XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Commodore 64 was een gaming console, vet systeem was dat!
Had daar zo'n atari joystick bij en gamen maar.

Operation Wolf, helemaal scheel gespeeld :D

3823484986_929d8d3e01_m.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.806
en nadien een Amiga 500 met maar liefst 1Mb geheugen uitbreiding !!!

train je ook nog wel eens rob of ben je full time dbber geworden?

• #25.808
train je ook nog wel eens rob of ben je full time dbber geworden?

Gisteren gewoon getraind hoor... staat enkele pagina's terug :o

Pre w/o Supp: Animal Pak; Agmatine (750mg); Beta Alanine (3gr); L-Carni Tart. (3gr); Crea (5gr)
Intra w/o Supps: Amino1
Other Supps: 5000IU D3

Trainingstijd: 67min
Bodyweight: 111kg

Comments: geen PR's maar wel weer terug een 2x bw DL :)

Supp Comments: deze week wat minder stims en hopelijk slaap ik dan ook wat beter

309ufk1.jpg

goed doorgestompt die training op 67 min te doen

oh :roflol:

zie hier nooit een training staan maar dat zal wel iets te maken hebben met de ongelooflijke shitstorm die hier losbarst als er weer iets gepost wordt :roflol:

Of deze dan, golden axe!!!!

golden_axe_02.gif

Classic!! International karate !!!

international_karate_02.gif

omg NEE, nerds !

Bij mij op het werk is het ook ELKE vrijdag hetzelfde oude retro games/pc's nostalgie uurtje, maar echt ELKE vrijdag, ik word daar zo moe van... 20 jaar geleden hadden ze het beste van het beste en 1 mb kostte toen een triljoen etc etc, maar ondertussen zijn ze wel compleet niet mee en werken ze met een standaard low budget laptop

nice deads

Aardige deads Rob!!:thumbs:

223,5 lekker Rob!

nice deadlift voor een verticaal uitgedaagd persoon!

omg NEE, nerds !

Bij mij op het werk is het ook ELKE vrijdag hetzelfde oude retro games/pc's nostalgie uurtje, maar echt ELKE vrijdag, ik word daar zo moe van... 20 jaar geleden hadden ze het beste van het beste en 1 mb kostte toen een triljoen etc etc, maar ondertussen zijn ze wel compleet niet mee en werken ze met een standaard low budget laptop

Laat ons ff lekker nostalgisch doen man, maak je niet zo druk :D

• #25.818
goed doorgestompt die training op 67 min te doen

Bwah.... valt wel mee toch :)

oh :roflol:

zie hier nooit een training staan maar dat zal wel iets te maken hebben met de ongelooflijke shitstorm die hier losbarst als er weer iets gepost wordt :roflol:

:roflol: Nee man, ik mis eigenlijk zelden een geplande training. En met cardio erbij train ik wel een keer of
4 a 6 per week

omg NEE, nerds !

Workaholic! :p

Thanks John

Ja, viel eens een keertje niet tegen :)

Thanks

Laat ons ff lekker nostalgisch doen man, maak je niet zo druk :D

Idd, je luistert toch ook naar je opa zijn oorlogsverhalen :D

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Agmatine (750mg); Beta Alanine (3gr); L-Carni Tart. (3gr); Crea (5gr)
Intra w/o Supps: Amino1
Other Supps: 5000IU D3

Trainingstijd: 68min
Bodyweight: 111kg

Comments: dat ging hem niet worden... denk trouwens dat ik wat te hoog heb ingezet op de MP ook.
Kijken hoe deze cycle evolueert en anders zak ik 10prct op mijn 1RM

dgt62v.jpg

Lekker h die cable lat raises?!

Valt nog mee toch, best aardige tren.
Jammer van die MP

Terug
Naar boven