Fitness Seller

Robke's trainingslog

Vooral lekkere Westmalle :p Ab roller filmpjes? :roflol: Dat ding is makkelijker dan een abwheel man ;) Cardio was klaar op 43min all in. Familie fietstocht duurde wat langer :p 2 pittige bergjes ertussen. En dus niet gemakkelijk met 20kg extra op de fiets + je vrouw nog wat de berg op duwen :)

:roflol:
klinkt als een leuk familie uitje

Nog steeds geen filmpje van die abwheel, begint verdacht te worden...

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.524
same here! cardio doe ik op een andere manier :eyebrow:

vieze jongens toch altijd !

:roflol:
klinkt als een leuk familie uitje

Best wel :o Ik fiets graag bergop :) En tja... zoontje kan nog niet zo ver fietsen dus die mag achterop in de kinderstoel.

Nog steeds geen filmpje van die abwheel, begint verdacht te worden...

Toch niets verdacht aan... heb hem nog niet kunnen doen :p

• #26.526
Ja, dan had je toch ook wel een fatsoenlijke kunnen doen? Je had het ding in je handen. "All day, any day" en zo, toch?

• #26.528
Ja, dan had je toch ook wel een fatsoenlijke kunnen doen? Je had het ding in je handen. "All day, any day" en zo, toch?

Stond een paar pagina's terug (dacht op woensdag) dat ik ze probeerde en het niet gelukt was ;) En nu
dus even terug wat erop ga trainen.

Wat vind jij van Amino1? Bevalt dat een beetje?

Ik zal geen grappen meer maken, anders wordt Rambo boos.

• #26.535
Wat vind jij van Amino1? Bevalt dat een beetje?

Yups. Zit er standaard in. Leuke ingredienten en best lekker om te sippen tijdens het trainen

Vaak gaat dat best easy ja. Denk dat je dwergheid ook wel een voordeel is bij deze oefening :D

Ben je er nou nog niet over dat ik je op alle gebieden overklas dat je cheap shots moet scoren op hetgene wat ik niet kan wijzigen :trollface:

Ik zal geen grappen meer maken, anders wordt Rambo boos.

Haha je leert het al Chickie :roflol:

:lol:

Ben je er nou nog niet over dat ik je op alle gebieden overklas dat je cheap shots moet scoren op hetgene wat ik niet kan wijzigen :trollface:

Kun je niet wat harder spreken? Ik kan je niet horen hierboven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #26.537
wat vind je van me signature robbie?

• #26.540
Terug
Naar boven