joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral lekkere WestmalleAb roller filmpjes?
Dat ding is makkelijker dan een abwheel man
Cardio was klaar op 43min all in. Familie fietstocht duurde wat langer
2 pittige bergjes ertussen. En dus niet gemakkelijk met 20kg extra op de fiets + je vrouw nog wat de berg op duwen
![]()

Ik fiets graag bergop
En tja... zoontje kan nog niet zo ver fietsen dus die mag achterop in de kinderstoel.Nog steeds geen filmpje van die abwheel, begint verdacht te worden...

Toch niets verdacht aan... heb hem nog niet kunnen doen![]()
Abroller ja. Maar dat is een abwheel metJa, dan had je toch ook wel een fatsoenlijke kunnen doen? Je had het ding in je handen. "All day, any day" en zo, toch?
En nuStond een paar pagina's terug (dacht op woensdag) dat ik ze probeerde en het niet gelukt wasEn nu dus even terug wat erop ga trainen.

Haha. Met wat training komt het binnenkort wel weer terug![]()

Ik zal geen grappen meer maken, anders wordt Rambo boos.

Vaak gaat dat best easy ja. Denk dat je dwergheid ook wel een voordeel is bij deze oefening![]()

Ik zal geen grappen meer maken, anders wordt Rambo boos.

Ben je er nou nog niet over dat ik je op alle gebieden overklas dat je cheap shots moet scoren op hetgene wat ik niet kan wijzigen![]()
Kun je niet wat harder spreken? Ik kan je niet horen hierboven.

Omdat jij jouw p**mel van 8cm nou enorm vind, maakt niet dat die 8cm die je groter bent ook enorm![]()
Kun je niet wat harder spreken? Ik kan je niet horen over dat al het geschreeuw van vrouwen die mijn p**mel willen.

yes, eindelijk word ik erkend voor mijn genialiteit