrijd :p

Wat een reps nog op de DB press!

Pff, wat een bench geweld weer! Ik voel me weer een slappe sukkel! Bedankt..:sad:

• #24.679
Wat een reps nog op de DB press!

Haha, ja, dat heb ik nadien ook gevoeld in mijn obiliques

:cool:

Pff, wat een bench geweld weer! Ik voel me weer een slappe sukkel! Bedankt..:sad:

Ik voel mij vandaag ook een slappe sukkel :p

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (New formula - 1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 63min
Bodyweight: 108kg

Comments: schoot iets in mijn knie bij mijn squats. Denk even een knikje gedaan. Vandaag nog steeds last van
dus ik denk dat ik even een weekje ga deloaden met hier en daar wat lichte cardio

ay92ts.jpg

strong busy Robke...
Amai, petje af!

Terug
Naar boven