XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Nog vroeger opstaan? :eek: En dan mijn schuur in brand? :roflol:

Natuurlijk ook een optie moest er een gym zijn die om 05u 's morgens open is :roflol: En dan slapen alle
annabollies nog :p

Zet je er een timer op :D

Hebben ze geen 24h gyms in de buurt :)
Om 20:00 zijn ze wel wakker heur;)

Misschien moet je gewoon eens een totaal ander schema gaan volgen. Je traint nu al een behoorlijke tijd een standaard 531 4 daagse split en varieert wat met assistance meer niet.

Misschien moet je gewoon eens een totaal ander schema gaan volgen. Je traint nu al een behoorlijke tijd een standaard 531 4 daagse split en varieert wat met assistance meer niet.
:roflol:

uit jouw bekkie klinkt dat ook lekker he

mr. change

Tja. Gewoon december. Feestdagen, sociale verplichtingen, last minute spullen kopen, paar dagen trainen die
je sowieso al gaat missen, rete druk op het werk en iedere dag file. Dan wil je al eens op de bank hangen met
een biertje ipv in mijn frigo te gaan liften.

Bizarre is dat ik me vaker en vaker begin af te vragen waarom ik het nog allemaal doe. Hier en daar een extra
kg aan de barbell, een repje meer, of een %tje BF minder. Ik heb mijn abbo op MD niet verlengd en heb zelfs
al een hele geen supps meer gekocht. Het boeit me allemaal wat minder

Je bent toch niet gedemotiveerd omdat de ab wheels niet lukken? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.565
Als je veel op de bank wil hangen, moet je een blessure regelen bolle :P

:lol:

Jammer van de motivatie, in mijn keldertje is het nog 14 graden en staan we nog in t-shirt te zweten

Nou, bij mij was het vanmorgen 3 graden :p

Ja, ik heb thermische onderkleding en eens je bezig bent valt het allemaal wel mee. Behalve mijn voeten dan :p

Zet je er een timer op :D

Hebben ze geen 24h gyms in de buurt :)
Om 20:00 zijn ze wel wakker heur;)

Zou ik wel eens kunnen proberen ja. Sowieso eentje kopen wat sterker dan 2KW. Want dat schiet niet op

Meh, meer heb je ook niet nodig :p En het is niet zo zeer dat het schema me tegen staat ;) Het is
meer het gedacht van: x aantal tijd geleden SQ ik 180kg. Ondertussen 200kg. Maar ik voel me er
helemaal niet sterker door noch 'buffer'

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

:roflol:

uit jouw bekkie klinkt dat ook lekker he

mr. change

muscle confusion!

Je bent toch niet gedemotiveerd omdat de ab wheels niet lukken? :(

:roflol: abwheels zijn wel het laatste waar ik aan denk :)

Gelukkig zou me anders schuldig voelen dat ik jou op deze onmogelijke queeste heb aangestuurd.

Meh, meer heb je ook niet nodig :p En het is niet zo zeer dat het schema me tegen staat ;) Het is
meer het gedacht van: x aantal tijd geleden SQ ik 180kg. Ondertussen 200kg. Maar ik voel me er
helemaal niet sterker door noch 'buffer'
Hmm..flinke knalkuur dan maar? Daarna even cruisen om vervolgens een 'cut-kuur' te doen..???

hoor mij nou..:o

• #27.568
Gelukkig zou me anders schuldig voelen dat ik jou op deze onmogelijke queeste heb aangestuurd.

Haha. Nice try chick. En wat als het zou lukken? Eeuwige DBB roem? Owh gossie :p

Hmm..flinke knalkuur dan maar? Daarna even cruisen om vervolgens een 'cut-kuur' te doen..???

hoor mij nou..:o

In mijn geval zou het dan eerder andersom zijn maar wat daarna weer hé... het zijn allemaal maar tijdelijke
resultaten die, als je even niet oplet, gewoon verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Nee Robke laat je nou niet gek maken. Ik zal erover ophouden, ga jij nu maar weer lekker trainen.

4x 173 squatten om 5u sochtends :eek: Nice
BP doe je niet paused toch?

• #27.571
Nee Robke laat je nou niet gek maken. Ik zal erover ophouden, ga jij nu maar weer lekker trainen.

Ik laat me nooit gek maken. Behalve door file rijders. Telkens ik hoor wanneer er een ongeval is gebeurd hoop
ik steeds dat het één van die file veroorzakers is

4x 173 squatten om 5u sochtends :eek: Nice
BP doe je niet paused toch?

Haha. Thanks

BP is niet paused nee. Maar ook niet bonksen :) Paused vind ik niet lekker benchen. MP wel. Daar ben ik
beter paused in.

Kun je niet thuis werken ipv in de file staan?

• #27.573
Weer terug in je dip weg gezakt?

gewoon lekker gaan trainen robke - wat minder een K pakken - dat is toch maar tijdelijk - en als je effe lekker op de bank wil hangen so be it , als je daarna maar wel weer gewoon die 200 squat pakt

• #27.578
Weer terug in je dip weg gezakt?

Nee hoor. Gisteren team building gehad dus laat thuis. Ipv vanmorgen trainen, vanavond trainen ;)
Heb er best wel zin in zelfs :)

gewoon lekker gaan trainen robke - wat minder een K pakken - dat is toch maar tijdelijk - en als je effe lekker op de bank wil hangen so be it , als je daarna maar wel weer gewoon die 200 squat pakt

komt goed makker!

• #27.580
Terug
Naar boven