Fitness Seller

Robke's trainingslog

Sterk! Goede repout ook

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.864
  • #26.868
Met of zonder saus???

• #26.874
Minder als in predicted 1rm? Waar ging je voor?

Nou, gezien mijn PR op MP zo'n 107.5kg is, is die rep out verrekend naar theoretisch 1RM van 96 maar povertjes.
Zit ongeveer op elke lift wel een 10 a 20kg onder mijn 1RM wat ik een tijd geleden werkelijk gezet heb

Nou, gezien mijn PR op MP zo'n 107.5kg is, is die rep out verrekend naar theoretisch 1RM van 96 maar povertjes.
Zit ongeveer op elke lift wel een 10 a 20kg onder mijn 1RM wat ik een tijd geleden werkelijk gezet heb

Ik heb sowieso het idee dat die 1 rep max calculators voor de MP voor geen meter kloppen, ik zou als ik jou was niet teveel afgaan op "theoretisch" en gewoon die 1 RM proberen en kijken waar je komt.

• #26.876
Ik heb sowieso het idee dat die 1 rep max calculators voor de MP voor geen meter kloppen, ik zou als ik jou was niet teveel afgaan op "theoretisch" en gewoon die 1 RM proberen en kijken waar je komt.

Ook weer waar natuurlijk. Die Crakie brengt me weer helemaal van slag :p

Met de 1rm calculator die Wendler gebruikt kom ik op 99.74 uit. Maar dan nog zijn die 1rms veel te variabel. Mijn 1rm met squat lag 10kg hoger dan de predicted 1rm

dan squat je niet diep genoeg, apekop!

Ook weer waar natuurlijk. Die Crakie brengt me weer helemaal van slag :p

Ik voelde mijn oren branden :D

De calculators kloppen best aardig hoor, ook voor MP. Maar het is waar dat vorm van de dag op MP wel extra invloed heeft. Je zegt trouwens net zelf dat je op álle lifts dik onder max niveau zit

Terug
Naar boven