- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar toch bedankt 
Nou, na wat rekenen blijkbaar niet zo sterkMaar toch bedankt
![]()

Ik dacht dat jullie allemaal liev waren...Wat ben je gemeen voor een meisjeIk dacht dat jullie allemaal liev waren...

Nou, na wat rekenen blijkbaar niet zo sterkMaar toch bedankt
![]()
wat niet dan? Kan me herinneren dat je laatste keer db rows setjes van 3 waren en nu van 4. En die incline bench is ook niet verkeerd

wat niet dan? Kan me herinneren dat je laatste keer db rows setjes van 3 waren en nu van 4. En die incline bench is ook niet verkeerd
Maar mijn compound is wat minder 
dat verklaart die girly weights waar jij mee traint![]()

Heb een TUT van 4 minuten per rep voor de mind mossel dus dat zit wel goed![]()

Weet je nou nog niet dat ik bijna nooit serieus ben![]()
Probeer nog enigszins inhoudelijk te reageren hieroJa, die zijn wel goedMaar mijn compound is wat minder
![]()
Haha van jou wel iddProbeer nog enigszins inhoudelijk te reageren hiero

Nou, gezien mijn PR op MP zo'n 107.5kg is, is die rep out verrekend naar theoretisch 1RM van 96 maar povertjes.
Zit ongeveer op elke lift wel een 10 a 20kg onder mijn 1RM wat ik een tijd geleden werkelijk gezet heb
Ik heb sowieso het idee dat die 1 rep max calculators voor de MP voor geen meter kloppen, ik zou als ik jou was niet teveel afgaan op "theoretisch" en gewoon die 1 RM proberen en kijken waar je komt.

Nou, gezien mijn PR op MP zo'n 107.5kg is, is die rep out verrekend naar theoretisch 1RM van 96 maar povertjes.
Zit ongeveer op elke lift wel een 10 a 20kg onder mijn 1RM wat ik een tijd geleden werkelijk gezet heb
Ook weer waar natuurlijk. Die Crakie brengt me weer helemaal van slag![]()