AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.361
  • #25.363
En door dat ab werk voel je je ook fitter?:cool:

Jongeuh! Ik ben, dankzij mijn moeder, gezegend met een uitpuilende maag. Als ik ab work doe en, als ik er
aan denk, vacuums doe, is dat een pak minder. Dus ja, die paar setjes heb ik er wel voor over :p

Jongeuh! Ik ben, dankzij mijn moeder, gezegend met een uitpuilende maag. Als ik ab work doe en, als ik er
aan denk, vacuums doe, is dat een pak minder. Dus ja, die paar setjes heb ik er wel voor over :p

Lol ik snap het ouwe ;-) Just blame the genes :rolleyes:

• #25.365
Lol ik snap het ouwe ;-) Just blame the genes :rolleyes:

:roflol: nee hoor. Mijn moeder heeft net hetzelfde. Ze had ook zo'n tummytuck laten doen maar het was er
nog steeds. Toen zei de arts dus dat dat een opgezwollen maag was en er niets tegen te doen is. Als ik
wat veel eet zie ik onder mijn middenrif net 6 maand zwanger uit. Mijn buik is dan wel gewoon plat nog.
Een beetje zoals een ballon aan een touwtje :p

That sucks bro:(

21cs7m1.jpg

• #25.368
05u00 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; NO xplode; Agmatine (750mg); L-Carni Tart. (1gr)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr); Beta Alanine (1gr); L-Carni Tart. (2gr)
Other Supps: Crea (5gr op rustdagen); 2x ECAY (24/250/cardio/2.5); 2x 400mg EGCG

Trainingstijd: 67min
Bodyweight: 110kg

Comments: ik voelde me sterk vandaag. En dacht zeker nu die +200 eens te squatten. Zakken ging wat traag, maar
gecontroleerd en goed. Lekker uit the hole gekomen en net voor ik boven parallel kwam, gaf mijn lowerback het op.
Damn! Ik denk dat ik mijn deads ga wisselen voor block pulls om zo mijn rug sterker te maken zo schakel ik mijn
benen wat uit tijdens de movement.

dcc7ds.jpg

Laatst bewerkt:
Toch een lekkere training Robke, blijft goed gaan man en zie je maar weinig trainingen missen. Wel lijkt je supp lijstje langerderder te worden. :P

• #25.370
Toch een lekkere training Robke, blijft goed gaan man en zie je maar weinig trainingen missen. Wel lijkt je supp lijstje langerderder te worden. :P

Ik heb net 2.5 weken niet getraind :roflol:

Haha, ja man, zijn wat 'cut' suppies bijgekomen omdat ik toch nog steeds die 100kg op het oog heb.
Maar goed, eens de potten op, is het ook gedaan ermee. Heb niet de indruk dat het zo'n groot verschil maakt

Geen gewonden gevallen??
Lekkere tren verder:thumb:

• #25.372
  • #25.374
Hehe die van die 2,5 week had ik niet gezien, ben niet meer zoveel op het forum ook. :D
Alleen af en toe bij mijn vriendjes in de logs neuzen, get it? Neuzen. :D

• #25.376
Man toch sterke squats zeg pff :thumbs:

Hij zit er wel in dus die +200. Sterke comeback van vakantie zo de laatste paar trainingen.

• #25.378
Man toch sterke squats zeg pff :thumbs:

Hij zit er wel in dus die +200. Sterke comeback van vakantie zo de laatste paar trainingen.

Thanks

Ja, het zit erin. Zeker weten. Misschien gewoon gebrek aan spanning omdat mijn belt vrij los zat. Of een
te trage decent. Volgende keer beter :)

Jammer Rob...
Next time! :thumb:

• #25.380

En dan met een dikker shirt :p Dat ik mijn oud vel nog wat kan behouden :D

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Geen feedback trouwens over:

Ik denk dat ik mijn deads ga wisselen voor block pulls om zo mijn rug sterker te maken zo schakel ik mijn
benen wat uit tijdens de movement.

Wat denken jullie? Proberen waard? Of toch gewoon regular deads blijven doen?

Terug
Naar boven