XXL Nutrition

Robke's trainingslog

zieke pullups voor jouw gewicht :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.544
Kan gebeuren zo'n motivatie dipje! Maar je knalt er in ieder geval weer goed in deze week! Mooie repouts en prima assistance!:D

• #27.548
Kan gebeuren zo'n motivatie dipje! Maar je knalt er in ieder geval weer goed in deze week! Mooie repouts en prima assistance!:D

Tja. Gewoon december. Feestdagen, sociale verplichtingen, last minute spullen kopen, paar dagen trainen die
je sowieso al gaat missen, rete druk op het werk en iedere dag file. Dan wil je al eens op de bank hangen met
een biertje ipv in mijn frigo te gaan liften.

Bizarre is dat ik me vaker en vaker begin af te vragen waarom ik het nog allemaal doe. Hier en daar een extra
kg aan de barbell, een repje meer, of een %tje BF minder. Ik heb mijn abbo op MD niet verlengd en heb zelfs
al een hele geen supps meer gekocht. Het boeit me allemaal wat minder

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

je traint thuis dus je ziet niks ouwe :p

Filmpjes & logjes man :p

Rob ziet wel meer dingen die er niet zijn :D

True :klink:

je word ook wat ouder he, leeft op jezelf, hebt kinderen en een vrouw..

Meerendeel van DBB zit nog lekker thuis, heeft geen kinderen, heeft geen baan, en kan trainen wat ze willen.

Snap best dat je dan af en toe geen zin meer hebt in trainen, volgens mij stopt bijna iedere ouder met trainen zodra ze kinderen krijgen :roflol:

Is gewoon het einde van het jaar man...iedereen is moe en is er klaar mee

Tja. Gewoon december. Feestdagen, sociale verplichtingen, last minute spullen kopen, paar dagen trainen die
je sowieso al gaat missen, rete druk op het werk en iedere dag file. Dan wil je al eens op de bank hangen met

Bizarre is dat ik me vaker en vaker begin af te vragen waarom ik het nog allemaal doe. Hier en daar een extra
kg aan de barbell, een repje meer, of een %tje BF minder. Ik heb mijn abbo op MD niet verlengd en heb zelfs

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Dat is ook een beetje tijd van het jaar toch? Genoeg afleiding, koud, donker. Meer vit-D? :P

Moet je kijken wat je al bereikt hebt man. Hoewel het tergend traag gaat op jou niveau zijn er velen van ons die zouden willen zo sterk en ver te zijn als jij. Tenminste, kan niet voor andere spreken maar dat geloof ik wel.

Keep it up man!

• #27.552

Meerendeel van DBB zit nog lekker thuis, heeft geen kinderen, heeft geen baan, en kan trainen wat ze willen.

Snap best dat je dan af en toe geen zin meer hebt in trainen, volgens mij stopt bijna iedere ouder met trainen zodra ze kinderen krijgen :roflol:

Insinueer je nu dat ik maar aan de TRT moet misschien? :D

Is gewoon het einde van het jaar man...iedereen is moe en is er klaar mee

Kan best. En het is fuckin koud in mijn hut en lekker warm op de bank :p

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Dat is ook een beetje tijd van het jaar toch? Genoeg afleiding, koud, donker. Meer vit-D? :P

Moet je kijken wat je al bereikt hebt man. Hoewel het tergend traag gaat op jou niveau zijn er velen van ons die zouden willen zo sterk en ver te zijn als jij. Tenminste, kan niet voor andere spreken maar dat geloof ik wel.

Keep it up man!

True true

Thanks mate

wat is MD??
enne motivatiedipjes horen er bij, komt wel weer goed schatje!

pvd: ga jij eens heel rap uw mond wassen!!

• #27.555
wat is MD??
enne motivatiedipjes horen er bij, komt wel weer goed schatje!

pvd: ga jij eens heel rap uw mond wassen!!

MD = Muscular Development ;) Boekje wat iedere maand verschijnt ;)

En bedankt lieverd, kom je me dan nu knuffelen? :p

Hij heeft wel een punt eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Haha dat wil je gewoon graag ouwe ;)

Straalkachel erin fl*kkeren en GAAN!!!! :mad:

Haha. Best wel ja :p

Straalkachel werkt niet man. Duurt te lang voor het warmer word. En zo'n petroleum ding krijg ik tieves hoofdpijn van.

:aai: digiknuff vanuit hier iig

en nope...ik ben nog in de ontkenningsfase, wil dat helemaal niet weten ;)

Genoeg serieuze lifters met kids trouwens hier.

Gewoon paar uur van tevoren aanzetten ;)
Anders paar maandjes naar de gym in de winter? Kun je gelijk die TRT regelen ;)

• #27.558
:aai: digiknuff vanuit hier iig

en nope...ik ben nog in de ontkenningsfase, wil dat helemaal niet weten ;)

Genoeg serieuze lifters met kids trouwens hier.

Haha. Tja....

Gewoon paar uur van tevoren aanzetten ;)
Anders paar maandjes naar de gym in de winter? Kun je gelijk die TRT regelen ;)

Nog vroeger opstaan? :eek: En dan mijn schuur in brand? :roflol:

Natuurlijk ook een optie moest er een gym zijn die om 05u 's morgens open is :roflol: En dan slapen alle
annabollies nog :p

Als je veel op de bank wil hangen, moet je een blessure regelen bolle :P

Jammer van de motivatie, in mijn keldertje is het nog 14 graden en staan we nog in t-shirt te zweten

Terug
Naar boven