XXL Nutrition

Robke's trainingslog

1,5 gram caffeine per dag is echt t*fus veel man. Hoezo nam je zoveel dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.944
Beter man!
Lol 1.5gr :roflol:
waarom nam je ook nog caps dan?? Bang dat je in slaap viel overdag? :D

Pun : negeer ;)

Bij mijn ephedrine natuurlijk :p

En tja, als je om 4u45 eruit moet, is dat best wel handig :) En eens je het gewend bent, merk je er geen
hol meer van. Nu ja, tot je ermee stopt natuurlijk :p

Ja man... 1 blik Monster, 1 grote kop koffie, 1 Cola light en eventueel een pre w/o. Meer komt er niet meer
naar binnen van cafeine :p

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

1,5 gram caffeine per dag is echt t*fus veel man. Hoezo nam je zoveel dan?

Gewenning gewoon man...dat bouw je op zonder dat je er erg in hebt

heb je nooit hoofdpijn als je een dagje geen supps gebruikt?

Ja, de eerste 2 dagen wel. Nu gaat het wel :)

Haha lekker hoor :D

• #25.947
Hahahahaha :roflol:
Die tikker van je draait overuren man :D

:roflol: Nou nee eigenlijk :p Train altijd met een hartslagmeter en zelfs tijdens mijn cardio valt dat reuze goed mee ;)

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Tja. De laatste tijd wat te vaak plafondbewaking gedaan 's nachts. Kom je weer in zo'n vicieuze cirkel terecht.
Ga je meer nemen omdat je slecht slaap, slaap je nog slechter, neem je nog maar wat meer :p

Dem evil cirkels :eek:

halveringstijd 5 uur? Ik merk er na een uur nauwelijks nog wat van

Cafene heeft in het lichaam gemiddeld een halveringstijd van 4,9 uur, dus wanneer men de dag om 8.00 uur zou beginnen met acht koppen koffie, dan heeft men om 13.00 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in het bloed, om 18.00 uur nog het equivalent van twee koppen en wanneer men gaat (proberen te) slapen is het alsof men net een kop koffie gedronken heeft. Bij rokers gaat het afbreken sneller, in tegenstelling tot zwangere vrouwen, bij wie dit juist veel langer duurt.

jij rookt :trollface:

Hou je het eigenlijk altijd op een single met je TM?

• #25.955

???

Hou je het eigenlijk altijd op een single met je TM?

Nope. Hangt er wat vanaf hoe ik me voel. Vorige week heb ik bv een double gepakt met nog een paar
jokers erbij

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

05u00 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; NOxplode; Agmatine (750mg); Beta Alanine (1gr); L-Carni Tart. (2gr)
Intra w/o Supps: Amino1; L-Carni Tart. (1gr); Beta Alanine (1gr)
Other Supps: Crea (5gr); 5000IU D3

Trainingstijd: 68min
Bodyweight: 111kg

Comments: mwhuhahahaha ...

6ofwxy.jpg

Feli met je PR! :rocker::wl:

YEAAAAAAAAH Rob!

Daar is de lang verwachte PR! Op naar de bw MP!:thumbs:

Nice, congrats met je PR :D !!

• #25.959

YEAAAAAAAAH Rob!

Daar is de lang verwachte PR! Op naar de bw MP!:thumbs:

Thanks guys

Alles voelde gewoon van de eerste rep so easy. Dus heb ik wat tussenstappen overgeslagen en gelijk voor
een PR gegaan. En dat bracht op blijkbaar :)

Bizar trouwens dit schema. Je lijkt stil te staan soms en dan ineens kan je een PR pakken

sterk robbie, hoe ziet jou voeding er uit atm?

Terug
Naar boven