AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.842
  • #26.844
05u00 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; NO Xplode (2sc); Agmatine (750mg); L-Carni Tart. (3gr)
Intra w/o Supps: Amino1
Other Supps: Crea (5gr) op niet KT dagen; 5000IU D3

Trainingstijd: 64min
Bodyweight: 112kg

Comments: ging wel lekker. Op het eind van deze cycle hoop ik wel een 7 repper te pakken op mijn MP.
En nog een weekje 80% op assistance en dan deload op assistance. Begint aardig zwaar te worden :p

34njw3a.jpg

Wel echt netjes dat je dit om 0500 doet man... kraak je mietjes gewichten wel altijd af.. maar ik zou echt geen kilo omhoog krijgen rond die tijd..

:thumb:

Weer lekker bezig schat! :cool:

• #26.847
goeie militaire drukjes.

Toch vind ik je repouts wat tegenvallen hoor Rob. 5x85,5 als je 105 (107,5?) hebt gedaan is weinig.

• #26.854
Toch vind ik je repouts wat tegenvallen hoor Rob. 5x85,5 als je 105 (107,5?) hebt gedaan is weinig.

Ik vond het nadien bekeken eigenlijk ook al... dat is maar een theoretische 1RM van 96. Daarom wil ik toch
zeker een 7 rep rep out op het einde van deze cycle. Zit ik rond de 103.

Misschien omdat mijn MP nu op donderdag staat ipv op maandag? Ofwel omdat het een k*t van een wijf is

Maar ook je andere repouts waren wat mager in verhouding tot je 1RM, of niet?

• #26.856
Maar ook je andere repouts waren wat mager in verhouding tot je 1RM, of niet?

Mmmm... kan aan de ophoging liggen van deze week. Dus ja, zwaarder build up ofzo naar de rep out toe.
Plus vorige week late training, deze week vroege training..

Even geteld...
BP
rep out 123.5x6 = 143 Th1RM
deze cycle 126x5 = 142 Th1RM

SQ
rep out 160x5 = 180 Th1RM
deze cycle 165x3 = 175 Th1RM :eek:

MP
rep out 63.5x7 = 100 Th1RM
deze cycle 85,5x5 = 96 Th1RM

Idd maar allemaal slapje :eek:

Ja, zeker vergeleken met de maxes die je toch niet zo lang geleden nog hebt gezet - kwestie van maanden. Maarrrr... je wordt goed in wat je veel doet... en jij hebt veel heavy singles gedaan en niet veel repwerk met zwaardere gewichten.

• #26.858
Ja, zeker vergeleken met de maxes die je toch niet zo lang geleden nog hebt gezet - kwestie van maanden. Maarrrr... je wordt goed in wat je veel doet... en jij hebt veel heavy singles gedaan en niet veel repwerk met zwaardere gewichten.

Mmm. Ik heb na volgende week normaal een deload op mijn assistance gepland. Misschien dan nog eens
maxen op mijn compounds. Eens kijken wat er uit de bus komt.

Ja, ben wel benieuwd ja.

Terug
Naar boven