- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind je dat meevallen?
mijn hemel, ik ben niets gewend geloof ik, ik zou steil achterover vallen
bekant een weekschema
Je vreet je helemaal arm aan supps maar je voeding is echt totaal niet belangrijk of wat?
De vraag is of je niet net zo ongezond bezig bent. Bepaalde organen zullen misschien wel in dezelfde toestand verkeren als Sanca zijn knieën.

De vraag is of je niet net zo ongezond bezig bent. Bepaalde organen zullen misschien wel in dezelfde toestand verkeren als Sanca zijn knieën.![]()
Dit zegt juist heel erg veel.120gr proteine is nou ook bepaald niet bijzonder veel op een bw van 110
Maar alles wat je dan doordeweeks doet wordt volkomen teniet gedaan door wat je in het weekend doet. Je moet toch kijken naar wat er over een hele week naar binnen gaat.
Ik heb ook gezellige weekends hoor, begrijp alleen niet dat je je in t weekend helemaal dood moet vreten en dan doordeweeks (op je trainingsdagen) in soortje van starvation modus zit. Feit dat je geen honger hebt zegt niet zoveel, want waarom eet/drink je dan zoveel in t weekend?
Denk dat je drie kwart van die supps zou kunnen dumpen en veel meer uit goede voeding kan halen.
120gr proteine is nou ook bepaald niet bijzonder veel op een bw van 110
Maar alles wat je dan doordeweeks doet wordt volkomen teniet gedaan door wat je in het weekend doet. Je moet toch kijken naar wat er over een hele week naar binnen gaat.
Ik heb ook gezellige weekends hoor, begrijp alleen niet dat je je in t weekend helemaal dood moet vreten en dan doordeweeks (op je trainingsdagen) in soortje van starvation modus zit. Feit dat je geen honger hebt zegt niet zoveel, want waarom eet/drink je dan zoveel in t weekend?
Denk dat je drie kwart van die supps zou kunnen dumpen en veel meer uit goede voeding kan halen.
Ik ga heus niet bij de McDo zitten met een salade
Gewoon niet zoveel als jullie 
professor bro-science heeft weer een aanslag op deze thread gepleegd zie ik.![]()
alles is hier steeds onderbouwd met onderbouwing die onderbouwd zijn met persoonlijke ervaringen
Opinions are like a**holes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks.